The Elder Scrolls Online

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja I_H
  • Aloitettu Aloitettu

I_H

Tänään selaillessa törmäsin tälläiseen Bethesdan projektiin. Itse suurena Elder Scrollsien ystävänä tosin kovin huolestuttaa, kovat on epäilyt että ei moninpeliksi tule hyvin taipumaan kyseinen sarja. En kyllä muutenkaan tykkää mistään nettiropeista. Ideana ihan hyvä mutta koskaan ei ole itseä miellyttänyt tommoset missä hakataan isolla porukalla jotain yhtä vihollista ja ruudun täyttää kaikenlaiset eriväriset taikaräjähdykset eikä oikeen mistään saa selvää. Varmaan vielä lykkää tulevia yksinpelitessejä myöhemmäksi, jos niitä enää tulevat tekemäänkään, ja se ei omasta mielestä ainakaan oo hyvä juttu. Wikin mukaan julkastaan vuonna 2013, saapa nähä millanen tulee.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vähän Skyrimiä pelanneena mietityttää itseäkin tämä viritys.. Joku hyvin toteutettu yksinpeli/co-operative olis helvetin kova juttu. Joku max 4 kaveria samaan aikaan samoillessa jotain vielä Skyrimiäkin helvetisti isompaa maailmaa ja metsästäen erillaisia helvetin tappavia örghejä olis tosi cool. Mut ei mitään vitun wowia....

Itse karsastan kaikkia moninpelejä jossa keskenkasvuiset pääsevät huutelemaan. Muutenkin mikä ihme kaikki vaivaa kun pitää koittaa tehdä sitä wowin tappajaa koko ajan? Mutta tällähän taisi olla eri kehitys tiimi kuin muilla TES peleillä.

Eeppista traileria pukkaa.. ja beta kuviot rupee pikkuhiljaa starttailee. Täytyy sanoa että mä olen muuttunut aika toiveikkaaseen suuntaan tämän osalta tutkiskeltuani vähän ennakkotietoja. Ei pitäisi olla tulossa mitään kovinkaan WOWin tyylistä settiä, vaan TES tyylinen taistelusysteemikin hyvin pitkälle. Serveri mahdollistaa ilmeisesti sen, ettei tarvi pelata niiden 12-vuotiaiden kanssa ollenkaan jos ei halua. Toivottavasti tästä tulee hyvä, niin voi hyljätä elämän kokonaan ja muuttaa Tamrieliin :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Just olin tulossa tuota traileria laittaa! :D

Nimi pistetty jo betahakemukseen, kyllähän tuota sitten joskus ainakin testailla pitää.

Mä en oo betahakemusta laittanut.. Tuskin sinne kai pääseekään ihan kuka vaan? Pitää olla 5 vuoden vankka WoW kokemus :D Nojoo.. Ei mulla oikeen inspistäkään olis, kun haluan sit pelata mahdollisimman valmista tuotetta kun aikanaan ilmestyy..

Eiköhän ne ota noihin betoihin jengiä vähän joka osa-alueelta. Haluavathan nuo tietoja myös niiden uusien pelaajien kokemuksista samoin kuin esim. hyvien koneiden ja huonojen koneiden omistajilta, nuorilta, vanhoilta, jenkeilta, eurooppalaisilta jne.

En tiedä onko jo aiemmin tullut, mutta ainakin nyt kilathi beta avain. Perjantaina klo 19 meidän aikaa voi pelitellä ja loppuu maanantaina.

Pitää kyl testaa vähäsen.

Jep, tännekki päin o valumassa asennusfilut. Voi olla kyllä aika tukkonen meno perjanaina, tosin sehän o tarkotuski :P

Omat ennakko-odotukset on sellaiset, että 95% varmuudella HC-rahastuspaskaa tulossa. Pitää nyt kuitenkin betaa vähän kokeilla viikonloppuna, jos vaikka yllättäisi positiivisesti.

Pahoin pelkään, että tää on vaan yks tusina-MMORPG siinä missä kaikki muutkin WoWin tappajat (Activision tappoi jo WoWin ajat sitten itse), jonka päälle on lätkästy saatanan isolla rahasummalla "The Elder Scrolls". Samanlainen seikkailu, samoilu ja eeppiset tehtävät ei vaan onnistu massiivisessa moninpelissä. Toivon tietenkin, että tämä olis vuosisadan peli, mutta odotukset ei ole korkealla ainakaan ennen kunnon beta-materiaalin näkemistä.

Back
Ylös Bottom