The Ultimate Diet 2.0

Heip ja hyvää kevättä,

onko kenelläkään käytännön kokemusta tuosta Lyle McDonald:in luomasta UD2:sta? Aika paljonhan tuo muistuttaa syklistä ketogeenistä dieettiä (CKD). En löytänyt haulla juurikaan aiheesta vai etsinkö väärällä sanalla tai muuten vaan väärin? =)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eiks tästä oo ollu puhetta joskus?

Auttoi varmaan vitusti tän threadin alottajaa kun on näköjään hakuakin käyttänyt eikä löytänyt. :rolleyes:

Laita sitten linkkejä peliin jos muistat, että tästä on puhuttu, niin se voisi edes auttaa jotenkin.

onko kenelläkään käytännön kokemusta tuosta Lyle McDonald:in luomasta UD2:sta?
Nimimerkki 'OutOfShape' ainakin joskus perehtyi tohon UD2:een kun hehkutti mulle sen toimivuutta kerran salilla. Ainut vain etten ole miestä tainnut pakkiksella bongata aikoihin. Eli taisipa minunkin vastaukseni olla aika hyödytön :nolo: ...eiköhän tähän kohta joku päteväkin vastaaja löydy, ollos huoleti :)

Mäkin muistelisin että olisin jopa itse kirjoittanut jotain, mutten löytänyt haulla.

Threadin aloittajan kannattaa suunnata bodyrecomposition.comin UD2-foorumiin.

Joo, on se toimiva, mutta aivan liian suurta säätöä vaativa ja rankka jotta toista kertaa testaisin. Mulla on tosiaan anaalisen tarkka logi tuolla vippipuolella josta voi katsoa tarkemmin miten eteni.

Se on syklinen keto yhdistettynä rankkaan ja ohjelmoituun treenirunkoon. Olo on 80% ajasta paska, loput 20% on hiilarihumalaa. Kannattaa tosiaan mennä bodyrecompositionin foorumeille, sieltä saa jonkinlaisen kuvan ilman kirjaakin.

Joo, on se toimiva, mutta aivan liian suurta säätöä vaativa ja rankka jotta toista kertaa testaisin. Mulla on tosiaan anaalisen tarkka logi tuolla vippipuolella josta voi katsoa tarkemmin miten eteni.

Täytynee hommata tuo vippi

Se on syklinen keto yhdistettynä rankkaan ja ohjelmoituun treenirunkoon. Olo on 80% ajasta paska, loput 20% on hiilarihumalaa. Kannattaa tosiaan mennä bodyrecompositionin foorumeille, sieltä saa jonkinlaisen kuvan ilman kirjaakin.

Kuullostaa hyvältä ;) Kirja löytyy. Tosiaan rankalta systeemiltähän tuo vaikuttaa, enkä usko että monikaan jaksaa tuota kovin pitkään yhtäjaksoisesti. Meinaan kuitenkin kokeilla, kunhan pääsen ensin tuohon 12-15 rasva% haarukkaan.

Tuli kokeiltua, ja suht samaa mieltä JSmithin kanssa. Toimii, mutta ainakin itse ajattelin säästää seuraavan kerran sellaiseen tilanteeseen, että mikään muu ei enää toimi. Mulla ei ollut muuten mitenkään sietämätön olo tuota tehdessä, mutta tyhjennystreenit oli ikäviä. Toisaalta mulla ei myöskään voimatasot nousseet, mistä jotkut on kertoneet tämän dieetin yhteydessä. Lihasmassa sen sijaan säilyi kyllä hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom