Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meitsi dikkas ainakin. Superhyvä paikka. Rauhallisuutta löytyy ja oli siellä jonkinverran rantayöelämääkin. Ei mitään klubeja tai muuta semmoista kylläkään. Shoppailua ei niinkään ole, jos ei niitä rantojen rätti/lumppukojuja tahdo kierrellä. Shoppailuthan tehdään muutenkin Bangkokissa.Minkälainen paikka on Koh Chang? Rannat ovat varmaan ihan ok. Entä onko siellä mitään nähtävää tai koettavaa? Entä onko siellä tarvittaessa mitään yöelämää tai shoppailtavaa?
Millä matkustustavoilla sieltä pääsee Kambodzaan ja kestääkö kauan?
Meitsi dikkas ainakin. Superhyvä paikka. Rauhallisuutta löytyy ja oli siellä jonkinverran rantayöelämääkin. Ei mitään klubeja tai muuta semmoista kylläkään. Shoppailua ei niinkään ole, jos ei niitä rantojen rätti/lumppukojuja tahdo kierrellä. Shoppailuthan tehdään muutenkin Bangkokissa.
Perus-shortsit, t-paidat, bikinit jne tuolta kyllä saa tarvittaessa. White Sand beach on ainoa yöelämän keskus.
Mun Thaimaa-matkarapsasta löytyy juttua ja kuvia.
Ei sen mikään bilehelvetti tarttekaan olla, mutta kunhan ei ois ihan kuollutkaan. Kiitos infosta. tarttee käydä tsekkaamassa sen rapsaa.
Koittele Cookies-hotellia, rannanpuolelta. Tien toisella puolella ei ole niin hyvä.Suhteellisen vaikeaa päättää, minne haluaisi mennä... :D Mulla on ideana, että ois kiva kokea uusi paikka Thaimaassa, koska en halua koko ajan ravata yhdessä ja samassa paikassa.
Onko Koh Changilla sijaitseva White Sand Beach kuinka pitkä ranta ja missä siellä on se vilkkain alue, jossa on eniten "äksöniä". Olenko ymmärtänyt oikein, että se olisi rannan pohjoispäässä jossain lähellä KC Grande Resort -hotellia? Olen yrittänyt etsiä max- 30-35 euron hintaisia hotellihuoneita hyvällä sijainnilla ja suihkun sekä ilmastoinnin kera, mutta en oikein hahmota, mistä niitä kannattaa tällä rannalla etsiä.
Koittele Cookies-hotellia, rannanpuolelta. Tien toisella puolella ei ole niin hyvä. Itse olimme halvimmassa bungalowissa, aivan rannalla suht. lähellä cookies-hotellia, paikka oli täydellinen vaikka maja oli aivan kammottava. Paras hotelli missä olen koskaan ollut. Oma ranta, omat palmut, oma riippumatto, ipod ja kylmää olutta :D
faciliteetit eivät ehkä vaan täytä kysyjän vaatimuksia niiden suhteen ;)Jos puhutaan samasta paikasta elikkä siinä heti cookies hotellin pohjoispuolella oleva mesta (chantawan tms) niin samaa suosittelen minäkin white sandiltä jos pitää suositella. Ko. paikka löytyy ainakin siitä suomalaisesta matkaoppaasta. Ei niis rantamökeis mitään vikaa ollut vaan ihan päinvastoin eli oikein hyviä, noin 900 batia pari vuotta sitten.
faciliteetit eivät ehkä vaan täytä kysyjän vaatimuksia niiden suhteen ;)
Minulle tuo riitti hienosti.
ok joo silti aivan siisti mesta mut ei mitään luksusta tietysti. Oli kuitenkin ilmastointi, tv, lämmin suihku, jääkaappi, laattalattiat, sijainti keskeinen ja rannalla, tien toisel puolel heti kohdalla kylän pisimpään aukia olava baari ja 7-elevenkin vieressä. Hyvä mopovuokraamo jossa mukava heppu omistajana löytyy kans siitä keskustasta tosta resortista vähän matkaa etelään tien toisella puolella.
Eiköhän toi ihan totta ole. Kyllä siellä noita taikasieni pirtelöitä ja pitsoilla on ihan ravintoloiden listoilla.