The Cage Vol. 3: ”Rise of the Titans”.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja isoh
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Se mun biisi löytyy joltain Rocky saundräkiltä.
Todella mukava kuulla että useat katsojat tykkäsivät matsistani. Olen itsekkin tyytyväinen suoritukseeni.
Kyllönen vs Simola oli todella hieno ottelu, ehdottomasti illan paras (tosin mä missasin puolet matseista). Kummaltakin jätkältä löytyy karismaa, voimaa ja tekniikkaa!
Lucio vs polski oli todella tasainen ottelu. Mielestäni Lusio voitti tekniikalla ,ja srategialla joka ei kyllä ollut mitenkään agressiivinen. Tappelupisteet meni kyllä puolalaiselle... Mutta ei siinä kyllä voi kotiinpäin vedosta puhua jos voittaa tasaisen ottelun "split disissönillä".

Ise en huomannut musiikin voimakkuutta. Taisi kuulua huomattavasti hiljempaa alhaalla, mistä seurasin otteluita. Ulkomaalaisten taso vaihtelee mutta Puolasta tulee kyllä jäätäviä ukkoja. esim. Peltolan vastustaja.
Aina on parannettava ja RAKENTAVA kritiikki on varmati tervetullutta.

Kiitos omaltaosaltani kaikille jotka mahdollisti tämän Cagen; Kaitsulle, Murdocille, Immulle, talkooväelle, sponsoreille ja yleisölle. Erityiskiitos GBn jengille mun piiskaamisesta, Murdochille valmennuksesta ja Ollille henkisestä tuesta ja Asselle verkkareista :)

Nage sanoi:
On hieman eri asioita olla wannabe kriittinen tai rakentavasti kriittinen. Kriittisyys olisi hyvä perustaa loogisiin ja perusteltuihin mielipiteisiin. Fiksun erottaa meuhkaajasta, että edellämainittu ymmärtää olla hiljaa arvellessaan että kompetenssi ei riitä ;)

Olinko minä nyt sitten wannbe kriittinen, mikä nosti sun niskavillat? Ehkä mun olis pitänyt ilmaista itseäni neutraalimmin , jotta viesti olisi mennyt helpommin perille. Tarkoitushan ei ole mollata ketää, siksi en tuo mitää erinäisiä nimiä esille, etc.

Kyse oli siitä , että mun mielestä tapahtumassa olisi voinut olla paremmat matchmakingit. Ihmettelen myös , että miksei kotimaasta oteta vastuksia, koska niitäkin löytyisi. Yleensähän ulkomailta lähdetään hakemaan vastusta kun kotimaasta ei sellaista enään löydy. :)

:offtopic: Steissimavoja näkee Helsingin rautatieasemalla päivittäin kymmeniä ellei satoja! Potku on laaja kiertopotku koko kroppaa käyttäen, jollaisen normisparraaja näkee 10 min. ennen suoritusta, mutta joka uppoaa helposti 4 promillen känniseen ukkoon.....
Mava sana tulee karatesta ja steissi on stadin slangia ;-)

Oliko oikein?

:offtopic:

lieska sanoi:
Ihmettelen myös , että miksei kotimaasta oteta vastuksia, koska niitäkin löytyisi.

Ihan mielenkiinnosta (sen kummemmin osallistumatta yhteen tämän syksyn naurettavimmista juupaseipäsmäoonoikeessa väännöistä) haluaisin tiedustella ketkä sinun mielestäsi olisivat sopivan tasokkaita vastuksia esimerkiksi Joni Kyllöselle. Jos nyt vaikka kolme nimeät alkuun niin on sitten varaa valita kun loukkaantumisia kuitenkin tapahtuu jonkinverran..

Illan viimeisestä ottelusta pyytäisin muistamaan sen että tuomio tuli hajaäänillä ja tappion kärsineellä oli varoitus tilillään, joten en pidä mitenkään mahdottomana sitä että pytty olisi mennyt hänelle jos tuota keltaista ei olisi ollut.

Eggman: ottelijat valitsevat itse sisääntulomusiikkinsa

Nage sanoi:
Huomautettavaa Jasselle on se steissimawan puuttuminen, jota joku muukin katsomossa vaati (Reino?).

Oliko siellä E-katsomossa joku Urheilu-Valmentaja Vormiston näköinen tuulipukujätkä, joka huusi täyttä kurkkua!??? :D :D :lol2:

Mulla jäi nämät kekkerit väliin.

Mutta tähän väliin kannustushuuto virtuaali-E-katsomosta: WAR JASSE!!!!

EDIT: vielä Lieskalle, että onko tosiaan tilanne näin karu, etteivät lupaavat suomalaiset ottelijat pääse häkkiin taikka naruneliöön murjomaan, vaikka ovat juuri nyt aivan tulessa? Vaikea uskoa. Ja jos jätkillä on kansainvälinen maine ja kunnia haussa, niin sitä ei edistä, että kaksi suomalaista tempovat toisiaan terhakkaasti otsaan.

dogi sanoi:
Ihan mielenkiinnosta (sen kummemmin osallistumatta yhteen tämän syksyn naurettavimmista juupaseipäsmäoonoikeessa väännöistä) haluaisin tiedustella ketkä sinun mielestäsi olisivat sopivan tasokkaita vastuksia esimerkiksi Joni Kyllöselle. Jos nyt vaikka kolme nimeät alkuun niin on sitten varaa valita kun loukkaantumisia kuitenkin tapahtuu jonkinverran..

Ja sitten jatkokysymyksenä, nopein vastaa: millä tavalla ko. ottelu edistää kummankaan osapuolen ottelu-uraa? (olettaen siis että jonkinlaisia ambitioita ottelemaan myös kotimaan ulkopuolelle). Sen mitä minä näistä kuvioista ymmärrän, paras tapa saada matseja Eurooppaan on tuoda sieltä ottelijoita tänne, tehdä niistä silmäsoppaa ja pyrkiä koko ajan saamaan hieman kovempia vastuksia. Tämä on ollut mm. Fight Festivalin konsepti jo hyvän aikaa.

Toinen huomionarvoinen seikka on Suomen ympyröiden pienuus. Sinällään sopivalla otteluparilla saattaa on usein tekijöitä (esim. treenikavereita), mikä estää ottelun järjestämisen. Esim. raskaan sarjan kovimpia ukkoja (Immu, Miika, Maaku, Vuori) emme tule ikinä näkemään vastakkain, ymmärrettävistä syistä.

:offtopic: :offtopic: :offtopic:
onkos tuolla Cage tapahtumissa myyntikojuja joista vois ostaa esim. paidan tai jotai muute rompetta?

MrDeca1 sanoi:
No loistavaksi viihteeksihän voi kutsua myös sellaistakin, kun joku suttura taluttaa kettingin nokassa jotain mummohuivi päässä olevaa pyhää munkkia ja vasta peluri ottaa koko yleisön puolelleen, kun yrittää hiki hatussa repiä paitansa ennen matsia

Niin voikin. Ei ton homman pidä olla niin vakavaa. Oli hauska nähdä, että tuossa monien odottamassa kahden kovan suomalaisen ottelussa ottelijat oli panostaneet myös kehääntuloon sen lisäksi, että häkissä meno oli loistavaa. Lisäksi rehtori Suvanto ja Jasse oli todella vakuuttavia ja varmaotteisia, sekä osasivat ottaa yleisön hienosti.

Korppu1 sanoi:
:offtopic: :offtopic: :offtopic:
onkos tuolla Cage tapahtumissa myyntikojuja joista vois ostaa esim. paidan tai jotai muute rompetta?

On niitä siellä..

Lisäksi, pitäisin Wintikan analyysiä Steissimawasta melko oikeana.

Asse sanoi:
Ai niin piti vielä sanoa, että Maliniemi oli myös hyvä, vaikka vastustaja oli aika munaton (henkisesti).
Joo, äijällä oli hyvä asenne, toivottavasti nähdään lisää näissä koitoksissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
dogi sanoi:

....esimerkiksi Joni Kyllöselle....

no vaikka puhakka, tulirinta, murdock. Kysehän oli kuitenkin ulkomaisista ottelijoista ja niiden tasosta. Miksi turhaa ottaa ulkomailta keskinkertaisia ottelijoita, parempitasoisia voisi löytyä suomestakin. Olishan tuo cage hyvää kokemusta suomalaisillekkin ottelijoille.

eiköhän tähän kiistely jo riitä. :rolleyes:

isoh sanoi:
Kyllönen vs Heilimö olis kyllä illan ehdoton päää matsi!!

Eiköhän Sauli keskity enempi tuonne shooto kehiin.

Minun mielestä kaksi suomalaista vastakkain ei ole niin hyvä idea kuin suomi vs muu maailma tapahtumat. Yleisö kannustaa selkeästi yhtä ottelijaa joka luo mielestäni enemmän tunnelmaa kuin hajanaiset huudot molemmille. Lajiin tutustuvan henkilön(ottelijoista tietämätön) on myös paljon helpompi ottaa osaa kannustukseen kun kehässä on vain yksi suomalainen.

PS. kuhan lässytän

E: Ja tämä koskee siis lajin kasvattamista ja yleisönäkökulmaa. Tottakai ottelun kannalta on parempi kun molemmissa kulmissa on mahdollisimman hyvä ottelija, sukupuoleen, ikään tai kotimaahan katsomatta.

paskahousu sanoi:
Eiköhän Sauli keskity enempi tuonne shooto kehiin. .

Niin "valitettavasti"...
Kunhan spekuloin :D
Pääottelussa pitäisi kyllä olla joku vauhdikas suomalainen.vrt,,Mehmet
Silloin yleisölle jäisi se positiivinen maku illasta.
Ja uskallan väittää että lupaavat suomalaiset, nimen omaan pääsevät häkkiin, kunhan sinne úskaltavat.....
Jos jotain näyttöä löytyy vaikkapa edes parista ottelusta.
Esim Jasse, Suvanto ja viime gagessa Mikkola....

Suomi vs Suomi asiasta: Kuten sanottu, se että laittaa kaksi suomalaista taistelijaa keskenään häkkiin ei välttämättä ole paras tapa viedä suomalaisia maailmalle. Tietysti siinä näkee että "Hu is Hu". Suurin "este" kuitenkin mielestäni on se että useat saman kokoiset ja tasoiset suomalaisottelijat treenaavat aktiivisesti keskenään, tai ovat jopa samaa tiimiä! Esim. Shooters MMA on tiimi, jonka jäsenet eivät saa otella pro MMAssa vastakkain. Suomessa Shootersin seuroja ovat ainakin GB (Hki), Lappeenranta, Imatra, Oulu, jne. Minä ainakin haluan nauttia vastustajan murjomisesta, eikä se onnistuisi frendiä vastaan oteltaessa.... tiimiä tai ei.

Asiaa "Steissimavasta". Steissi on tosissaan Helsingin Rautatientori ja mava on mavashigeri, eli kiertopotku. Nimestään huolimatta steissimavan käytännönsovellus muistuttaa enemmän futiksen vapaapotkua kuin Chuch "My" Norrisin Texas Rangerissa esittelemiä kake-potkuja. Olen huomannut steissimavan levittäytyneen myös kotialueelleni Itä-Helsinkiin, jossa sitä käytetään menestyksekkäästi ns. "natzi-stompin" kanssa. Isekin olen melkein saanut steissimavan suuhun maatessani Laajasalon hiekkarannalla...
Jos nyt vähän vakavoidutaan niin nämä stessimavat ja natsi-stumpit ovat aivan perseestä, useinhan se on sitä että porukalla (tai muuten epäreilusti) potkitaan jotain avutonta... Kelataanpa sitä hetki.

Eipä tarvinnu perjantaina (enkä ollu edes myöhään liikenteessä) ku vähän kävellä steissillä ni olihan siellä se steissimava käytössä. 2 maahanmuuttajaa potkimassa umpikännistä maassamakaavaa jätkää. Siinä vaiheessa ku porukka alko huutelemaan niille toisesta kerroksesta ni ottivat jalat alle ja nopeesti...

Unohdetaan tässä thdeadissa Steissimavat ja keskitytään Cageen! Perustakaa oma threadi Steissimavalle, jos on siihen tarvetta.....

Jep joo sori. Sitten aiheeseen.

Ensimmäistä kertaa olin häkkitapahtumaa katsomassa ja varmasti aion mennä uudestaankin tämän nähtyäni. Vaikka jotkut eivät pitäneet matsien tasoa korkeana on silti aivan eri asia katsella matseja katsomosta ja taputtaa takedownin jälkeen kun katsella pride tai ufc -matseja telkkarista. Eli fiilistä.

Huomas kyllä, että Jasse nautti vastustajan murjomisesta :)

Jasselta hieno matsi, tuli kehään jo ihan voittajan elkein ja tarjosi jotain katsottavaa sillekin yleisölle, joka ei välttämättä matossa vääntämisestä niin " ymmärrä".
Musiikki oli mun mielestä ihan sopivalla volyymilla ja muutenkin useampi katsottava matsi, loppu oli vähän pettymys.
Suomen neito, kuka lie Anttilan siskoksista olikin kyseessä, oli jumalaton pohjanoteeraus, hartiat lysyssä laahustaa häkkiin, ei tuntunut aina edes tietävän kelle kuuluu mikäkin pysti, ei kättele, ei halaa, hirveä kiire tuntui olevan pois häkistä. Toivottavasti ei enää ikinä ole vastaavissa tapahtumissa
murjottamassa.

Olin kanssa katsomassa. Tapahtuma on järjestetty hyvin, tuli sopiva "ison maailman tunnelma". Tapahtuma alkoi hieman myöhässä ja musiikki oli liian kovalla, ainakin toinen on helppo korjata ensi kertaan.

Ottelut olivat mielestäni hyviä silloin kun ne menivät mattoon. Pystyssä ottelijat tuntuivat olevan melko kädettömiä. Kylläkin pystyottelu tarjosi miehekästä "kaksi miestä seisoo ja vetää ilman suojausta toisiaan kuonoon" kamppailua.

Zombien ja Hullun koiran sisääntulot olivat piriste, yhteen otteluun illassa ne sopivat loistavasti. Minulla oli seurana henkilö kuka ei ole koskaan nähnyt (varmaan edes telkkarissa) kamppailu-urheilua, hänelle tuollainen varsinkin tarjosi piristettä. Jos sinne katsomoon halutaan muitakin kuin sikaniskoja niin piristettä pitää olla, aivan kuten nyt olikin.

Pisteet järjestäjille. Milloin se peruskurssi alkoikaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom