Meidän finnairin koneen piti lähtee kohti Suomee 25.11-26.11 klo. 00.35 paikallista aikaa. Mä ja kaveri saavuttiin Phuketin lennosta suoraa Bangkokin Suvarnabhumin lentokentälle, eli meillä ei ollu mitään ongelmia päästä sisään. Kaveri ja sen muija pääs kentälle jotain "kikkareittiä" käyttämällä. Olihan se aika ihmeellistä, kun pitivät kovempaa "kannustusta" kun Porin Ässät ja Kuopion Kalpa yhteensä. Ei mulla siis noita seuroja vastaan mitään ole, mutta kaverit fanittaa niitä. Itse HPK:n miehiä!
Mutta asiaan, alkuun oli ihan rauhallista kun mentiin sinne, kaikki suju ihan normaalisti. Mentiin check-iniin, meillä oli yks yli-iso paketti, ja se käskettiin pistää tietysti eri kautta koneeseen. Sitten alko tapahtua. Mentiin odotteleman siihen special cargo-juttuun, se oli aivan hiljanen. Käytiin sitten kyseleen, jotta missä täällä on ketään. Sinne tuli sitten jamppoja ja ne kävi sen koko "huoneen" läpi, jotta nukkuuko sieltä se jamppa jossain pöytien alla

Ei nukkunu, sitten alko kauhee selvittely, että miten toimitaan. Jossain vaiheessa jotkut tuli sanoon, jotta kiinnihän se on.
Samaan aikaan n. 200 mellakkapoliisia marssi meidän ohi. Siitä muutama minuutti niin tuli kuulutus, jotta kakkien ulkopuolisten pitäs lähtee kentältä. Meille tultiin sanoon, että odottakaa tässä. Ja me edelleen odoteltiin, että miten toimitaan. Tässä vaiheessa ei viel hirveesti kuumottanu, mutta taas muutama minuutti ja alettin kuuluttaan, jotta kaikkien pitäs poistua kentältä. Lopulta tuli tieto, että jättäkää se paketti siihen check-inin eteen ja tietysti ne heitti jotain tarroja siihen.
Tän jälkeen suunnilleen juostiin international-alueelle. Lentohan oli sitten muutaman tunnin myöhäs, kinkkipokeria pelattiin sitten kokoajan. Muutaman tunni extra-odottelun jälkeen oli ihan kiva nähä kun finnairin työntekijät kävelee siitä meidän edestä ja tuli fiilis, jotta päästään matkaan. Tosin oliko fiilis sitten hyvä vai huono. Tälhetkel on aika ristiriitaset tunteet, takas pitäs päästä. Toisaalta on kiva nähä kaikkia kavereita yms. Olin siis reissussa vajaat 3kk.
Suomessa sitten vastassa oli pirusti mediaa, olo oli kun Matti Nykäsellä konsanaan.