Thaimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicho
  • Aloitettu Aloitettu
no sehän kuulostaa ihan mun salilta. thanks! :thumbs:

Varoituksena sen verran, että jos Pattikselle menet niin kiinnostus treeneihin saattaa olla pari eka viikkoa hieman hiljaisempaa. Tarjolla on ihmismielelle ihan käsittämätön määrä hieman erityyppistä virikettä, että treenipuoli jää päivisin helposti salin läpi kävelyyn, jonka jälkeen suuntima osoittaa kohti Soi6:sta :D

Mutta sali on loistava ja hyvin ilmastoitu. Muistelen, että lokakuussa käydessäni kertahinta oli luokkaa 100 bahtia.

Mä kyselen edelleen, kun en viimeksi saanut vastausta, eli Phuketissa jos on tiedossa jollakin hyvää punttista, niin saa mainita :)

Mä kyselen edelleen, kun en viimeksi saanut vastausta, eli Phuketissa jos on tiedossa jollakin hyvää punttista, niin saa mainita :)

Siellä on ihan ok vapaaotteluseura ja monta thainyrkkeilyseuraa, punttiksista ei käryäkään. :)
Etsin jostain jonkun jos vaik löytäisin..yleisesti otaen ainakin bangkokissa punttikset on todella kalliita. Phuketin tilannetta en tiedä..

Patong beachilta löytyy ainankin 2 punttisalia. Toinen tulee vastaan kun lähtee kävelemään bangla roadin yläpäästä oikeaan vähän enne christines massagea. Sisällä ei käyty mutta mainokset näkyvät kyllä tielle. Toinen löytyy sitten vasemmalle lähdettäessä, mutta en kyllä tarkkaan muista miten sinne löytää. Muistaakseni se oli lähellä sellaista pientä baarikeskittymää hotellien keskellä, oikealla puolella tietä. Sitä käytiin sisältä katsomassa ja isoja ukkoja oli sielläkin treenaamassa.

Itse ei kyllä koko lomalla jäänyt "aikaa" treenaamiselle. Tosiasissa ei vaan motivaatiota löytynyt lomalla ruveta miettimään treenaamista, vaan kunnolla irrottautua kaikista arkisista asioista.

Kiitos :)

Meillä reissuun menee kolme viikkoa, ja varmasti alkaa pää hajoilla jos en pääse puntille edes säännöllisen epäsäännöllisesti.

Chalongin puolella on kans ainakin yks ihan hyvä sali. Oliskohan ollu omistajat ameriikoista lähtösin... Tosin sinne kertyy Patongilta matkaa jo jonkun verran. Ajeltiin sinne kaverin kanssa mopoilla Karonilta enkä näin äkkiseltään osaa tarkemmin sijaintia neuvoa. En muista edes nimeä. :)

Mielenosoittajat avasivat tulen Bangkokissa

bangkokmiekkariJI2511_ul.jpg

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200811258645018_ul.shtml

En viitsinyt uutta thradia pistää joten kysyn nyt täällä.

Eli 9. tammikuuta lähtee lento phukettiin joka piti olla Finnairin lento mutta tänään kilahti posti laatikkoon
kirje jossa kerrottiin suorien lentojen phukettiin muuttuneen AIR EUROPA yhtiön lennoiksi.:(

Eli onko kellään kokemuksia kyseisestä lento yhtiöstä?? Lapussa sanottiin pyrkimysenä olevan ,että koneessa olisi ainakin yksi suomenkielen taitoinen miehistön jäsen ja muutenkin homman pitäisi toimia kuten finnairilla mutta jotenkin epäilyttää. Kone oli ilmeisesti jokin iso Airbus A330-200.

Voi vittu noita protestoijia. Vaikka varmaan omasta mielestaan tarkean asian (?) takia ovat liikkeella, niin onko fiksua tehda hallaa maansa yhdelle tarkeimmista tulonlahteista? Itse olen juuri Bangkokissa, ja ylihuomenna olis Finskin lento takas kotiin. Toivottavasti paaministerin kotiinpaluu laukasee tilanteen. Pahalta vaan nayttaa, kun lentokentalla mielenosoittajat jo kuulema rakentelee valiaikaismajoja terminaalin ulkopuolelle. Joku kranaattikin siella oli heitetty. Huhhuh. Tossahan menee monta paivaa, etta ne saa ees aiheutuneen matkustajasuman purettua.

Kymmenen viikon matka juuri paattymassa, ja parina vikana paivana sitten tallaista pienta jannitysta. Eipa silla, etta taalla kaupungin kaduilla nakyisi mitaan kovin epatavallista. Jotain suurempia ihmisporukoita siella taalla, ja armeijan mellakkavarusteisia kavereita kadunkulmissa.

Bangkokin lentokentällä sekasorto - kenttä kiinni

Keskiviikko 26.11.2008 klo 07:09 (päivitetty ke 07:51)

Mielenosoittajat ovat vallanneet Bangkokin kansainvälisen lentokentän lennonvalvontatornin. Aamulla kentällä sattui räjähdyksiä, joissa haavoittui useita ihmisiä.

Sadat hallitusta vastustavat mielenosoittajat tunkeutuivat eilen Bangkokin kansainväliselle lentokentälle, minkä jälkeen kenttä suljettiin.

Bangkokin kentän viranomaiset ovat ilmoittaneet tänään, että kansainvälinen lentokenttä pysyy kiinni koko päivän.

Lentoliikennettä ei lennonjohdon mukaan voida hoitaa, koska kentällä on satoja mielenosoittajia. Lennonjohtajia on kehotettu poistumaan työpaikaltaan kentän sulkeminen vuoksi.

Kentällä on jumissa satakunta Finnairin matkustajaa. Finnairin henkilökunta on jakanut matkustajille huopia ja ruokaa.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2008/11/16739&sort=false

Varoituksena sen verran, että jos Pattikselle menet niin kiinnostus treeneihin saattaa olla pari eka viikkoa hieman hiljaisempaa. Tarjolla on ihmismielelle ihan käsittämätön määrä hieman erityyppistä virikettä, että treenipuoli jää päivisin helposti salin läpi kävelyyn, jonka jälkeen suuntima osoittaa kohti Soi6:sta :D

Mutta sali on loistava ja hyvin ilmastoitu. Muistelen, että lokakuussa käydessäni kertahinta oli luokkaa 100 bahtia.
Juuri palailin Pattikselta.Tony"s Gymin kertamaksu oli 220 thb.

Treenin jälkeisen protskudrinkin jälkeen voi tosiaan käydä palauttelemassa bissellä vaikka Soi 6.n Saigon baarissa.

Juuri palailin Pattikselta.Tony"s Gymin kertamaksu oli 220 thb.

Treenin jälkeisen protskudrinkin jälkeen voi tosiaan käydä palauttelemassa bissellä vaikka Soi 6.n Saigon baarissa.

Ai se oli noinkin paljon, tai siis "paljon". Saigon baarissa en itse käynyt mutta Red Point ja Halifax oli ainakin parhautta.

Olitko muuten eka kertaa Pattiksella? Jos olit niin mitäs tykkäsit paikasta?

PS. Otan osaa. Siis paluusta. Itse olin ainakin totaalisen paskana noin kuukauden paluun jälkeen. :(

Meidän finnairin koneen piti lähtee kohti Suomee 25.11-26.11 klo. 00.35 paikallista aikaa. Mä ja kaveri saavuttiin Phuketin lennosta suoraa Bangkokin Suvarnabhumin lentokentälle, eli meillä ei ollu mitään ongelmia päästä sisään. Kaveri ja sen muija pääs kentälle jotain "kikkareittiä" käyttämällä. Olihan se aika ihmeellistä, kun pitivät kovempaa "kannustusta" kun Porin Ässät ja Kuopion Kalpa yhteensä. Ei mulla siis noita seuroja vastaan mitään ole, mutta kaverit fanittaa niitä. Itse HPK:n miehiä!

Mutta asiaan, alkuun oli ihan rauhallista kun mentiin sinne, kaikki suju ihan normaalisti. Mentiin check-iniin, meillä oli yks yli-iso paketti, ja se käskettiin pistää tietysti eri kautta koneeseen. Sitten alko tapahtua. Mentiin odotteleman siihen special cargo-juttuun, se oli aivan hiljanen. Käytiin sitten kyseleen, jotta missä täällä on ketään. Sinne tuli sitten jamppoja ja ne kävi sen koko "huoneen" läpi, jotta nukkuuko sieltä se jamppa jossain pöytien alla :hyper: Ei nukkunu, sitten alko kauhee selvittely, että miten toimitaan. Jossain vaiheessa jotkut tuli sanoon, jotta kiinnihän se on.

Samaan aikaan n. 200 mellakkapoliisia marssi meidän ohi. Siitä muutama minuutti niin tuli kuulutus, jotta kakkien ulkopuolisten pitäs lähtee kentältä. Meille tultiin sanoon, että odottakaa tässä. Ja me edelleen odoteltiin, että miten toimitaan. Tässä vaiheessa ei viel hirveesti kuumottanu, mutta taas muutama minuutti ja alettin kuuluttaan, jotta kaikkien pitäs poistua kentältä. Lopulta tuli tieto, että jättäkää se paketti siihen check-inin eteen ja tietysti ne heitti jotain tarroja siihen.

Tän jälkeen suunnilleen juostiin international-alueelle. Lentohan oli sitten muutaman tunnin myöhäs, kinkkipokeria pelattiin sitten kokoajan. Muutaman tunni extra-odottelun jälkeen oli ihan kiva nähä kun finnairin työntekijät kävelee siitä meidän edestä ja tuli fiilis, jotta päästään matkaan. Tosin oliko fiilis sitten hyvä vai huono. Tälhetkel on aika ristiriitaset tunteet, takas pitäs päästä. Toisaalta on kiva nähä kaikkia kavereita yms. Olin siis reissussa vajaat 3kk.

Suomessa sitten vastassa oli pirusti mediaa, olo oli kun Matti Nykäsellä konsanaan. :rock:

Meidän finnairin koneen piti lähtee kohti Suomee 25.11-26.11 klo. 00.35 paikallista aikaa. Mä ja kaveri saavuttiin Phuketin lennosta suoraa Bangkokin Suvarnabhumin lentokentälle, eli meillä ei ollu mitään ongelmia päästä sisään. Kaveri ja sen muija pääs kentälle jotain "kikkareittiä" käyttämällä. Olihan se aika ihmeellistä, kun pitivät kovempaa "kannustusta" kun Porin Ässät ja Kuopion Kalpa yhteensä. Ei mulla siis noita seuroja vastaan mitään ole, mutta kaverit fanittaa niitä. Itse HPK:n miehiä!

Mutta asiaan, alkuun oli ihan rauhallista kun mentiin sinne, kaikki suju ihan normaalisti. Mentiin check-iniin, meillä oli yks yli-iso paketti, ja se käskettiin pistää tietysti eri kautta koneeseen. Sitten alko tapahtua. Mentiin odotteleman siihen special cargo-juttuun, se oli aivan hiljanen. Käytiin sitten kyseleen, jotta missä täällä on ketään. Sinne tuli sitten jamppoja ja ne kävi sen koko "huoneen" läpi, jotta nukkuuko sieltä se jamppa jossain pöytien alla :hyper: Ei nukkunu, sitten alko kauhee selvittely, että miten toimitaan. Jossain vaiheessa jotkut tuli sanoon, jotta kiinnihän se on.

Samaan aikaan n. 200 mellakkapoliisia marssi meidän ohi. Siitä muutama minuutti niin tuli kuulutus, jotta kakkien ulkopuolisten pitäs lähtee kentältä. Meille tultiin sanoon, että odottakaa tässä. Ja me edelleen odoteltiin, että miten toimitaan. Tässä vaiheessa ei viel hirveesti kuumottanu, mutta taas muutama minuutti ja alettin kuuluttaan, jotta kaikkien pitäs poistua kentältä. Lopulta tuli tieto, että jättäkää se paketti siihen check-inin eteen ja tietysti ne heitti jotain tarroja siihen.

Tän jälkeen suunnilleen juostiin international-alueelle. Lentohan oli sitten muutaman tunnin myöhäs, kinkkipokeria pelattiin sitten kokoajan. Muutaman tunni extra-odottelun jälkeen oli ihan kiva nähä kun finnairin työntekijät kävelee siitä meidän edestä ja tuli fiilis, jotta päästään matkaan. Tosin oliko fiilis sitten hyvä vai huono. Tälhetkel on aika ristiriitaset tunteet, takas pitäs päästä. Toisaalta on kiva nähä kaikkia kavereita yms. Olin siis reissussa vajaat 3kk.

Suomessa sitten vastassa oli pirusti mediaa, olo oli kun Matti Nykäsellä konsanaan. :rock:
Siistii! Varmasti unohtumaton reissu! :thumbs:

Krabilla olen ja mietin paasenko lauantaina takaisiin kotiin Bangkokiin. Toivotaan etta kentta aukeaa.

Huh, me onneks lennetään suoraan Phuketiin.

Joo. Aika hiljasta on. Tietoa pitais kai tulla tossa 18.00 paikallista aikaa, etta avataanko kenttaa viela tanaankaan. Itsella ois huomenna Finskin lento takas kotiin.

Ai se oli noinkin paljon, tai siis "paljon". Saigon baarissa en itse käynyt mutta Red Point ja Halifax oli ainakin parhautta.

Olitko muuten eka kertaa Pattiksella? Jos olit niin mitäs tykkäsit paikasta?

PS. Otan osaa. Siis paluusta. Itse olin ainakin totaalisen paskana noin kuukauden paluun jälkeen. :(
Toinen reissu,mutta viihdyin paremmin kuin ekalla kerralla.Ei mennyt enää räpeltämiseen aikaa ja osasi jo liikkua.

Istuin siinä Red Pointin vastapäätä päiväkaljalla pari kertaa ja taso näytti hyvältä.

Joo ,kyllä tässä pieni matkan jälkeinen depis on päällä,kun reissukin oli onnistunut kaikin puolin.

Täytynee raapustaa vuorotteluvapaa-anomus,jos vaikka olisi vuoden päästä pidemmän aikaa. ?

Back
Ylös Bottom