The Cage Vol. 10 @ Töölön Kisahalli 26.4.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tmurdoch
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuskin tässä oli jiposta kyse, kyllä se taisi olla Klockarsilta matto työskentelyn puutetta niin kauan kaveri sai olla päällä. Siltaukset oli nimittäin aika vaivollaisen näkösiä ja näytti vähän siltä ettei tiedä mitä tekee alta :) tosin korjasi tilanteen ihan näyttävästi kuristamalla. Klockarsin pysty näytti erittäin terävältä, mutta ei ihme kun kuunteli niitä meriittejä mitä miehellä on.

Samalla lailla mattotyöskentelyn puutetta ku Anderson Silvalla Travis Lutteria vastaan? :david:

Puutetta on jokaisella ottelijalla joka osa-alueella. Eipä tarvisi edes treenata jos ei olisi. Aina kun voittaa matsinsa niin enpä menisi itse arvostelemaan ottelijaa. Uskoisin että Klockarsin tehot lyönneissä tekevät tuhojaan vastustajaan niin pystyssä kuin matossakin. Sitä ei vaan huomaa katsomoon. Vastustajan pää kyllä huomaa.

Itse olen sitä mieltä, että jos Klockars jaksaa vuoden panostaa kovaan harjoitteluun niin ei sitä miestä voita Euroopassa ketään 65 kg.

Jos et oo trolli ni olet ilmiselvä idiootti! Jos olisit joskus vapaaottelua harrastanu ni huomaisit että jos lähtee lyömään niin avaa ittensä alasvienneille...

Idiootti tai en, mutta noilla meriiteillä pitäisi aika vitusti saada enemmän damaa aikaseks pystyssä. Paketti oli ihan hyvin kasassa ja siihen se jäi. Ankeeta etujalan alapotkua se visko muutaman kerran ja se siitä.. Lyöntitekniikkaa ei juuri ollut. Nyt kun tarkemmin muistelen niin vastustajan lyönnit näytti paljon tehokkaammilta.. Muita miehen matseja en ole nähnyt, mutta näin päättelin tuon matsin perusteella.

Puutetta on jokaisella ottelijalla joka osa-alueella. Eipä tarvisi edes treenata jos ei olisi. Aina kun voittaa matsinsa niin enpä menisi itse arvostelemaan ottelijaa. Uskoisin että Klockarsin tehot lyönneissä tekevät tuhojaan vastustajaan niin pystyssä kuin matossakin. Sitä ei vaan huomaa katsomoon. Vastustajan pää kyllä huomaa.

Itse olen sitä mieltä, että jos Klockars jaksaa vuoden panostaa kovaan harjoitteluun niin ei sitä miestä voita Euroopassa ketään 65 kg.

Michael "Bad Ass Bartender" Grönfors voittaisi nyt ja voittaisi myös vuoden päästä.

El menace on juuri voittanut vuoden palikka palkinnon.
Ja eikös alapotkut ollu ihan takajalalla vedetty(ei etujalalla), sekä muutamaa kuvaa kun kattoo niin on suslovasin poika ilmassa ku tulee tälliä mounttaamisen jälkeen pystyssä.
Iha sama, toivottavasti klockars jaksaa treenailla ja viihdyttää yleisöä vielä.

Haha, kyllä nyt meni jo sen verran yli että pakkohan ton on olla trolli.... Ei jaksa edes vastata enää...

Ihan hyvä et keskustellaan useammasta näkökulmasta, mutta El Menace alkaa menemään hitusen mettähän noitten väitteiden kanssa :D Vaikka ks. matsissa Klockars ei ehkä sen minuutin aikana pystynyt näyttämään koko pystyrepertuaariaan, ei se yhtään vähennä hänen meriittien arvoa.
Kyllähän Suslovas ärhäkästi takakättä löi kuten jo edellä mainitsin, mutta kun se kerran tuli läpi niin (jos tuli perille asti) Klockars osasi jo jatkossa väistää sen helpohkon oloisesti. Hieno ja viihdyttävä matsi indeed..

Onkos näistä matseista videota jossain vai tuleeko se myyntiin jossain vaiheessa? Näytetäänkö tv:stä?

Valaiskaas tyhmää kun olen vähän ulkona, miten näiden kotimaisten karkeloiden kanssa on tapana toimia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olisi joskus hieno nähdä näitä suomen lupausten keskenäisiä otteluita. Edes yksi tapahtuma vuodessa, jossa suomalaiset ottelisivat joka painoluokassa epävirallisesta ammattilais mestaruudesta. Nyt ulkomailta tulee joku tuntematon jantteri ja saa pataansa. Luulisi että ottelijoillekkin tulisi enemmän motivaatiota treenata kun olisi mahdollista saada meriitti "ammattilaisten"-sm. Siitä sitten vaan ulkomaille taistelemaan.

Ihan hyvä et keskustellaan useammasta näkökulmasta, mutta El Menace alkaa menemään hitusen mettähän noitten väitteiden kanssa :D Vaikka ks. matsissa Klockars ei ehkä sen minuutin aikana pystynyt näyttämään koko pystyrepertuaariaan, ei se yhtään vähennä hänen meriittien arvoa.
Kyllähän Suslovas ärhäkästi takakättä löi kuten jo edellä mainitsin, mutta kun se kerran tuli läpi niin (jos tuli perille asti) Klockars osasi jo jatkossa väistää sen helpohkon oloisesti. Hieno ja viihdyttävä matsi indeed..

En tässä ketään provoile. Mutta mielipiteet on mielipiteet. Mua ei sytyttänyt ja se siitä. Esim. Cage oisko ollut Reincarnation:issa (8?) otellut Karen Grigoryanin pysty oli semmoista joka mua säväytti enemmän. Okei no mies oli taekwando miehiä, mutta anyhow.. Tykkään aina katsella vaparissa mielummin taitavia pystymiehiä kuin mattovääntäjiä. Ehkä siksi petyin, koska odotin noiden meriittien omistajalta paljon enemmän pystyssä. Riittikö selitykseksi ettei tarvitse teidän muutaman itkeä enää?

Kuka tässä itkee? Mites siinä matsissa sitten kävi? En ole matsia nähnyt, mutta kun kattelen recordista että hävis Manniselle ni minä ainakin vedän sen johtopäätkösen että yleisöä varmaan miellytti, mutta taekwondoka vs. painija matsissa ei olllu vissiin kauheen fiksua lähteä ottelemaan rohkeasti pystyssä...

Olen kieltämättä sitä mieltä myös että olis hienoa saada suomeen myös jotaan titteleitä. Ehkä ne nyt ei ole missään kauheen kovassa huudossa maailmalla, mutta nyt jotaan rankingia tjms saatais suomeenki, niinku amatööri puolella. The Cage Heavyweight Champion... waude ;) Eikö olis aika mahtavaa, ja sitten voitaisiin mainostaa titteliotteluilla tapahtumaa tuntemattomille heeboille :)

En tässä ketään provoile. Mutta mielipiteet on mielipiteet. Mua ei sytyttänyt ja se siitä. Esim. Cage oisko ollut Reincarnation:issa (8?) otellut Karen Grigoryanin pysty oli semmoista joka mua säväytti enemmän. Okei no mies oli taekwando miehiä, mutta anyhow.. Tykkään aina katsella vaparissa mielummin taitavia pystymiehiä kuin mattovääntäjiä. Ehkä siksi petyin, koska odotin noiden meriittien omistajalta paljon enemmän pystyssä. Riittikö selitykseksi ettei tarvitse teidän muutaman itkeä enää?

Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Mä pidin Klockarsin pystystä ja toiset ei. Se siitä.
Ja mitä tohon itkemiseen tulee, me tässä vastaillaan sun itkemisiisi joten se myös siitä.
Tiss..Tittelit kehiin!

Kuka tässä itkee? Mites siinä matsissa sitten kävi? En ole matsia nähnyt, mutta kun kattelen recordista että hävis Manniselle ni minä ainakin vedän sen johtopäätkösen että yleisöä varmaan miellytti, mutta taekwondoka vs. painija matsissa ei olllu vissiin kauheen fiksua lähteä ottelemaan rohkeasti pystyssä...
)

Manninen sai kylmää kyytiä, mutta tuomarit veti kotiin päin..

Suositut

Back
Ylös Bottom