The Apprentice eli suomalaisittain törkee "Diili"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

pexxi

Mode
Erittäin mielenkiintoinen ja hauska sarja reality-tv:n kuninkaalta Mark Burnetilta!

Ohjelmassa seurataan joukkoa naisia ja miehiä, jotka kilpailevat kahdessa joukkueessa saavuttaakseen pääpalkinnon: uran gigaziljardööri Donald Trumpin organisaatiossa!! Eli vuoden mittaisen työsuhteen (aluksi) yhden Trump-konsernin yrityksen johdossa.

Maikkari tekee temput syyskuussa eli alkaa lähettämään sarjaa.
Katselin muutaman jakson "ennakkoon" ja jäin koukkuun!! Suosittelen lämpimästi kaikille hyvästä viihteestä pitäville ja jetset-lifestyleä kadehtiville!!

Burnettin kehittämää Survivoriakaan en nykyään katso, mutta tää jyrää. Trump on tiukkana "boardroomissa" ja antaa fudut aina yhdelle tyypille joka jakson lopussa!!

Tunteeko jengi sarjaa?
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/diili/
http://www.nbc.com/nbc/The_Apprentice/

[mod]Tuo jälkimmäinen linkki ilmeisesti paljastaa kakkos seasonin voittajan. ÄLÄ KLIKKAA JOS ET HALUA TIETÄÄ VOITTAJAA ETUKÄTEEN!!
t:Sumu[/mod]

Sarasvuon johtamasta suomiversiosta en sitten taas tiedä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
conanhan tuosta aina jaksaa puhua late nightissä.. kiinnostavalta kuulostaa kyllä, pakkohan se on kattoa :)

Mä en kyl jaksa enää katsoa yhtään reality sarjoja, ellei jotain todella kiinnostavaa ilmeenny, tyyliin oikeat gladiaattorigeimit. Mut Conanin You're fired - imitaatio silmien siristelyineen naurattaa aina. Max, gimme some music.

offtopic eugen mikä toi sun avatari on? Tuosta lähtee gay-viboja :hmm: toi jannu tuijottaa ihanku se ehdottelis jotain.

metalman sanoi:
offtopic eugen mikä toi sun avatari on? Tuosta lähtee gay-viboja :hmm: toi jannu tuijottaa ihanku se ehdottelis jotain.

Öfffftöpik.

Ai, ei mulle tule. Sulla on kuule nyt pienoisen itsetutkiskelun paikka.

Tsekkaa tää video niin tiedät mistä toi tulee. We'll all living in Amerika, Amerika, it's wunderbar!

Öffftöpik continues.

Äläs ny. Mä olen aina ihaillut homojen tyylitajua. Plus et niiltä saa hyvää palvelua kaupoissa.

Conan muuten heitti hyvän läpän Trumpista, kun joku vieras oli tehnyt kirjan "remember me when I'm gone". Et Trumpilla olis kaksisataa metriä korkea hautakivi.

Survivor kakkonen oli paras reality sarja ja Ozzyn alkuajan sekoilut tuli hyvänä kakkosena. Helmikohtaus oli ehdottomasti se, kun Ozzy kiinnittää pistimen poikansa kanssa. Hervotonta.

Metalman, musta tuntuu et toi sun kissa iskee mulle silmää, kysymys kuuluukin onko se narttu vai kolli? *vetää ketjua kaapin ympärille*

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
(hidastettuna) NOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUU!!!!

Kyl mä vielä homoilun ymmärtäisin, mut että kissa. Takuulla bodiksen vika.

Joo, pojat. Mä kyllä diggasin tuosta Queer Eyestä. Vaikka paikoittain tuskallista katseltavaa onkin...

Jotta ei menisi offtopiciksi niin.. Itse tuli seurattua Apprenticea sillon ku se on tullu jenkeissä ulos. Ainakin itse tykkäsin suht kovasti sarjasta, suosittelen.

apophis sanoi:
Sarasvuo oli silloin parhaimmillaan, kun sai Rantalaiselta turpaan HPR:n nyrkkeilyottelussa :)
Tai vielä parempi silloin kun Jim Short tempas Sarasvuolta nenän auki, Jarin yrittäessä yllättää Shortin takaapäin jollain karhusyleilyllä. :)Minkä jälkeen Sarasvuo istui loppuohjelman vessapaperi nenässä oudosti hönöttäen. :D

ja jos ette halua pilata katsomis nautintoanne niin ÄLKÄÄ menkö nuille pexxin laittamille nbc:n virallisille sivuille.. nimittäin trump poseeraa siinä voittajan kanssa heti kättelyssä.

Bill voitti. Trump on muute vasta 209. rikkain mies planeetalla, 2.5miljardin dollarin omaisuudellaan. Silti leveilee aika paljon näköjään..

On sitä varaa kyl leveillä tommosel omaisuudella.. :) Season 2 tuli vastikään jenkeistä, on hyvä myös. Suosittelen sitäkin. :D

Helvetin kova sarja! Kakkosseasoni tuli juuri katsottua ja siis myös tää ykköskausi! Luvassa kolmoskausi, joka alkaa tammikuussa ja neloskausi on jo sovittu! Mun suosikkisarjoja ehdottomasti..

Toi ykköspostin linkki kusee vaan pahasti, meni into kakkosseasonista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom