The Ultimate Fighter JIMille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Leben on asia jätkä. Aluks muakin vitutti kaveri ku ei viel tienny paremmin. Se puhuu paljon mut kaverilla on asenne kohillaan ... ja sydän! Koscheck sit taas ... ollu alusta asti jotenki vastenmielinen spede. Sanchez oli mulla jotenki vastakohta Lebenille: tykkäsin aluks mut nykyään ei siedä ollenkaan. Tästä kaudesta tullu monta kaverii jotka vieläkin matsaa UFC:ssä!

Niin en tiedä onko tää nyt niin spoiler, mutta Nathan Quarry on kyl tiukka äijä! Rikko jonkun aikaa TUF1 jälkeen selkärankansa ja nyt tekee comebackia ties kuinka monen ja suuren operaation jälkeen. Props!

Aika hyvin tuntuu jakavan mielipiteitä tuo Leben. Mun mielestä taas aivan uskomaton vässykkä koko ukko, toivottavasti ottaa kunnolla tukkaansa seuraavassa matsissa.

Ite en harrasta mitään kamppailulajeja enkä hirveän kiinnostunut ole muutenkaan,
mutta tähän sarjaan on kyllä jäänyt ihan totaalisesti koukkuun :D

Telkkarista oon vaan katsellut.

7 seasöni alko eilen :kippis1:

Leben on sitkeä äijä.
Olin äimänä kun äijä ei luovuta vaikka Doerksen sai armbarin ja meinasi vääntää käden paskaks.

Hyvä matsi oli, kunnon päähän lyömisen meininki!
Mutta missä se ambar tehdään????
Yhden kimura yrityksen bongasin...

miten kukaan voi kunnioittaa tuollaista spedeä niinkuin leben on? kusee nyt toisten punkkiin ja soittaa suutaan kokoajan, mutta sitten kun annetaan takaisin niin itkee jossain pihalla. siinä on melkoista henkistä lujuutta.

Jumalauta, miehen pitäisi olla henkisesti vahva ottelija. Sitten kun joku kutsuu isättömäksi äpäräksi niin kaveri murtuu.
Toi sama kannattaisi huutaa häkissä nii voitto olisi varma.

Jotenkin vaikea kattoa tätä eka kautta...varsinkin kun olen nähny jo aiemmin koko kauden...

Ärsyttää niin älyttömästi tuo persjalkainen puudeli, eli Josh Koscheck:curs:
Siinä on kyllä jätkä jonka olemus saa kipon kiehumaan:down:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä tämä kikkarapäinen Hawaiji-mies, vetää punahilkka-Lebeniä pataan alle aikayksikön.
Ainakin sydämestäni toivon niin, isätön äpärä pääsee talosta suoraan terapiaan setvimään hankalaa isä/poika suhdetta.

Kyllä tämä kikkarapäinen Hawaiji-mies, vetää punahilkka-Lebeniä pataan alle aikayksikön.
Ainakin sydämestäni toivon niin, isätön äpärä pääsee talosta suoraan terapiaan setvimään hankalaa isä/poika suhdetta.

voi olla että tuo mitään koskaan saavuttamaton Kocheck "voittaa" matsin päällä makaamalla ( kun ei uskalla yrittää mitään turpaan saamisen pelosta), mutta ehkä sarjan jälkeen toteutuneet matsit todistaa kumpi näistä herroista on lopulta se parempi. Kocheck ei ole koskaan ollut vapaaottelija, eikä siitä käsien heiluttelijasta koskaan sellaista tulekaan.

Eikö Koscheckistä tule vapaaottelija? Hahahahaa... voi jessus mitä juttuja :D Kusipää painijahan se on, mutta vitun kova semmonen!

Ja erästä kirjoittajaa lainaten: 0 kpl todellisia vastustajia...

Koscheck pieksi Diegon joka oli tossa vaiheessa tappioton recordilla 17-0. Diegolla oli tekijä miehiä recordissaan ja tuohon aikaan kovassa kunnossa.

Lisäks on ottanut matisn Drew Fickettiä vastaan jota vei 14min 30s ottelusta kunnes törmäs polveen ja tule kuristetuks.

Meriitiks täytyy lukea myös se että otti hyvän matsin Georges St. Pierreä vastaan ja hävisi vasta pisteillä.

Vaikkei Kos kuulu omiinkaan suosikkeihin niin kyl äijä silti paha vastus on kenelle tahansa. Mies on niin kova painiin ettei siinä kyydis moni pysy mukana. Pystykin on alkanut näyttämään ihan kohtuulliselta viime matseissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom