- Ikä
- 45
demoni sanoi:Mitä vois laittaa tilalle, jos se ala-naru on liian lyhyt?
Esim luistimien nauhoista saa tehtyä uudet narut syndeihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
demoni sanoi:Mitä vois laittaa tilalle, jos se ala-naru on liian lyhyt?
Itse kun kyllästyin solmimiseen heitin ne narut pois ja laitoin kuminauhat tilalle, jalkovälistä kaksi mukavuutta varten. Helppo ja nopea pukea ja riisua, ja pysyy yhtä hyvin ellei paremmin kuin naruilla
Minkälaiset kuminauhat? Ihan mielenkiinnosta vois kokeilla.
Mitä lie vaatekäyttöön tarkoitettua, tommoset mitä on esim. housujen vyötäröillä. Varmaan kangaskaupoista saa.
Kummatko nyt on paremmat suojat, jos rymyää myös matossa ja ottaa sparria.
Noi thaikupit vaiko sitten ns. tavalisemmat suojat?
Thaikupit ehdottomasti.Kummatko nyt on paremmat suojat, jos rymyää myös matossa ja ottaa sparria.
Noi thaikupit vaiko sitten ns. tavalisemmat suojat?
Kato mun postaus ylempänä, mutta älä laita yhtään mitään persposkies ;) väliin, vaan kierrä ne suoraan reiden ympäri ja yhdet vyötärön ympäri.Osaako kukaan antaa selkoperäistä ohjetta thaikuppien sidontaan, joissa on yhteensä 6 narua. 2 alhaalla ja 2 molemmilla sivuilla. Muuten samanlaiset, kuin nuo peruskupit, mutta naruja on siis tuplat.
Ite olen vetänyt ensin yhdet narut sivuilta kiinni, eli selän taakse solmuun. Ja toiset narut persevakoa pitkin ja reisiin solmulla kiinni. Tahtoo välillä vähän hölskyä / repiä persettä.
Mikähän olisi se oikea tapa?
Löytyykö näitä ohjeita enään mistään vuonna 2012?