The Ultimate Fighter: Team GSP vs. Team Koscheck

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sääli että Josh on totaali dorka ja vitun tylsä ottelija.
Et ilmeisesti seuraa paljoakaan vapaaottelua? Katohan huvikses Kossin career päcki ja mieti sitten hetki uudestaan. Tässä näkyy taas tää joidenkin asennevamma, että kun joku ei ihmisenä miellytä, niin silloin on automaattisesti myös ottelijana vitun tylsä/huono/väkisinmakaaja ja muuta paskaa.

Ilmeisesti huutelet Joshin puolesta ainoastaan ku se puhuu paskaa ihan vitusti, mutta silti päivän päätyttyä se on edelleen vitun tylsä väkisinmakaaja joka sillointällöin osuu snagari oikeella ja kehutaan kuin vitun hyvä sen pysty esim on,lol.
En oo kenenkään nähnyt UFC:ssä FILMAAVAN niin paljo kesken matsin kuin Josh, pelle mikä pelle ja on ku jalkapalloijat makaamas ja itkees ku osu silmään vaikka vastustaja oo edes lähellä.

Huutelet? Sanoin fanittavani kaveria ja ihmettelin sinun mielipidettäsi herrasta. Miksi minä fanittasin ketään ihmistä sen takia että se puhuu paskaa? Minä fanitan Joshia sen takia että kaveri on lahjakas painija, on kehittynyt todella paljon tuf1 ajoista ja miehen matsit ovat jännittäviä, poisluettuna edellinen matsi mikä oli ainut järkevä taktiikka tuohon matsiin kun ottaa huomioon matsin panoksen ja ottelijoiden vahvuudet/heikkoudet.

Ilmeisesti huutelet Joshin puolesta ainoastaan ku se puhuu paskaa ihan vitusti, mutta silti päivän päätyttyä se on edelleen vitun tylsä väkisinmakaaja joka sillointällöin osuu snagari oikeella ja kehutaan kuin vitun hyvä sen pysty esim on,lol.
En oo kenenkään nähnyt UFC:ssä FILMAAVAN niin paljo kesken matsin kuin Josh, pelle mikä pelle ja on ku jalkapalloijat makaamas ja itkees ku osu silmään vaikka vastustaja oo edes lähellä.

Itse asiassa ei Josh ole filmannut, UFCn ohjaaja vaan näytti väärän koosteen pätkästä.

Kyllähän tuota varmasti tulee seurattua, ihan viihdyttävä tuo ensimmäinen jakso.

Se nyt on sanomattakin selvää että persoona ratkaisee myös noissa valinnoissa. Onhan kyseessä jenkit, ja onhan kyseessä reality TV.

Vetääköhän se yks siellä talolla ihan kunnolla leukaan sitä toista, näytti siltä. :D Idänmies sai myös jonkinlaista raskaampaa raivaria... Koscheck myös, oliko se joku GSP:n kouluttajista tjsp.

Et ilmeisesti seuraa paljoakaan vapaaottelua? Katohan huvikses Kossin career päcki ja mieti sitten hetki uudestaan. Tässä näkyy taas tää joidenkin asennevamma, että kun joku ei ihmisenä miellytä, niin silloin on automaattisesti myös ottelijana vitun tylsä/huono/väkisinmakaaja ja muuta paskaa.

Sun ikääs kun kattoo ni taisinpa silloin jo treenailla vaparia ja seurata ulkomaita kun sinä vielä taputtelit keittion lattitalla paskaa.
Kaikkihan ne kehittyy kun tarpeeks monta vuotta treenaa, en nyt Josia huonoksi sano mutta tylsä ääliö se on silti.

Toivottavasti paljon heilutellaan nyrkkiä ton sänkyynkusemisten sijaan :evil:

Mun mielestä se mohinkaani-inkkari veti tiukan matsin. En nyt usko, että tulee tuolla cardiolla pärjäämään sarjassa kovinkaan kauaa, mutta aika tylysti tuli about haudan takaa ja kuristi vastustajansa. Ja ihan rehellisyyden nimissä toivon, että ei täällä kotikatsomossa tarvi tuntea myötähäpeää Kössin puolesta. Ois muuten ihan huvittava näky, jos GSP flippaisi kunnolla ja huutaisi Kössille päin naamaa. Varsinkin tuolla aksentilla ja äänellä :D

Ois muuten ihan huvittava näky, jos GSP flippaisi kunnolla ja huutaisi Kössille päin naamaa. Varsinkin tuolla aksentilla ja äänellä :D
:hyvä:

Ois kyllä.

Porukka muuten puhuu tuosta GSP:n puhumattomuudesta, mun mielestä sillä oli sellainen "I am not impressed"-fiilis kun taas DW ja Kössi vaan hoki "MAN, HE'S GOT BALLS! HOLY SHIT!".

Mä taas ihmettelin Phäm Nämin apaattisuutta, edellisen sivun hehkutuksen jälkeen. Kaverilla on 23vuoden treeni alla ja vaikutti järettömän kankealta, etenkin pystyssä. Kai mä oletin, että siltä astuu kehään Buakaw por pramok 3D, joka hallitsee myös matossa mesoamisen, mut EI! Ehdoton suokkarini on Bruce Leroy:) Jannu veti hirveä hymy huulilla koko matsin, eli soopivasti pilkettä silmäkulmassa. Hyvä asenne, mut skillsien puolesta varmana etene kuin pakolliset matsit.. Viihdyttävää kaikin puolin.

GSP!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^Joo, aika raukkamaista tommonen.

Mitä seasoniin tulee: odotan pitkästä aikaa innolla tuota "draamaa". Näytti ihan helvetin hauskalta kun jätkät JA Koscheck flippaa siellä. :D Pitäis tulla kaikinpuolin viihdyttävä season pitkästä aikaa.

Vai et Koszek viihdyttävä ottelija? :lol2:

Itseäni hieman harmittaa että GSP on lähtenyt koko saastaiseen ohjelmaan mukaan. Luulen että hän on itsekin ohjelman aikana ruvennut epäröimään koko touhun kannattavuutta. IMHO GSP:n kaltaisen tähden ei tämäntyylisistä ohjelmista tarvitsisi hakea kunnioitusta tai sympatiaa, sillä kaikki tietävät jo että hän on p4p best in the world. TUF sopii juuri tommosille Wannabebestfighterseminigger kostsekeille, Chuck liddeleille ja Frank Mireille ;)

Itseäni hieman harmittaa että GSP on lähtenyt koko saastaiseen ohjelmaan mukaan. Luulen että hän on itsekin ohjelman aikana ruvennut epäröimään koko touhun kannattavuutta. IMHO GSP:n kaltaisen tähden ei tämäntyylisistä ohjelmista tarvitsisi hakea kunnioitusta tai sympatiaa, sillä kaikki tietävät jo että hän on p4p best in the world. TUF sopii juuri tommosille Wannabebestfighterseminigger kostsekeille, Chuck liddeleille ja Frank Mireille ;)
Veikkaan että herraa vain kiinnosti tehdä jotain erilaista. Sen lisäksi että tuskin nuo ilmaiseksi tuolla hyörii. Tietenkin vahvistaahan se aina välejä DW:hen, mitkä voi olla ihan hyödylliset kun ottelee tuossa konsernissa. ;)

Kyllä mun mielestä tosin herran eleistä ja ilmeistä näki, että "I am not impressed". Eli ei ehkä ihan vakuuttunut osallisuudestaan.

Nykyään kyllä. Jokaisen mielestä ottelijat voi olla tietysti eri tavoin viihdyttäviä. Nyt kun näytät GSP:tä niin fanittavan, niin voit vaikka kertoa, että miksi Kanadan mies on viihdyttävä ja miksi Kossi ei?

Itsessään se että mies on p4p best tekee ottelusta äärimmäisen mielenkiintoisen ja viihdyttävän. GSP on helvetin hyvä joka osa-alueella, mutta silti aina(valitettavasti) on se riski että joku puoskari pääsee yllättämään puun takaa ja tämähän taas lisää sitä mielenkiintoa entisestään. Pelkästään miehen upeita tekniikoita on viihdyttävää seurata ja siinä samassa voi kysyä itseltään: Kuinka tuo on edes mahdollista? :wtf:

Sarjassa oleville henkilöille on osunut erittäin hyvät valmentajat etenkin jos Kossi muistaa keskittyä valmentamiseen. Molemmat ovat todella loistavia painissa joka on nykyään todella tärkeää octagonissa.
Varmasti paljon opittavaa ja oppia jopa tarttuu mukaan sarjassa oleville kamppailijoille.

Vai et Koszek viihdyttävä ottelija? :lol2:

Nykyään kyllä. Jokaisen mielestä ottelijat voi olla tietysti eri tavoin viihdyttäviä. Nyt kun näytät GSP:tä niin fanittavan, niin voit vaikka kertoa, että miksi Kanadan mies on viihdyttävä ja miksi Kossi ei?

Haisee pieni mancrush tässä, sen takia varmaan se GSP on niin ihq ja Kos niin kamala :) Varmaan joutuu stpierre tekee uuden nimimerkin kun GSP joskus häviää, kaikki logiikka puuttuu viesteistä, toinen on vaan niin ihq ja toinen aivan kamala ja hirveä ja sankari vielä lähtenyt johonkin "tyhmään" ohjelmaan mukaan mihin joutaisi vaan "alempiarvoiset" Liddelit ja Mirit..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom