Thaimaassa Youtube bannattu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se vaan niin paha kun kuningasta arvostellaan..

e. Mäkun luulin että Thaimaa olis "sivistysvaltio" kun länsimaisilla turisteilla elää.
Sveitsiläin jätkä kännis spreijannu kuninkaan kuvaa nii heitetää 10 vuodeks vankilaa - ois voinu saada 75vuottaki tuomiota :D Täällä jos Halosen lerssinaamaa maalailis niin päätys vaan juoppoputkaa(jos kännis) ja joihinki korvauksii?

Voisko joku kertoo mikä on vikana?

Hieman hämmästyin kun joku hallituksen sivu pulpahtaa esiin, kun yrittää www.youtube.com osoitteeseen.

Toivottavasti asut siellä Thaikkulassa etkä ole vain lomalla:rolleyes:

Hajoo sinne, me täällä katsellaan just uusia siistejä alastonvideoita Charlize Theronista ja Natalie Portmanista, eilen illalla tuubi vapautti kaikki alastonvideot.

ps. sensuuri on pahasta

No perhana. Nyt kyllä hajoan. :D

No onhan toi ihan perseestä, mutta ymmärrettävää, kun tietää millaisen statuksen kuningas täällä on saanut.

No eiköhän youtube pyöri täällä taas ens viikolla. :piis:

Saatana tuossa noin Miken pienintä vattuilua, minkä voi palstalta löytää :D . Melkein mikä vain toinen paikka, niin kaikki valittaisivat virnuilevasta ja kiroavasta ylläpitäjästä.

Eikös ton voi kiertää vaikka jollain proxyllä? Korjatkaa, jos olen väärässä? Mulla on ainakin TOR käytössä (välillä :D )toimii jollain 40 kilon nopeudella eli kyl sillä jo pärjää.

No tuossa joulua ennen sveitsiläinen pappa tuhri kuninkaan postereita ja jäi kiinni. Elinkautinen odotti mutta myönsi syyllisyytensä joten max tuomio laski 15 vuoteen. Enpä ole sen jälkeen katsonut paljonko sitten lopulta napsahti.

Kyllä se paikallinen sotilasjuntta on poliittisetkin sivustoja kieltänyt läjäpäin, joten ei vain kuninkaan kunnia ole sensuurilla suojattu.

e. Mäkun luulin että Thaimaa olis "sivistysvaltio" kun länsimaisilla turisteilla elää.

Mäkin luulin että kuu on juustoa. Tai kyllähän se on todistettukin, http://moon.google.com/

Kun Bangkokista ensimmäisen kerran lenteli tänne Kuala Lumpuriin, tuntui että olisi siirtynyt ainakin 10v ajassa eteenpäin. Puoli vuotta myöhemmin kun sitä sitten muutti kaikki kamppeensakin tänne, on alkanut varmistua noin 20 vuoden arvio enemmän paikkaansapitäväksi.

Tämä siis vain BKK-KL kesken, maiden väliltä en sano mitään ennen kuin teen tutustumisretkiä ympäri tätä maata.

Saatana tuossa noin Miken pienintä vattuilua, minkä voi palstalta löytää :D . Melkein mikä vain toinen paikka, niin kaikki valittaisivat virnuilevasta ja kiroavasta ylläpitäjästä.

Sitä kutsutaan bannipeloksi. Kenen leipää syöt sen lauluja laulat.;)

Valitan virnuilevasta ja kiroavasta ylläpitäjästä!
Virnuileva ja kiroileva ylläpitäjä perkele!
Nyt loppu se virnuilu ja kiroaminen!

-edit. Jos muuten ehdit niin pistä tohon mun nickiin iso alkukirjain. Tackar!

Joo ei toimi ei. Ei tuolta kyllä mitään hallituksen sivua tule, pelkkä virheilmoitus vain.

Herranpelko on kaiken alku.

Älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan tehkä niinkuin minä käsken.:rolleyes: ;)

Eikös se jotenki noin menny?

Saatana, jaa idols-finaali nyt nakematta :(

Eiks sulla oo jotain koululle tms. olevaa shellitunnusta? Jos juu, niin ssh-putki koululle vain ja kohteeksi webiproxy, omasta koneesta säätää sitten sen (esm. toinen selain, ite käytin operaa näihin) proxyn osoittamaan lokaaliin ohjattuun porttiin.

Varsin pieni säätö ja hyvin pääsi tissisivuja lukemaan koko tuolla vietetyn ajan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom