Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä ei ole kyse rahasta tai tuoreudesta, vaan siitä, mistä pitää. Kaikki eivät pidä taikkukeittiöstä (korianteri, inkivääri, keltainen curry, kookos, vain muutamia epämieluisia nimetäkseni ), esim. minä en pidä. En matkusta/lomaile ruoan takia. Silti pystyn syömään taikkuruokaa (ja olen syönyt sitä kahtena päivänä kolmesta), enkä ole koskaan Taikuissa ollut ruoan takia tyytymätön, vaan olen jopa tietoisesti opetellut syömään "epämieluisia" ruokia, ja olen kotonakin tehnyt vieraille mm. jotain korianterimyrkkyä (hyvin pitkälti maailman pahin maku ruuassa ellei pilaantumista lasketa ) sisältävää, koska mulle ei ruoan ei-mieluisa maku ole kriittistä, jos voin antaa jollekin muulle hyvän kokemuksen.
Koitas piruuttain esim cashew kanaa. Se tehdään kiinalaisesta hoi sin soosista ja tamarinditahnasta.
Toinen lempparini on satay, eli kanaa maapähkinä kastiikkeella
Ja mitä korianteriin tulee.. aluksi inhosin sitä..maistui aivan pesuaineelle. Nykyään taas valitan jos kaupasta saatu ei maistu tarpeeksi pesuaineelta :D
Suomalaiset yrtit useasti kun maistuvat aika laimeille.
Jos haluatte länkkäriä, niin menkää mielummin sit vaikka mäkkiin tai pizzahuttiin, niitäkin kun on valitettavasti jo noihin tysiin pukannut.
Sizzlerissa tuli käytyä melko usein kun tuolla asusteli.
Etenkin se salaattibuffa jonkun piffin kaveriksi.
Thaikuissa on muuten rehupuoli tosi huonosti edustettuna, Suomessa ei niin huonoa kuppilaa olekkaan jossa ei olisi erillistä vapaata salaattia tarjolla.Sizzler oli kyllä viikottainen ystävä. Business toimii niin, että 199 thb kattaa sen salaattibuffan alkukeittoineen ja -spagetteineen, oikein hyvä paketti, rouva otti useimmiten vain sen. Listalta tilasin jonkin 300 thb kanafileruoan uuniperunoineen, jolloin salaattibuffa oli mulle alku- ja väliruokakin
Sizzler eroaa positiivisesti salaattitarjonnallaan, australialainen ketju kun kai on. Kanaa ja riisiä sekä muita all-you-can-eat -buffetteja tuli kuitenkin vastaan koko ajan.
Thaikuissa on muuten rehupuoli tosi huonosti edustettuna, Suomessa ei niin huonoa kuppilaa olekkaan jossa ei olisi erillistä vapaata salaattia tarjolla.
Minkälainen vuokrataso Bangkokissa, ilmastoitu asunto? Mitä muuta kaikkea kannattaa ottaa huomioon jos tuonne haluaa muuttaa? 3 viikon aikana mitä siellä olin, niin tykästyin kovasti ja sen perusteella normaali arkielämä ei olisi hassumpaa siellä.
Aika hyvin ovat numerot linjassa omien kokemuksien kanssa.Ihan hintatasoon voisi tutustua aluksi tällaisen sivuston avulla: https://www.numbeo.com/cost-of-living/in/Bangkok
Thaikuissa on muuten rehupuoli tosi huonosti edustettuna, Suomessa ei niin huonoa kuppilaa olekkaan jossa ei olisi erillistä vapaata salaattia tarjolla.
Joo eli muutto lähenee. Tuli mieleen tuo lisäravinnepuoli. Sieltä en osta, koska tuntuu olevan melko tyyristä. Viimeksi joku 1,5kg herapönttö oli jotain 65e.
Joo eli muutto lähenee. Tuli mieleen tuo lisäravinnepuoli. Sieltä en osta, koska tuntuu olevan melko tyyristä. Viimeksi joku 1,5kg herapönttö oli jotain 65e.
Muscle Factory kiinnostaisi kotisaliksi ottaa. Tosin hotelli on suht kaukana (phaya thai alue),hotellin otin pariksi ekaksi viikoksi ja sitten asuntoa katsomaan. Mutta asuntoakaan tuskin ihan tuolta suunnalta otan missä tuo sali sijaitsee. Mutta, jos katsoin oikein niin Bang chakin Bts asema on reilun 1km päässä salilta, joten sittenhän sinne meno sujuu ainakin aluksi kätevästi. Hotelli kun sijaitsee n. 500m bts saphan khwaista.