Thaimaan vinkit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja qwert
  • Aloitettu Aloitettu
Olen lähdössä Thaimaahan hieman pitemmmäksi aikaa. Jos jollakin on vinkkejä oleskelusta ko. paikassa olisin kiinnostunut. Pienellä budjetilla olla n. 3 kk ja samalla harjoitella paikallisilla kuntosaleilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mihinpäin? Mä tiedän kaverin joka välittää vuokraasuntoja HuaHinissä.

Pattayalta ja Phuketin Patongista löytyy ihan hyvät salit. Selvitä etukäteen, paikallisilta ei kannata kysyä neuvoa.

Vaimoa ei kannata tuoda. Puolituttu kaveri menetti talon ja rahat ja tietty lopuks sen ämmän. Ihanaa... :wall:

Mä kyl oon aina kaikille sanonu, että kyllä ne thaikkuleidit tulee tänne Suomeen ihan rakkaudesta suomalaisiin miehiin. :jahas:

P.s. Sama tilanne on Keravalaisilla naisilla :kuola:

vvarpa sanoi:
Vaimoa ei kannata tuoda. Puolituttu kaveri menetti talon ja rahat ja tietty lopuks sen ämmän. Ihanaa... :wall:

Häh, miten ihmeessä se ton onnistui tekemään? Minne talo ja rahat hävis? :eek:

Muay sanoi:
Häh, miten ihmeessä se ton onnistui tekemään? Minne talo ja rahat hävis? :eek:

Okei en tunne koko kaveria hyvin, mutta tässä lyhyesti.

Lähtökohta 1. Tyhmä jätkä.

Ensin tää heppu osti talon. Meni naimisiin eikä kaalipää tajunnu tehdä avioehtoa, vaikka moni neuvoi niin.

Sitten tän akan perhe alkoi rakentamaan thaimaaseen taloa, jota nää suomesta rahotti tän jätkän tuloilla.

Muija ei tehny suomessa päivääkään töitä, joten tää samanen älypää rahotti tietty sen naisen elämän täällä.

Kun talo valmistu thaimaassa, muija otti eron jollon talo meni myyntiin, muija sai rahat (puolet) ja lähti asumaan thaikkulaan..

tälleen lyhyesti...ihhaaa :lol2:

qwert sanoi:
Olen lähdössä Thaimaahan hieman pitemmmäksi aikaa. Jos jollakin on vinkkejä oleskelusta ko. paikassa olisin kiinnostunut. Pienellä budjetilla olla n. 3 kk ja samalla harjoitella paikallisilla kuntosaleilla.

Hitto, kateeks käy!Tosiaan jos olet menossa patongille phuketiin, niin siellä on patong gym niminen sali joka on ihan ok. Kyllä thaimaassa elää todella vähällä, jos nyt kauheesti innostu shoppaamaan. Safka naurettavan halpaa ja terveellistä. Meitsi tahtoo lähteä mukaan!

vvarpa sanoi:
Okei en tunne koko kaveria hyvin, mutta tässä lyhyesti.

Lähtökohta 1. Tyhmä jätkä.

Ensin tää heppu osti talon. Meni naimisiin eikä kaalipää tajunnu tehdä avioehtoa, vaikka moni neuvoi niin.

Sitten tän akan perhe alkoi rakentamaan thaimaaseen taloa, jota nää suomesta rahotti tän jätkän tuloilla.

Muija ei tehny suomessa päivääkään töitä, joten tää samanen älypää rahotti tietty sen naisen elämän täällä.

Kun talo valmistu thaimaassa, muija otti eron jollon talo meni myyntiin, muija sai rahat (puolet) ja lähti asumaan thaikkulaan..

tälleen lyhyesti...ihhaaa :lol2:

Ei oikein osaa sanoa oliko jätkä tyhmempi kuin mitä muija oli ovela... :rolleyes:

Joo kannattaa selvittää mitä vaan voi jo suomessa niin ei tule ylimääräistä sähläystä.
Safkat kannattaa vetää paikallisten suosimissa paikossa, 10 kertaa halvempaa ja alkoholi kaupasta.
Apteekkien mitä sieltä ostaakaan niin hyvä selvittää etukäteen hintataso tai käydä muutamia apteekkeja läpi eikä osta ekasta.
Jos menet hotelliin älä mene semmoseen missä on olikose "vuodemaksu"..
Treenimahdollisuuksia on paljon, tosin isommilta kavereilta voi painot loppua kesken punttisalilta.

qwert sanoi:

Koska olet lähdössä? Olen itse menossa ensi tammikuussa kuukaudeksi Pattayalle :thumbs:

julzeus sanoi:
Koska olet lähdössä? Olen itse menossa ensi tammikuussa kuukaudeksi Pattayalle :thumbs:

Tarkoitus olisi elo-syyskuun vaihteessa lähteä. Tässä vaiheessa Pattaya on ykkösvaihtoehtoni mutta voin muuallekin mennä. ;)

Pattayalla on tosiaan se Universe Gym, jossa James treenaa. Hyvä sali. Sillon kun viimeksi kävin, siellä oli varmaan lähemmäs kymmenen suomalaista treenaamassa...onko se sitten hyvä vai huono asia, en tiedä :rolleyes: Pattaya ei muuten kyllä ole meikäläisen paikka, mutta kyllähän siellä voi parin päivän reissun käydä. Onpahan nähty paikka. Ryssiä, brittejä ja sakemanneja joka paikassa ja molemmat rannat ihan täynnä aurinkovarjoja ja erinäköisiä veneitä ja muita härpäkkeitä. Mutta eipä tuo mikään huippu rantalomakohde olekaan, hieman löytyy niitä muita 'aktiviteetteja' niitä kaipaaville. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom