En tiedä, onko tämä jo ollut täällä, mutta tässä mielenkiintoinen video Thaimaan matkalta (thaiklupin foorumilta löydetty): http://thepiratebay.org/tor/4014551 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

En tiedä, onko tämä jo ollut täällä, mutta tässä mielenkiintoinen video Thaimaan matkalta (thaiklupin foorumilta löydetty): http://thepiratebay.org/tor/4014551![]()
Pysyvästi ei pääse mitenkään. Thaikkuvaimon + lapsen kun hankit niin saat vuoden viisumin, mutta tuolloinkin on käytävä naapurimaassa 3kk välein.
Pysyvin oleskelu opiskeluviisumilla, eli Non Immigrant ED, jolloin riittää kun käy ilmottautumassa Immigrationissa 3kk välein, eli ei tarvitse poistua maasta.
www.thaiembassy.fi
Pysyvästi ei pääse mitenkään. Thaikkuvaimon + lapsen kun hankit niin saat vuoden viisumin, mutta tuolloinkin on käytävä naapurimaassa 3kk välein.
Pysyvin oleskelu opiskeluviisumilla, eli Non Immigrant ED, jolloin riittää kun käy ilmottautumassa Immigrationissa 3kk välein, eli ei tarvitse poistua maasta.
www.thaiembassy.fi
mites tuosta opiskeluviisumista satutko tietään riittääkö myöntämisen perusteeksi että on suunnilleen vain kirjoilla jossain vai pitääkö olla ihan oikeita suorituksiakin?
Olen lähdössä ensi kuussa sinne pariksi viikoksi ja reissun jälkeen ois maraton odottamassa ja ois ihan kiva, jos vois reissussakin vähän juoksennella... :kippis1:Olen lähdössä elokuussa Pattayalla. Viimevuonna olin elokuussa ja kelit oli mukavat ei niin poltavan kuumaa. Low season aikana ei ole myöskään niin tungosta. Laittakaa viestiä jos joku muukin on lähdössä, jos vaikka Tonys Gymin treenien merkeissä törmätään.
Tuolta ei kyllä kannata leimoja käydä. Me menimme sinne ja odottelimme pelkästään parkkipaikalla 1h kunnes pääsimme pois, kun tajusimme että sisällä oli ihmisiä samoissa aikeissa yli 1000 (tuhat). Ei muuta kuin Samut Prakaniin ja Immigrationiin sinne, ei jonoja tai ruuhkia, asian sai toimitettua alle 5 minuutissa ja parkkipaikka on pihassa.Turistiviisumi oikeuttaa 8 kuukauden oleskeluun Thaikuissa. Edellyttaen, etta jaksaa kayda Immigration Officessa kahdesti leimauttamassa passinsa (South Sathorn Road, Soi Suanplu, Bangkok).
Eli sinulla on thaimaalainen vaimo tai olet yli 50-vuotias? Muuten et tuollaista "3kk-välein juostavaa" viisumia saa. Ja kyllä, se on paha, itse harkitsisin ainoastaan opiskelijaviisumia.uiuioioi tiedä vaikka mäkin olisin pian taikamaan auringon alla, pitää vaan keplotella se opiskelijaviisumi, ei oikeen innostais mikään ramppaaminen naapurimaissa jatkuvasti. vai onko se loppujen lopuks niin paha jos pitää mitä 3kk välein käydä?
Jos jaksat herätä 05-06 aikaan juoksemaan, muuten on liian kuuma. Viimeviikot ovat olleet aivan s****nasta, perhanan tukahduttava ilma.Voiko Thaimaassa juostaOlen lähdössä ensi kuussa sinne pariksi viikoksi ja reissun jälkeen ois maraton odottamassa ja ois ihan kiva, jos vois reissussakin vähän juoksennella... :kippis1: