The Ultimate Fighter 6, SPOILERS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä itki ihan aiheesta, luulis viellä tossa vaiheessa olevan "joukkuepeli". Varmaan itekki vetäisin herneen nenään jos "teami" kaveri ei vaivaudu herättää koska ei ole kenenkään "äiti". Niin kauan kun treenataan yhessä ja ei olla napit vastakkain octagonissa, olettaisin että puhallettais yhteen.
Erittäin vaikea lähtee komppaamaan tota, että tämä show olis "joukkuepeli". Joo tiedän, että "kaverit" sparraa keskenään. Ei varmaan kysymystäkään, että jokainen "kaveri" tuolla treenaa omaan pussiin. Viimeks ku katoin ni tossa ei oo ku yks voittaja...

Siinä et jeesaa toisia ei oo mun mielestä mitään vikaa, mut sit jos taas kyynelehtii tuolla tollasesta ni on. "LOL"

George on ihan ässä jätkä ja skilssejäkin tuntuis löytyvän.
Mua rupes --tuttamaan ton Saundersin itku tosta heräämisestä. Georgella on asenne kohdallaan.
Mäcci vs George finaalissa??

Mäcci on mun mielestä vähän liian täynnä itseään. Onhan sillä enemmän otteluita alla kuin muilla, mutta pahoin pelkään että omaan ylimielisyyteensä vielä kompastuu.

tuntuu että mäkin nöyryyttävää häviötä on pohjustettu koko kauden... eli tuskin macci finaalissa.

SPOILER WARNING :

Otettu http://www.macdanzig.net/ etusivun uutisista :

2007-10-29
Mac Danzig resumes full time training in Los Angeles to prepare for the season finale Ultimate Fight Night on Dec 8th

Mitähän tuokin tarkoittaa? Miksi tollanen uutinen on edes julkaistu kesken TUFia? Luulin, että kaikki semifinaalit ja muut ovat mukana tuossa kaudessa paitsi itse _finaali_

Onko blogia olemassa episode 7:sta?

EDIT , Löytyi..

http://punch.freedomblogging.com/2007/10/31/mac-danzigs-ultimate-fighter-blog-episode-7/

Ihan hyvä matsi oli Koppenhaverin ja Tommyn välillä. Näyttää kyllä olevan aika jässikkä se Tommy.

Tuli katottua uusin jakso ja mielestäni tämän kauden paras ottelu oli...kunnon sota ja molemmilla naamat siinä kunnossa ettei heti unohdu. Seuraavaksi alkaa sitten semifinaalit. On se hienoa katsoa kun kaksi kunnon asennejätkää ottelee. Warmachine ei pysynyt enää toisen erän jälkeen edes pystyssä, joten taisi olla hyvä ettei kolmanteen jouduttu menemään. Hyvin se kyllä sinnitteli vahva painija maajussi päällään takomassa.

Kyllä oli molemmilla ainakin asenne kohdillaan. Ei suotta luovutettu. Warilla oli tosi syvällä jo rnc, mutta oli se jyväjemmari vahva. Eikä luovuttanut. Muut poijjaat ois jo taputelleet...

Tommy tuntui olevan vahva painissa. GnP tuntui jotenkin ponnettomalta, varmaan kylläkin väsykin jo painoi.
Warmachine ei kyllä säväyttänyt.

SPOILER WARNING :
Mitähän tuokin tarkoittaa? Miksi tollanen uutinen on edes julkaistu kesken TUFia? Luulin, että kaikki semifinaalit ja muut ovat mukana tuossa kaudessa paitsi itse _finaali_
Lähes kaikki TUF ottelijat ottelevat finaalissa. Ei siis tarkoittanut itse loppuottelua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lähes kaikki TUF ottelijat ottelevat finaalissa. Ei siis tarkoittanut itse loppuottelua.

Asia selvä :D
Tosin eiköhän jo sopimus kiellä antamasta mitään tietoja sarjan tulevista tapahtumista..

Jakso oli kyllä viihdyttävää katsottavaa. Itse odotan vielä noita blogeja kun ovat hauskaa luettavaa heti jaksojen jälkeen =)

Macin uusin blogi : http://punch.freedomblogging.com/2007/11/08/mac-danzigs-ultimate-fighter-blog-episode-8/

Tuosta blogista tulee ilmi on se, että Mac ja "war machine" eivät taida olla parhaita kavereita :D

Miten ihmeessä ei Warmachine osannut karata mountista? Jalat vaan sätki tyhjää ja kädet suojas päätä. Tommy oli paikoin niin korkeella että olisin varmaan itekin päässyt sieltä alta pois, siltaan vaan ja ympäri.

Miten ihmeessä ei Warmachine osannut karata mountista? Jalat vaan sätki tyhjää ja kädet suojas päätä. Tommy oli paikoin niin korkeella että olisin varmaan itekin päässyt sieltä alta pois, siltaan vaan ja ympäri.

Näytti siltä, että kaveri yritti välillä uida koiraa :D

Itse katselin aivan samaa! Tosin helppohan meikäläisen on täältä sanoa, mutta jo meikäläisen pienellä kokemuksella osaan paeta mountista, tai ainakin tiedän miten sieltä tullaan pois (se on sitten eri juttu, jos kaveri osaa estää meikäläisen toimet :D). War Machine tosiaan näytti olevan kala kuivalla maalla

Se farmarin poika oli vaan niin paljon vahvempi ettei warmachine pääsy alta pois. Jyväjemmari varmaan suuttuessaa heittelee traktoreita ja kaataa taloja. 100% voimalla ja tunteella otteleva härkä tohon sarjaan ja tyyliltään samanlainen kun Hughes. Varmasti finaalissa vaikkei mikään taitavin ukko näyttäis olevankaan. :rock:

Vaan enpä huomannut että olis yrittänyt siltaa kertaakaan? Mutta totta, aika karhu toi Tommy, olin jo alussa varma että lähtee taju siitä RNCstä.

Tästä seasonista:
Serra on kyllä ärsyttävä, mutta en pidä kyllä Hughesin asenteestakaan. Ankara tietty pitää olla treenarina mutta on silläkin rajansa. Arvostan häntä, mutta on sekin mulkero. Kohtelee porukkaa kuin paskaa usein. En tiedä mitä vittua se raamatunlukukin oli.

En tiedä vetääkö noi uskovaiset läpällä näihin tositeeveisiin uskojaan, luulisi että kuitenkin ottavat omat uskomuksensa siellä jenkkien landella tosissaan. Ja onko mitään tolkkua murjoa käsi paskaksi ottelijalta ennen matsia kun se ei ole ollut tarpeeksi nöyrä.

Tosiaan joulukuussa on mielenkiintoista nähdä miten siinä matsissa käy. Toivon että Serra voittaa(BJJ ftw), mutta Hughes on kieltämättä kova äijä, yksi kovimmista vapariukoista ikänä IMO.

Sarjahan on siis viihdettä ja mitä herra D. Whiteen tulee niin sehän on mulkku, mutta huvittava sellainen. Siksi ne pullistelut ja hyvä jätkä jutut jaksavat naurattaa ja ovat aina naurattaneet niin vitusti. Vähän sama kuin jossain showpainissa melkein.

Mac Danzig pieksää kyllä kaikki, sen verran kova äijä. Enkä nyt puhu vain matsien määrästä tai ottelukokemuksesta. Ja se naureskeleva JKD-ukko on kyllä hauska hahmo. Oli vitun kova matsi sitä solttua vastaan kun se kaveri oli suu messingillä, mitä enemmän tuli lämää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom