The Elder Scrolls Online

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja I_H
  • Aloitettu Aloitettu
Minun mielestä peli lähtee kunnolla käyntiin level 10 jälkeen. Tosin sama tapahtuu jokaisessa mmo:ssa (henkilökohtainen mielipide).
Kyllä tuo sun henkilökohtainen mielipide on täysi fakta. :)

Riippuu toki MMO leveliskaalasta, mutta harvoin se noinkaan pian aukeaa. Osassa peli aukeaa kunnolla vasta lähellä lvl cappia.

...Ja sitten se loppuukin kun saa level capin. :D

e. Mä niin näen tuon itsepetoksen pilkkeen silmäkulmassa... Ihan samaa mäkin harrastin SWTOR:n kanssa, mä niin halusin rakastaa sitä peliä mutta tylsäksi se vaan kävi.

Sanoppa 1-2 MMORPG jossa ei koskaan vinguttais että endgame on paskaa koska sisältöä tulee liian harvakseltaan? Eikä tää ny rölläilyä ole, harmillisen usein toi on vaan todistettu. Ainoa missä jakso oikeasti tahkota loppupään peliä oli DAoC, vaikkei sekään parasta ollut.

Sanoppa 1-2 MMORPG jossa ei koskaan vinguttais että endgame on paskaa koska sisältöä tulee liian harvakseltaan? Eikä tää ny rölläilyä ole, harmillisen usein toi on vaan todistettu.
No siis, toki noin käy usein jossain vaiheessa. Paremmissa peleissä siinä tosin menee hetki. :)

Tarkoitin vain ettei se ny ihan heti lopu level cappii se tekeminen. Mones pelis on kyl yleensä jonkin verran tehtävää max levulla.

GW2 on pistäny aika hyvin ton homman, ilmanen peli ja uutta contenttii tulee jatkuvasti. Ilmaista semmosta.

Ainoa missä jakso oikeasti tahkota loppupään peliä oli DAoC, vaikkei sekään parasta ollut.
DAoC :worship:

Voi elämä se oli hieno peli. Väitän että tähän päivään asti ei ole yksikään peli päässyt PvP:ssä samalle tasolle.

Mul on viel screenit talles, ainakin osa. :D

daoc1.webpdaoc2.webpdaoc3.webp

Joo! :D UO:sta lähti.

Kuinka monessa muussa pelissä oot viettänyt pitkät tovit kaivamassa oree kaivoksessa, laittanut sitä pack muleen, sit ilmestyy punanen nimi ruuduun laitaan ja hetken kuluttua makaat död ja oret viety. :D

Vittu se oli vajakkia siihen aikaan... Jossain vaiheessa opit säästää kamoja gankkaajien varalta, mutta pahimmat, ehdottomasti pahimmat vitturagesaatanahelvetti-kohtaukset tuli DAoC:ssa, kun kuolit pari kertaa putkeen dorkaan virheeseen ja viimeset 6h grindaukset meni hukkaan. Naama halkes sellaiseen.

Ihmetyttää tuo Elder Scrolls Online heti alkuun.

Välil saa questin ja miettii et täh, mitäs nyt? Siis mene mihin? Missään ei näy merkintää moisesta paikasta jne.
Oon sen puolella että peleissä vois olla vähemmän sitä että kädestä pitäen viedään eteenpäin, mut nyt heti alkuun tuli muutamia "täh" tilanteita ja jatkoin vaan johonkin mistä tuli sit ihan muu questi.

Toisekseen, pelaan Templarilla jolla on miekka ja kilpi. Kun oon niin huikeesti saanut jo pelattua että oon peräti levelillä 3, niin level 2 goblin pomo pistää turpaan aivan saatanasti? Blokki ei tee mitään, ja sen spesiaalia ei voi keskeyttää? What is going on. Mul on kuitenkin se heali spelli ja kaikkee.

Ihan jees, haastetta, mutta hieman hämmentävää että heti alussa. :)

Itsellä kanssa ollut ongelmaa joidenkin tehtävien kanssa. Ensimmäistä ei saanut tehtyä ollenkaan kun ei hahmo jolle olisi pitänyt puhua ei ilmestynyt ollenkaan (beta ongelmia). Muuten on ollut todella mielekäs kokemus ja menee varmasti ostoon. Pidän paljon vapaudesta seikkailla ja hahmon kehittämisestä. Toivon todella, että tarjoavat kunnollista end game:a myös suoraan, tosin itselläni varmasti ensimmäisen hahmon levelöinnissä menee aikansa kun ajattelin tehdä sen rauhassa maailmaa tutkien.

Laitetaanpa lisää PvP videota. Angryjoe antaa mielestäni hyvää analyysiä pelistä. PvP näyttää todella hauskalta ja sen perusteella olen ajatellut ostaa pelin. Katsotaan sitten miten pitkälle se kantaa mutta näyttää todella lupaavalta

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Uutta videota. Hyvin esitelty skill-puu ja periaatteet. Odotan innolla maaliskuun loppua, että pääsee pelaileen !!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos joku haluaa päästä viikonloppuna betaan niin laittaa yksityisviestiä. Minulla on pari inviteä jäljellä tälle viikonlopulle. Testi alkaa iltapäivällä 5 aikoihin.

Sain beta-keyn tohon ja sen tunnin mitä jaksoin pelata oli tylsintä mitä on ollut taas vähään aikaan. Toi on vielä lamaannuttavampaa kuin wowin levutus ja mitään end game arena pvp:tähän tossa ei edes ole. Hahmot liikkuvat kömpelösti ja questit on tylsiä. Wowia ei ole jakasanut wotlk jälkeen mutta wow on silti ainoa MMO ikinä jossa on ollut oikea kunnollinen pvp ja kaikki muut wow kopiot tai edes nämä vähän paremmin tehdyt pelit eivät sitä ole osanneet toteuttaa.

Jaa, itselleni taas levutus on ollut huomattavasti hauskempaa verrattuna WoW:iin, tehtävät mukavia, ei samanlaisia grindaus tehtäviä mitä WoW:ssa (joitain sellaisia on mutta enemmistö tehtävistä on moniosaisa tarinoita). En ymmärrä väitettä PvP;n puutteesta kun sehän on yksi parhaita osia koko pelissa ja huomattavasti paremmin toteutettu mitä WoW:ssa. End gamena on open World Bossit ja sitten adventure zonet 4 - 12 hengen ryhmille.

Mutta kaikki ei voi tykätä samasta, itse en jaksa WoW:ia yhtään. Tätä en malttaisi odottaa, onneksi odotusta ei ole enää montaa viikko jäljellä !!

Niin paljon pahaa olen kuullut tästä ennakkoon, että jää hyllyyn jos ei ihmeitä tapahdu. Videoiden perusteella näyttää meno todella KANKEALTA verrattuna esim. WoWiin tai Wildstariin.

Näyttäisi siltä, että tämä tarjoaa vain Skyrimia heikomman tasoista (peliteknisesti, graafisesti ja tarinallisesti) seikkailua moninpelinä. Pysyttelen Elder Scrolls yksinpeleissä, koska en sinne oikeastaan mitään PVP-taisteluja ole osannut edes kaivata.

Viimeisimmät kuulumiset betasta ovat saaneet mieleni muuttumaan. Eiköhän tämä sittenkin tule hankittua heti julkaisussa. Katsotaan miten lähtee, vaikka Elder Scrollseja en olekaan aiemmin pelannut. WoWitus ei tällä hetkellä innosta yhtään ja lisärikin ilmestyy vasta syksyllä.

Back
Ylös Bottom