Mita siel teet? Kp grandissa on olluKoh Changilta terkkuja. Tosin lyhkasen reissun tanne tein (1/2 paivaa, kohta takas Chanthaburiin), joten en osaa sanoa onko taalla tekemista. Vahan liikaa turisteja mun makuun...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mita siel teet? Kp grandissa on olluKoh Changilta terkkuja. Tosin lyhkasen reissun tanne tein (1/2 paivaa, kohta takas Chanthaburiin), joten en osaa sanoa onko taalla tekemista. Vahan liikaa turisteja mun makuun...
Mita siel teet? Kp grandissa on ollu
Mites noi lennot siellä etenee eli jos se lento kestää vain 45min niin paljonko siihen menee aikaa muuhun säätämiseen kentällä ym? Ei halua alkaa tuhlaamaan lomaansa matkapäiviin enempää kuin tarpeen.
Onko porukka käynyt thai boxing matseissa bangkokissa? Olisi tarkoitus niitä nähdä kanssa mutta kuinka helposti ne salit löytyy joissa näitä järkätään?
Viime keväänä tuli Koh Changilla 10 päivää oltua reissun sivussa ja paikka oli silloin rauhallinen. Johtui ehkä siitä, että oli "sadekausi" ja turistit olivat suurimmaksi osaksi poissa. Sadekausi ei kyllä tarkoittanu sitä, että vettä olisi satanut, korkeintaan hieman illalla ukosti tai vartin kuuron laski joskus puoliltapäivin.
Norsuajelut ja muut aktiviteetit saarelta löytyy. Maisemat on todella upeat. Snorklailuun ja sukelteluun vedet olivat kirkkaat loppu keväästä.
Jos herää kysymyksiä niin vastaan mielelläni.
Mikä idea on siinä, että pitää Thaimaaseen asti lähteä makoilemaan rannalla?
Olen mie Thaimaassa käynyt, mutta en kyllä käynyt rannalla. Onhan jossain Bangkokissa hieman enemmän suhinaa ja säpinää kuin Suomessa, mutta rantalomalle pääsee vaikka kanarialle tai välimeren rannalle.Et taida olla ikinä käynny siellä? ;)
Olen mie Thaimaassa käynyt, mutta en kyllä käynyt rannalla. Onhan jossain Bangkokissa hieman enemmän suhinaa ja säpinää kuin Suomessa, mutta rantalomalle pääsee vaikka kanarialle tai välimeren rannalle.
Isoin kysymysmerkki on ympäristönäkökohdat. Ei ole ihan pari litraa löpöä mitä palaa tuolla reissulla, oli lipun hinta miten halpa tahansa.Eiköhän Thaimaa ole nykyään ihan sama asia kuin Kanaria. Suomalaisiakin rahdataan sinne, ainakin sadan (liioittelua vähän), firman toimesta? Itse olen Thaimaassa käynyt, mutta ehkä sinnekin pitää joskus mennä pistäytymään. Kulttuuri kiinnostaa jossain määrin ja tietenkin MT.
Sitä paitsi, eiköhän jokainen vietä lomaansa juuri siellä, ja sillä tavalla kuin haluaa, missä haluaa sen viettää? Ranta = löhöily, aurinko, snorklaus, chillaus, sukellus, surffaus...
Mikä sun mielestä oli saaren paras ranta eli minne kannattaisi maja perustaa? Määritelmä hyvästä rannasta: Valkoista hiekkaa, kirkas vesi ja jonkin verran palveluja lähimaastossa.
Mikä idea on siinä, että pitää Thaimaaseen asti lähteä makoilemaan rannalla?

Olen mie Thaimaassa käynyt, mutta en kyllä käynyt rannalla. Onhan jossain Bangkokissa hieman enemmän suhinaa ja säpinää kuin Suomessa, mutta rantalomalle pääsee vaikka kanarialle tai välimeren rannalle.