Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs sulle on käyny, joku allerginen reaktio vai??jpr sanoi:mutta treenien jälkeen ei sitten kannata ottaa siellä liikaa"palautusjuomaa" :kippis1:
illalla uimaan ilman mitään suoja myrkkyjä :(DoDo sanoi:Mitäs sulle on käyny, joku allerginen reaktio vai??
Herätellääs pikkasen tätä ketjua. Justiin varasin matkan ja oon fiilistelly kympillä thaimaa-matskua =)
Paikkana siis Krabi ja ao-nang. Tuo kyseinen biitsihän ei mikään helmi ole mutta siellä ei oo tarkoituskaan paikallaan mätiä.
Mukava olis kuulla kokemuksia, täälläkin on varmaan monta tuolla käynyttä. Hotellina Pavilion queens bay.
Kolmas viikko menossa taalla Pattayalla. Ainoa miikka minka paikasta keksin on se etta tama keskustan uimaranta ei ole uimakelpoinen. No ma nyt en biitsilla lohoilysta tosin valita, hotellissa on hyva allas ja palvelu pelaa mainiosti. Perjantaina pitaa lahtea kotiin, vituttaa jo etukateen.
Olen lähdössä Thaimaahan hieman pitemmmäksi aikaa. Jos jollakin on vinkkejä oleskelusta ko. paikassa olisin kiinnostunut. Pienellä budjetilla olla n. 3 kk ja samalla harjoitella paikallisilla kuntosaleilla.
Herätellääs pikkasen tätä ketjua. Justiin varasin matkan ja oon fiilistelly kympillä thaimaa-matskua =)
Paikkana siis Krabi ja ao-nang. Tuo kyseinen biitsihän ei mikään helmi ole mutta siellä ei oo tarkoituskaan paikallaan mätiä.
Mukava olis kuulla kokemuksia, täälläkin on varmaan monta tuolla käynyttä. Hotellina Pavilion queens bay.
Hah, terkut täältä Pattayalta, Jomtien rannalta. RAnnat täällä on paskat tosiaan mutta ei muuta kuin Walking Streetin "peräpäähän" 20thb käteen ja istumaan lauttaan kohti Koh Larnia (40min matka):
Kuva Samae-rannalta (30thb lavataksilla perille).
Pari fotoa lisää:
Luulis kelpaavan.
2kk takana, 1kk jäljellä, mitähän sitä tekis, äh, meen syömään bighorniin kilon pihviä:
http://www.bighornsteakhouse.com/
Vaikken itse juuri kerrostaloista rannalla piittaa niin tämän kämppämme näkymät ovat vähintäänkin mukavat:
Eipä päivä-aikaan juurikaan huonone maisemat ;)
Samaa mieltä, toi Railey tuppaa olemaan aika pitkälti pelkkää turistikylää. Voihan siellä tietysti käydä kääntymässä jos haluu.;).
Railey beach/Tonsai on aika turhia (imo)