Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...Eli summa summarum thainaiset haluavat hyvin toimeentulevan ja perhekeskeisen miehen itselleen. Itse olen nyt asunut puolisen vuotta thai-tyttöystävän kanssa Bangkokissa ja omalaatuisia sekä hankalia osaavat nämä neidot kyllä olla. Joten puheet nöyrästä ja miestään 100 prosenttisesti kuuntelevasta naikkosesta on kyllä bullshittiä. Samat piirteet näissä esiintyvät kuin muissakin kansallisuuksissa. Kahden viikon lemmenlomalla sitä tuskin vain huomaa. Kateellisuutta, mustasukkaisuutta, toisten selän takana puhumista, raivokohtauksia, mökättämistä yms. Kaikki tunneskaalat on käytössä kun thaieukko heittää astioita seinille...

Chumphonin rautatieasemalta on matkaa satamaan sellaset 15-25 minuuttia autolla. Ja se tie mitä ajetaan on aika leveetä. Siinä voi losottaa ainakin 80km/h pitkän matkaa.
Bussiasema on rautatieasemasta vielä vartin verran kauemmas.
Thaimaalaisilla on myös kauhea tarve lokeroida ihmisiä. Eli jotkut kuuluvat alakastiin ja jotkut yläkastiin. Farangit kuuluvat poikkeuksetta yläkastiin ja heistä käytetään nimitystä ”high soul”
Kuka sulle on tuollaista valehdellut? Länsimaalaiset ovat kaiken arvostelun alapuolella. Heitä siedetään pelkästään sen takia, että heillä on yleensä rahaa. Samoin thaityttöjen mieltymys lihaviin ja vanhoihin miehiin johtuu vain siitä, että thaikuilla ei ole kovin romanttista käsitystä parisuhteesta, mies nähdään lähinnä taloudellisen turvan tuojana, joten ulkonäöllä ei ole niin väliä.
Tuo vaaleaihoisuuden ihannointi liittyy lähinnä thaimaalaiset piirteet omaavaan henkilöön. Jos Thaimaasta saa koulutetun ja taloudellisesti riippumattoman kaunottaren, ei ole pesästä puutetta Suomessakaan.
Milläs tuo väli kannattaa posottaa? Varmaankin yöllä ainoa vaihtoehto on taksi. Paljon suurinpiirtein kyyti maksaa juna-asemalta lauttasatamaan? Löytyykö sieltä edes takseja öiseen aikaan?
No eiko toi nyt ole jo paivanselvyys, etta thainaiset juoksevat rahan perassa, sita nyt tarvii joka postissa mainita. Vaaleaihoisuus on todellakin valttia thaikkujen keskuudessa.
Olis tarkoitus lähteä pariksi viikoksi Thaimaaseen (Phuket) loppuvuodesta ja siellä päin kun ei ole ennen tullut käytyä niin olisi vähän kysyttävää... Eli hintataso ainakin kiinnostaisi. Paljonko kannattaa varata ruokailuun / pvä, ja mitä maksaa esim. skootterin tai auton vuokraus? Niin ja sukelluskurssien hinnat kiinnostaisi myös, omat kokemukset sukelluskursseilta olisi myös mukavia.
Oletteko jossain retkillä käyneet ja jos olette niin mitä suosittelette?
Patong beachilla oli musta aikamoinen villinlännen meininki liikenteen suhteen joka on vielä vasemmanpuoleinen
Nähtiin kahen tunnin aikana kaks aikamoista kolaria. Jossain saarilla meno on taas liikenteessä paljon iisimpää...Phuketissa olin tossa loppuvuodesta ja sinuna harkitsisin tuota mopon/autonvuokrausta pariin kertaanPatong beachilla oli musta aikamoinen villinlännen meininki liikenteen suhteen joka on vielä vasemmanpuoleinen
Nähtiin kahen tunnin aikana kaks aikamoista kolaria. Jossain saarilla meno on taas liikenteessä paljon iisimpää...
BTW, itse olen käynyt Bangkokissa mutta nyt lähössä viikonpäästä Phuketiin ja kysyisinkin paikanpäällä käyneiltä, onko siellä minkääntason thainyrkkeily iltoja, fight nigthteja.
Olis tarkoitus lähteä pariksi viikoksi Thaimaaseen (Phuket) loppuvuodesta ja siellä päin kun ei ole ennen tullut käytyä niin olisi vähän kysyttävää... Eli hintataso ainakin kiinnostaisi. Paljonko kannattaa varata ruokailuun / pvä, ja mitä maksaa esim. skootterin tai auton vuokraus? Niin ja sukelluskurssien hinnat kiinnostaisi myös, omat kokemukset sukelluskursseilta olisi myös mukavia.
Oletteko jossain retkillä käyneet ja jos olette niin mitä suosittelette?
Jaa-a, kai siellä jonkun aikaa voisi viettää. Minulla on kyllä niin pohjoiseurooppalainen mentaliteetti, että nuo lämpimien maiden tungos/mekastus-kulttuurit hieman ahdistavat.Kuinka moni lähtisi töihin tuonne pitemmäksikin aikaa, jos tarjoutuisi mahdollisuus?
Välittömästi. Koko ajan on haku päällä ;)Kuinka moni lähtisi töihin tuonne pitemmäksikin aikaa, jos tarjoutuisi mahdollisuus?
Kuinka moni lähtisi töihin tuonne pitemmäksikin aikaa, jos tarjoutuisi mahdollisuus?

Juu, ei sitä varmaan siellä Patongilla uskaltaisikaan lähteä ajelemaan, mutta siinä parin viikon aikana saattaisi ehtiä jotain saariakin tsekkaamaan ja siellä voisi auto tms. olla ihan kätevä...