The Hardcore Training

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pete92
  • Aloitettu Aloitettu
The HardCore Training-On treenimuoto jolla yritetään saada lihaksiin maksimaalinen määrä
kestävyyttä ja lihasmassaa. Onko kellään kokemusta tästä itse aloitin viikko sitten ja kerran ennenkin tehnyt ja hyödytti jos on kokemuksia onko teitä hyödyttänyt.

The HardCore Training-On treenimuoto jolla yritetään saada lihaksiin maksimaalinen määrä
kestävyyttä ja lihasmassaa. Onko kellään kokemusta tästä itse aloitin viikko sitten ja kerran ennenkin tehnyt ja hyödytti jos on kokemuksia onko teitä hyödyttänyt.

Varmaan kannattaisi vähän tarkentaa, että mistä on kyse.

Eli siis onko kokemusta ´´tehoreeni´´ kausista eli koitetaan mahdollisimman nopeasti saada mahdollisimman paljon lihasmassaa ja kestävyyttä lihaksiin

Näyttää tuollaiselta funktionaaliselta treeniltä. En ehkä lihasmassan hankintaan ekana suositteliksi. Suorituskyky paranee kuitenkin varmasti.

Ajattelinkin itse kerran kokeilin mutta vain lyhyellä ajalla ja huomasin että jonkin verran hyödyttää ja ajattelin kokeilla uusiksi........onko kellään maksiminosto määrät noussut paljon

siis mitä ajattelit kokeilla?

Ilmeisesti tässä olisi hänen aikomuksenaan kokeilla uudestaan, koska oli sitä joskus aikaisemmin kokeillut, joskin hieman lyhyeksi hänellä jäi tämä kokeilu. Hyvä kuva kuitenkin jäi, koska jonkinnäköistä edistystä treenissä tapahtui tämän metodin aikana. Hän aikoo kokeilla uudestaan ehkä jopa pitemmän aikaa(?) :D

Ilmeisesti tässä olisi hänen aikomuksenaan kokeilla uudestaan, koska oli sitä joskus aikaisemmin kokeillut, joskin hieman lyhyeksi hänellä jäi tämä kokeilu. Hyvä kuva kuitenkin jäi, koska jonkinnäköistä edistystä treenissä tapahtui tämän metodin aikana. Hän aikoo kokeilla uudestaan ehkä jopa pitemmän aikaa(?) :D

:lol2: Hienosti suomennettu :lol2:

Back
Ylös Bottom