Deleted member 26417
Joo tosiaan Ben Saundersin pohja on Jeet Kune Do Concepts ja mies treenailee mm. Denis Kangin ja JZ Calvancanten kanssa American Top Teamissa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin mulle tuli mieleen hessu hopo tosta Benistä????
True that. Ärsyttävä tapaus imo.
Jotenkin mulle tuli mieleen hessu hopo tosta Benistä????
Mulla tuli ainakin siitä jumalapojan akasta ja sen ".. I thought the devil was in me..yms." jutuista mieleen se läski hihhuli jenkkiämmä vaimot vaihtoon sarjassa. Sekin taisi olla joku soldier tai crusader niinku tuo jeesuspoikakin. :jahas:
Hyvä että hopo voitti.
Aaah teki hyvää ku J-Kivi tipahti ku luumu puusta. Kui tollasella äänellä voi lähtee ees sanomaan mitään Serran corneroinnista?!? :D:D Myös Hessu Hopo otti isot miinuspisteet multa ku itki ku äiti ei herättäny. Mikä vittu isoja miehiä vaivaa? :P
Niin, onhan se helvetin hankalaa huutaa aamulla, että herätkää saatana. Jos toinen pyytää tekemään moista, koska ei itse herää automaattisesti aikaisin, niin ei pitäis kovin vaivalloista olla.Tuo mikään rippileiri ole. Jos isot miehet eivät jaksa nousta ylös niin nukkukoon. Tuli muuten mieleen, että jos J-rock huomaa Serran corneroinnin, niin ei paljon jätkä keskittynyt omaan matsiinsa. Eli pää oli kaikkialla muualla kuin matsissa ja sen takia hävisi.
Itse en ole kuulunut ennen Dana Whiten dissaajiin, mutta nyt alkaa häiritsemään kun äijästä leivotaan sarjan avulla "hyvää jätkää". Todella läpinäkyvää hommaa.
Se on aika tiukka bisnesmies. UFC oli melko kuraa siinä vaiheessa kun Fertittan veljet ja White tulivat remmiin. Kyllä niille joutuu antamaan tunnustusta siitä, että tuo organisaatio lähti sieltä pohjamudista nousemaan.
Eri asia on sitten se, millainen jätkä tuo White henkilönä on. En tunne, enkä viiti jonkun reality-shown perusteella tuomitakaan.