Thaimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicho
  • Aloitettu Aloitettu
18.3 olisi lähtöpäivä Phukettiin! Tarkemmin Patong Beachille ja Hotelli Patong green mountain. Onko kenelläkään minkäänlaista tietoa/kokemusta tuosta hotellista? Mielestäni sain matkan aika halvalla: 2viikkoa, aamiainen, lentokenttäkuljetus ja matkavakuutus yht.1036€.

Mä olin pari viikkoa Samuilla. Finnairin reittilento ilman välilaskuja Bangkokiin ja jatkolennot + hotellit Samuille. Koko summa oli jotain 500 euroa. Edullisuus on siis aika suhteellista :D
No ei mitään, hyvää matkaa! Varo Phuketin huijari-tuktukkeja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käväsin eilen matkamessuilla ja pistipä silmään thaimaan taloja myyvien kauppiaitten kojujen suuri määrä tuolla.

Mä olin pari viikkoa Samuilla. Finnairin reittilento ilman välilaskuja Bangkokiin ja jatkolennot + hotellit Samuille. Koko summa oli jotain 500 euroa. Edullisuus on siis aika suhteellista :D
No ei mitään, hyvää matkaa! Varo Phuketin huijari-tuktukkeja.

Huppe saa kaiken aina ihan helvetin halvalla ;) Edellisellä postaajalla oli vissiin pakettimatka ja tuollasen tonnin pakettimatkan hintaa kyl pitäisin halpana. Ite lähdössä Krabille,mikä lie suora lomalento ja hotelli kaksviikkoo maaliskuussa 949 e perr nokka,ei ole paha hinta sekää. Äkkilähtöjäkään ei aina saa tuohon hintaan! Matkakin tuli varattua jo elokuussa. Tuurista puhuisin jo tuosta viiden sadan reissusta,kuulostaa jo ruumassa matkustamiselta.

Käväsin eilen matkamessuilla ja pistipä silmään thaimaan taloja myyvien kauppiaitten kojujen suuri määrä tuolla.

Taisi olla vielä hinnatkin tapissaan?

Kumma tapa, etta jokapaikasa pitaa olla kynnyksia. Huoneeni on kymmenen senttia korkeammalla kuin kaytava niin tuohon iskee heti jalkansa, Kylpyhuone on kaksikymmenta senttia matalammalla kuin muu huoneisto niin tuossa taas satuttaa selkansa.Onneksi sentaan meressa ei ole kynnyksia...

Taas kerran pistaa silmaan, etta treenaamaton ihmisvartalo ei ole kovin kaunis. Rannalla kylla nakyy sellaisia valaita, etta ei oikein tieda, etta voiko tama olla totta. On myos mahldollista, etta ihmisella on kasien paikalla narunpatkat. Kun oler puhunut jonkun kanssa englanniksi ja sitten kertonut olevani Suomesta niin tama on herattanyt hammastysta. Suurin osa suomalaisista ei kuulemma puhu montaakaan sanaa englantia. Kerran juttelin stunamista eraan paikallisen kanssa ja kun kerroin olevani Suomesta niin han totesi tahan, etta Sauli Niinisto. Niinisto oli kuulemma pelastanut jonkun skidin ja tullut jonkinlaiseksi sankariksi....tosin tama heppu tiesi muutenkin paljon Suomesta ja naytti kuvaa missa han poseerasi Kasarmintorilla.

Onko joku käynyt Bangkokissa katsomassa thai boxingia? Olen muutaman viikon päästä lähdössä ja hotelli on Thai boxing stadiumin vieressä. Kiinnostaisi mennä katsomaan, mutta en mistään löydä oikein tietoa.

Edit. Lumpini boxing stadium on siis läheinen paikka.

Onko joku käynyt Bangkokissa katsomassa thai boxingia? Olen muutaman viikon päästä lähdössä ja hotelli on Thai boxing stadiumin vieressä. Kiinnostaisi mennä katsomaan, mutta en mistään löydä oikein tietoa.

Kävin katsomassa Joulukuussa. Mitä tietoa oikein etsit?

Hmm. Sitä en tiedä koska otteluita järjestetään. Hinta oli aika suolainen, olisikohan ollut 1000 bahtia/henkilö huonoimmille paikoille. 2000 taisi olla sitten ringside-paikat. Itse menin tuonne huonoimmille paikoille. Sieltä näki kyllä tosi hyvin, ainoa haitta oli että olin siellä paikallisten seassa ja älämölö oli hirveä kun ne löi vetoa siinä samalla.

3000 bahtia taisivat huutaa ring side paikoista. Sinne ku meet paikan päälle paria tuntia ennen otteluiden alkamista ni tyrkyttämään tuleevat niitä lippujaan. Pienen kädenväännön jälkee taidettiin saada 2000 bahtiin. Kaikki länkkärit siinä ring sidessä ja paikalliset siel kanahäkin takana huutamassa vetojaan :) Bisseä ja snäksii saa penkeiltä ostettuu.

Kiitti molemmille. Pitää käydä kyttäämässä stadionilta koska matseja on. Kai siellä jotain infoa on paikanpäällä. 2000 bahtia ei ole kauheen paha, mielestäni.

Tonnehan se kai on paras mennä katsomaan...
http://www.muaythailumpini.com/index_en.html

Apinat ovat pistäneet sivuille aikataulut mustalla mustalle taustalle, pitää olla skarppina tai ctrl-a katsoa jotta näkee, esim:
Wednesday 10, February 2010 Start 06.30 PM.

Tonnehan se kai on paras mennä katsomaan...
http://www.muaythailumpini.com/index_en.html

Apinat ovat pistäneet sivuille aikataulut mustalla mustalle taustalle, pitää olla skarppina tai ctrl-a katsoa jotta näkee, esim:
Wednesday 10, February 2010 Start 06.30 PM.

Voi persus. Oon noilta sivuilta etsinyt aikatauluja, mutten ole löytänyt. En vieläkään löydä tuota sinun kertomaa eventtiä. Mutta etusivulla on teksti jossa kerrotaan matseja olevan tiistaisin, perjantaisin ja lauantaisin. Fontti oli vaan niin vittumainen, etten pystynyt aluksi edes lukemaan.

Voi persus. Oon noilta sivuilta etsinyt aikatauluja, mutten ole löytänyt. En vieläkään löydä tuota sinun kertomaa eventtiä. Mutta etusivulla on teksti jossa kerrotaan matseja olevan tiistaisin, perjantaisin ja lauantaisin. Fontti oli vaan niin vittumainen, etten pystynyt aluksi edes lukemaan.

Sun pitää opetella lukemaan thainglishia. Tossa aikataulut (Program Match):

http://www.muaythai2000.com/muaythai2000/promatchEn.php

Pikaisella vilasulla viikonloppumatsit ois Lumpinilla.

..jos sulla on messissä paikallisia heeboja niin mee niitten kanssa, siellä on vallalla kaksinaishinnoittelu, eli saat alkuperäisväestön kanssa mennessä edullisemmin lipun. Tais olla joitan satoja bahteja, tosin tämä tilanne oli n. kolme vuotta sitten. viimeaikoina ei ole päässyt käymähän kiitos jälkikasvun.

Me maksettiin vuosi takaperin ringsidesta Lumpinilla joku 1600bathia per nenä. Me kyl mentiin sinne ostaa vaan nyrkkeilykamoja ja tuli sitten mukaan liput ja vaikka ja mitä. Hyviä matseja oli. Hinna olivat vaan sikamaiset. Kerran siellä voi käydä..on se niin legendaarinen paikka. Ja palvelu oli erittäin mielekästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom