The Sims ja syksyllä ilmestyvä The Sims 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Onkos täällä Sims-faneja?

Itse odotan tuota Sims 2 ihan hurmiossa, koska peli on kolmiulotteinen ja siinä on elämänkaari.

Eilen aloin pelata taas Simsiä ja voi sitä vientiä.

Siitä tietää, että peli on sikahyvä, kun sitä jaksaa pelata vuodesta toiseen.

Yritän nyt tehdä mun simistä megajulkkista, mutta aika köyhää on, kun kaikki leffaohjaajat ja mallikuvaajat hylkii sitä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki Sims-tyyliset simulaatiopelit ovat Saatanan keksintö saada ihmiset hylkäämään sosiaalisen elämänsä. Ostan varmasti SIMS 2:n, kun se ilmestyy. :)

Hei I have a soulmate! ;)

Jooo-o.. Meikkis istui eilen pelin ääressä silmät kiiluen 4 tuntia ja se tuntui ehkä 15 minuutilta. Ei ees pakkisirkki maistunut! Nyt yritän kiukulla syödä ja sitten taas pelaamaan!

Oma hahmoni Willie hukutti aikanaan paita napaan asti auki esiintyvän karvarinta-Julión poistamalla tikkaat tämän polskiessa uima-altaasta, muuttaen tämän jälkeen Julión tilalle 7 naisen kämppäkaveriksi.
Totta helvatassa hommaan pelin :)

Mulla on Simsistä alkuperäinen ja neljä lisäosaa, niitä pelasin hullussa addioktiossa tunnista toiseen. Sitten alko jo kyllästyttää.. alkoi olla vähän liikaa niitä asioita, joista koko ajan täytyy pitää huolta, eihän siinä ehtiny hahmo enää edes nukkumaan, saati töissä käymään ;) Mä en kyllä ollut koko Sims 2:sta edes kuullut, täytyis varmaan pitää itteensä paremmin selvillä näistä pelimaailman uusista kiemuroista. Tuonne Sims2:n nettisivuille eksyminen taisi samalla ratkaista mun ongelman kannettavan suhteen, vaikka pelikonetta en ookaan ostamassa, niin pitää kai se sellanen olla jolla Simsin saa pyörimään :D

Hehh jotenki onnistunu missaamaa koko sims ilmiön, eioo vaa koskaan tullu kokeiltua. Kauankos ton pelin opettelu kestää? Siis jos alottaa ihan nollista.

SuperStar sanoi:
Hehh jotenki onnistunu missaamaa koko sims ilmiön, eioo vaa koskaan tullu kokeiltua. Kauankos ton pelin opettelu kestää? Siis jos alottaa ihan nollista.

Tunnissa olet ehtinyt jo pelata hyvän matkaa eteenpäin ja oppinut tärkeimmät toiminnot.

Pelasin Simsiä jonkin aikaa ja vihastutti se liian nopea tempo, ei mitään ehtinyt tekemään. Yleensä se valitti aina jotain akka-ikävää. :jahas:

Joo, kyllä täällä kotopuolessa käydessä tulee Simsiä aina tahkottua. Jollakin kierolla tavalla tuohon peliin sitten vaan jää koukkuun.

Tulihan tuota joskus tahkottua aikasta paljon...

Mun ukkelit oli aina ihan rappiolla ku ne vaan biletti koko ajan.... Oiskohan johtunut omista valinnoista. :eek:

Jonkin verran pelasin simssoneita, mutta sitten cheatcodepirulaiset viettelivät minut, ja pian nousi hehtaarin kokoisia lukaaleja, ja taloa kiertäviä uima-altaita. Hieman siihen virtuaaliseen vessassa juoksemiseen ja työstä myöhästymiseen kyllästyi, mutta addiktiivisuus on jotain hirvittävää..

Hah, joo, tämä kakkosversio se vasta onkin peli! Komian näköinen ainakin, ja tuntuu pelattavuuskin olevan ykkösen kanssa ihan samaa luokkaa. Edelleen valitan siitä että sitä omaa taloaan ei saa rakennettua niin tarkasti kun haluaisi. Ihmissuhdesimulaattorina tällä pelillä saa kyllä ainakin hauskoja tilanteita aikaiseksi..

Tuo Sims 2 on kyllä loistopeli. Kaikki ärsyttävimmät asiat ekasta Simsistä on korjattu(ei vapaapäiviä jne.). Nyt tuohon vain kyllästyy/kyllästyin nopeasti, niin kuin ensimmäiseen Simsiin.

Pelasin Sims 1:stä innolla kunnes naapurit tuli meluamaan omalle tontilleni,poliisit tulivat antamaan laskuja melusta,naapurit kuolivat pihalle kun niitä ei saanut häädettyä ja lopulta omat hahmotkin kuoli. Sims 2:sta pelasin pari päivää sitten ja ei kyllä iskeny samaan tapaan kun ykkönen. PItää kattoa jos jaksais pelailla tuotakin enemmän niin saattas innostua

Hohhoh, oon jo addiktoitunut!

Pidän tässä simsissa siitä erityisesti, koska vaihtoehtoja on todella paljon. Aika toimii paremmin.

Asunnon sisustuspuoli tökkii kyllä pahasti, mutta eiköhän ala kohta nettiinkin ilmaantumaan kaikkia kivoja tavaroita :)

Ihan mukavahan tuo Sims on.
Oli kyllä kiva, kun hankin lastenhoitajan kämppään. Se ei antanut lapsen nukkua eikä syödä. Pian sen jälkeen sosiaaliviranomaiset veivät sen pois, kun en ehtinyt tunkea sille ruokaa naamaan:curs:
Olikohan tuo pelkkä omalle kohdalle osunut bugi vai jonkinlainen realismikikka?

Sukulaku sanoi:
Ihan mukavahan tuo Sims on.
Oli kyllä kiva, kun hankin lastenhoitajan kämppään. Se ei antanut lapsen nukkua eikä syödä. Pian sen jälkeen sosiaaliviranomaiset veivät sen pois, kun en ehtinyt tunkea sille ruokaa naamaan:curs:
Olikohan tuo pelkkä omalle kohdalle osunut bugi vai jonkinlainen realismikikka?

Mulla se lastenhoitaja hoiti hommansa kiitettävästi syötti, pesi ja hoiti.

Puutarhurin kerran tilasin ja tuli semmonen hot hot nainen joka ei tehnyt mitään kasveille vaan kävi suihkussa ja katto telkkaria. Annoin kyseiselle henkilölle potkut ja tilasin myöhemmin uudelleen puutarhurin. Uusi puutarhuri teki hommat näpäkästi eikä laiskotellut.
Vois olla että riippuu vähän tuurista minkälaisen työläisen saa, ainakaan kaikki siivoojat ja puutarhurit eivät ole samanlaisia.

Kokeilin nyt tuota Sims2:sta ensimmäistä kertaa, ja täytyy kyllä sanoa suoraan että mä en tajua mikä siinä muka on niin hienoa. Eihän ne ukot tee muuta ku syö ja nukkuu. Tylsää ku mikä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom