Thailand Red Bull

Onko kukaan tietoinen thaimaalaisen red bull juoman sisällöstä?
Juoma on pakattu 150ml ruskeaan lasipulloon. Juoma on hiilihapoton ja erittäin makeaa.
Tuntuu piristävän voimakkaammin kuin tavallinen red bull.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kukaan tietoinen thaimaalaisen red bull juoman sisällöstä?
Juoma on pakattu 150ml ruskeaan lasipulloon. Juoma on hiilihapoton ja erittäin makeaa.
Tuntuu piristävän voimakkaammin kuin tavallinen red bull.

Se on sitä aitoa ja alkuperästä red bullia, Krathing Daeng tais olla nimi. Red Bullhan on thaimaalaisten keksintö raksamiesten ja kuskien piristämiseen, jonka joku liikemies toi Eurooppaan. Vetelin sitä kanssa ennen treenejä lomalla ja tuntuu että kofeiinia olis suhteessa jonkin verran enemmän kuin euroversiossa. Kuski osas jonkin verran englantia ja ymmärsin että yhdessä pikkupullossa olisi n. 50mg, joten jos sitä nauttii saman verran kuin länkkäriä, eli 2,5 dl tulos on about 125mg. Jotkut muutkin ainesosat ovat ilmeisesti eri suhteessa. Halpaa ainakin on kuin mikä, tulee ihan hyvää ku sekottaa kivennäisveteen.:)

Thaimaan red bull on mietoa M-150:aan verrattuna. Sellainen keltainen etiketti ja potkii kuin mikä. Sitä saa jostain hyvin varustetuista kinukkikaupoista suomessa. Vaikka ei siin red bullissa mitn vikaa ole, mut kerran ku juo sitä 'emroita' niin ei oo red bulliin koskemista, eikä nukkumaan menemistä.

Joskus jostain lueskelin, että kyseisessä pikkuputelissa on aikamoiset määrät kaikkia aineita verrattuna suomessa myytäviin redbulleihin.
Tosiaan kuskit ja muut asiakaspalveluammatissa työskentelevät pitävät itsensä pirteänä ja edustavana työssään. Vaalea kauluspaitakin kertoo omaa kieltään. Edustavana pitää pysyä.
Nightkin kertoikin aika hyvin jo asiasta.
Taisin lukea joskus jostain matkaoppaasta kyseisestä tuotteesta. Myös joku paikallinen taisi mainita asiasta, että ei kannata juoda tuota ihan samaan tahtiin kuin suomessa myytävää, vaikka pienemmissä pulloissa myydäänkin.

Jaa oliko ne tuhdimpia sitten? Itse en näistä huomannut pahemmin toimivuutta muissa kuin Leoissa :)

CRW_2997.sized.jpg

Kuulemma myös kuu on juustoa. Ei kannata ihan kaikkea uskoa, se että jossain martialtalkissa joku kertoo kuulleensa näin ei tarkoita että asia tosiaan noin olisi.

Jos siinä olisi efedriiniä, en varmaankaan nukahtaisi 20min sen jälkeen kun olisin pari moista kurkustani alas kumonnut. Näin nimittäin kävi pariinkin otteeseen kun väsytti kovasti ja koitin moisella itseäni herätellä. Nukuin hyvien bileiden ohi :)

Ei siinä mun mielestä efeä ole, mutta eihän se thaimaassa ole ongelma :hyper:

"Shark" on se stydein energiajuoma siellä. Kaveri toi v. 2006 lavan sitä Suomeen. Tulli otti pois:D. Sharkkivodka -kännit oli kyllä aina aika riehakkaat! Ei paljoo väsyttäny aamu 7eiskaltakaan, vaikka oli koko illan kiskonut noita paukkuja.

Kaveri toi mulle muutama vuosi sitteni tollasia Lipovitan-D-juomia paketillisen. Sano että tuo on Redbullin kantaisä tms. Ihan hyvää kamaa oli.

1341_lipovitan-D_100ml.jpg

Vetelin noita m-150, red bullia ja sitä sarvipäätä thaimaassa huiviin päivässä 2-5 eikä tuntunut missään. En kyllä huomannut mitään eroa suomalaisiin energiajuomiin. Kummatkaan ei virkistä ollenkaan.

Vetelin noita m-150, red bullia ja sitä sarvipäätä thaimaassa huiviin päivässä 2-5 eikä tuntunut missään. En kyllä huomannut mitään eroa suomalaisiin energiajuomiin. Kummatkaan ei virkistä ollenkaan.

Varsinkaan kahvinjuojiin nuo ei tehoa. Kofeiinihan noissa on pääasiallinen piristävä aine ja heavy duty kaffinjuoja, niinkun meikä, vetää kerralla helposti 500mg kofea = 1,56 litraa suomalaista energiajuomaa (320mg/litra).

kävin tosta paikallisesta kaupasta katsomassa noita lipovitapulloja, niin eihän niissä ole kofeiinia läheskään yhtäpaljon /100ml, kuin esim redbullissa. Noissa taisi olli 20mg, kun suomalaisessa red-bullissa on 32mg. Eikä kyllä ollut muissakaan "ihmejuomissa" sen enempää. En sitten tiedä, että miten ne teihin on muka vaikuttanut niin tehokkaasti.

Itse en uskalla enää juoda ku 75ml kerralla. Oli liian stimuloiva vaikutus. Olen juonut suomalasta red bullia josku 4 purkkiakin peräkkäin eikä sen vaikutus ole läheksikään saman kuin tällä thaimaalaisella, jota minulla on.

Itse en uskalla enää juoda ku 75ml kerralla. Oli liian stimuloiva vaikutus. Olen juonut suomalasta red bullia josku 4 purkkiakin peräkkäin eikä sen vaikutus ole läheksikään saman kuin tällä thaimaalaisella, jota minulla on.
Sitä kutsutaan placeboksi...tai taikuudeksi, voit valita kummasta diggaat enemmän :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom