The Ultimate Fighter 6, SPOILERS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo tosiaan Ben Saundersin pohja on Jeet Kune Do Concepts ja mies treenailee mm. Denis Kangin ja JZ Calvancanten kanssa American Top Teamissa...

Vasta tässä jaksossa tajusin, että tuo Barrera on tosiaan jokin jeesustelija. Nauratti oikein, kun hänen vaimonsa kuva sai aikaan reaktion, huh huh onpa hyvännäköinen, ja hetkeä myöhemmin pisteet laski kun luurin toisessa päässä on sekoileva hihhuli. Nuo seikat saivat tosiaan hurraamaan kun Saunders pisti potkien ja voitti :)

Jotenkin mulle tuli mieleen hessu hopo tosta Benistä????

Mulla tuli ainakin siitä jumalapojan akasta ja sen ".. I thought the devil was in me..yms." jutuista mieleen se läski hihhuli jenkkiämmä vaimot vaihtoon sarjassa. Sekin taisi olla joku soldier tai crusader niinku tuo jeesuspoikakin. :jahas:

Hyvä että hopo voitti.

Mielestäni Ben otti ansaitun voiton. Tässä tulee juuri esille UFC:n pistesysteemin heikkous. Voittajasta ei mielestäni jäänyt mitään epäselvyyttä vaikka ekan erän olisi tosiaankin voinut tuomita toisinkin. Itse näin sen hyvin tasaisena ja mielestäni erä oli melkoisen tasan kunnes alkoi se toisessakin erässä jatkunut karkuunjuokseminen. Pääasia, että oikea mies voitti.

Toisaalta se on sivuseikka miltä joku näyttää. Jos Fedor näyttäisi aku ankalta niin mulle se oisi ihan ja se sama! Mutta jotenkin hymyilytti tuo Ben. :) Noh....kyllä tämä tästä.

Aaah teki hyvää ku J-Kivi tipahti ku luumu puusta. Kui tollasella äänellä voi lähtee ees sanomaan mitään Serran corneroinnista?!? :D:D Myös Hessu Hopo otti isot miinuspisteet multa ku itki ku äiti ei herättäny. Mikä vittu isoja miehiä vaivaa? :P

Jotenkin en edes odottanu tältä matsilta mitään... ja aika mitäänsanomaton se olikin. Seuraava matsi sen sijaan voi olla tosiaan aika hyvää mättöä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aaah teki hyvää ku J-Kivi tipahti ku luumu puusta. Kui tollasella äänellä voi lähtee ees sanomaan mitään Serran corneroinnista?!? :D:D Myös Hessu Hopo otti isot miinuspisteet multa ku itki ku äiti ei herättäny. Mikä vittu isoja miehiä vaivaa? :P

Mun mielestä itki ihan aiheesta, luulis viellä tossa vaiheessa olevan "joukkuepeli". Varmaan itekki vetäisin herneen nenään jos "teami" kaveri ei vaivaudu herättää koska ei ole kenenkään "äiti". Niin kauan kun treenataan yhessä ja ei olla napit vastakkain octagonissa, olettaisin että puhallettais yhteen.

Tuo mikään rippileiri ole. Jos isot miehet eivät jaksa nousta ylös niin nukkukoon. Tuli muuten mieleen, että jos J-rock huomaa Serran corneroinnin, niin ei paljon jätkä keskittynyt omaan matsiinsa. Eli pää oli kaikkialla muualla kuin matsissa ja sen takia hävisi.

Tuo mikään rippileiri ole. Jos isot miehet eivät jaksa nousta ylös niin nukkukoon. Tuli muuten mieleen, että jos J-rock huomaa Serran corneroinnin, niin ei paljon jätkä keskittynyt omaan matsiinsa. Eli pää oli kaikkialla muualla kuin matsissa ja sen takia hävisi.
Niin, onhan se helvetin hankalaa huutaa aamulla, että herätkää saatana. Jos toinen pyytää tekemään moista, koska ei itse herää automaattisesti aikaisin, niin ei pitäis kovin vaivalloista olla.

Myönnetään että mulkun vikaa siinä kaverissa, sillä pieni asiahan se on. Mutta miten helvetissä hän on ainoa joka herää aikaisin? Entäpä jos häntä ei olisi, kuka sillon herättäisi (jos herättäisi)? Kakspiippunen juttu; toisaalla olisi kiva jos herättäisi ja toisaalla ei ole hänen asiansa herätellä isoja karvasia Tuffeja.

Veikkaan, että tuolla reenataan niin kovaa ettei uni ihan heti lopu kesken aamusella, joten vain ne heräävät aikaisin jotka ei tarvi paljoa unta.

Onhan se toisaalta kakspiippuinen juttu, mutta siltikin on kyse aika pienestä asiasta jota ei ole hankala tehdä, vaikka ihan vain miellyttääkseen tiimikaveria.

Toisaalta tuolla varmaan tule pientä kitkaa tyyppien välille mitä vähäpätöisimmistäkin asioista kun ovat koko ajan vain toistensa kanssa tekemisissä.

Kakkos kierroksella olisi hieno nähdä "hessuhöpö" ja australianmies samassa kehässä. Saataisi erimielisyyden selviteltyä. Australian mies vaikuttii muutenkin ihan kovalta sälliltä. J-rockista ei ollu muualle kuin bodilavoille Serran mielestä, vaikka herralla on ruskee vyö bjj:ssä.

Itse en ole kuulunut ennen Dana Whiten dissaajiin, mutta nyt alkaa häiritsemään kun äijästä leivotaan sarjan avulla "hyvää jätkää". Todella läpinäkyvää hommaa.

Itse en ole kuulunut ennen Dana Whiten dissaajiin, mutta nyt alkaa häiritsemään kun äijästä leivotaan sarjan avulla "hyvää jätkää". Todella läpinäkyvää hommaa.

Se on aika tiukka bisnesmies. UFC oli melko kuraa siinä vaiheessa kun Fertittan veljet ja White tulivat remmiin. Kyllä niille joutuu antamaan tunnustusta siitä, että tuo organisaatio lähti sieltä pohjamudista nousemaan.

Eri asia on sitten se, millainen jätkä tuo White henkilönä on. En tunne, enkä viiti jonkun reality-shown perusteella tuomitakaan.

Se on aika tiukka bisnesmies. UFC oli melko kuraa siinä vaiheessa kun Fertittan veljet ja White tulivat remmiin. Kyllä niille joutuu antamaan tunnustusta siitä, että tuo organisaatio lähti sieltä pohjamudista nousemaan.

Eri asia on sitten se, millainen jätkä tuo White henkilönä on. En tunne, enkä viiti jonkun reality-shown perusteella tuomitakaan.

:offtopic:Täysin samaa mieltä. Herran businessvainua on turha kyseenalaistaa ja turha myös tuomita shown perusteellaäijän tekemisiä ja sanomisia. Tottakai sherdogilla dissataan Whitea erinäisten tapahtumien takia ja äkkiäkös se leviää ja tarttuu internetin ihmeellisessä maailmassa.
Kaikki kunnia siitä mitä on tehnyt MMA:n eteen.

Suositut

Back
Ylös Bottom