Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vvarpa sanoi:Vaimoa ei kannata tuoda. Puolituttu kaveri menetti talon ja rahat ja tietty lopuks sen ämmän. Ihanaa... :wall:
Muay sanoi:Häh, miten ihmeessä se ton onnistui tekemään? Minne talo ja rahat hävis?
Muay sanoi:Häh, miten ihmeessä se ton onnistui tekemään? Minne talo ja rahat hävis?
qwert sanoi:Olen lähdössä Thaimaahan hieman pitemmmäksi aikaa. Jos jollakin on vinkkejä oleskelusta ko. paikassa olisin kiinnostunut. Pienellä budjetilla olla n. 3 kk ja samalla harjoitella paikallisilla kuntosaleilla.
vvarpa sanoi:Okei en tunne koko kaveria hyvin, mutta tässä lyhyesti.
Lähtökohta 1. Tyhmä jätkä.
Ensin tää heppu osti talon. Meni naimisiin eikä kaalipää tajunnu tehdä avioehtoa, vaikka moni neuvoi niin.
Sitten tän akan perhe alkoi rakentamaan thaimaaseen taloa, jota nää suomesta rahotti tän jätkän tuloilla.
Muija ei tehny suomessa päivääkään töitä, joten tää samanen älypää rahotti tietty sen naisen elämän täällä.
Kun talo valmistu thaimaassa, muija otti eron jollon talo meni myyntiin, muija sai rahat (puolet) ja lähti asumaan thaikkulaan..
tälleen lyhyesti...ihhaaa :lol2:
Tomi sanoi:
demoni sanoi:Pattayalta ja Phuketin Patongista löytyy ihan hyvät salit. Selvitä etukäteen, paikallisilta ei kannata kysyä neuvoa.
qwert sanoi:Olen lähdössä Thaimaahan hieman pitemmmäksi aikaa. Jos jollakin on vinkkejä oleskelusta ko. paikassa olisin kiinnostunut. Pienellä budjetilla olla n. 3 kk ja samalla harjoitella paikallisilla kuntosaleilla.
julzeus sanoi:Koska olet lähdössä? Olen itse menossa ensi tammikuussa kuukaudeksi Pattayalle :thumbs:
vvarpa sanoi:P.s. Sama tilanne on Keravalaisilla naisilla