Teuvo Loman - Helsinki City boy

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitihän tuo nyt imuttaa ja kattoa. Olisi pitänyt jättää tekemättä. :itku:

Mutta jotenkin tuli siitä yhdestä kalsareillaan taustalle keikaroivasta kaverista Poutiainen mieleen, älkää kysykö miksi, mutta jotenkin vaan tuli. Eli jotain hyvää tässäkin kun sille repeilin. :D

golgamech sanoi:
Voi hyvä jumala, pikkubroidi oli sitten kyseisen biisin jostain hommannut ja "popitti" sitä niin kovaa kuin vain läppärin kaiuttimista lähti.
Tämä siis eilen yöllä.

Aamulla heräsin siihen, että sama biisi tuli oven takaa joskus klo 7. Se oli roudannu läppärinsä siihen ja jättänyt huutamaan.

Niinjoo, hirveetä shaissea.

Eikä, kivat sulle.. :) Oliko hyväkin biisi pikkuveljen mielestä? ;) Voihan se olla, et toi on just sitä jumputusta joka uppoaa oikeasti joillekin yläaste/ hädin tuskin amisikäisille. Siinä samassa missä joku Tauski... No, onni omalla kohdallani ettei oo pikkusisarukset pyörimässä samassa asunnossa.. :)

Lololololololoooooo! Hah, isäntä on jo pari päivää jumputtanut tuota kotona..:D

...mitä vittua, seurustelenko mä homon kanssa...?? OMFG!!!!! :love:

No jaa, homot on ihan jees...

EDIT: Älkää ottako kaikkea noin tosissanne, ihan hauskahan se oli. Vaikkei mitään Sibeliuksen tasoista ollutkaan :D

Helsinki city boys

Liitteet

• bogart.webp
    bogart.webp
    167,9 KB · Katsottu: 2 944
MerZi sanoi:
Eikä, kivat sulle.. :) Oliko hyväkin biisi pikkuveljen mielestä? ;) Voihan se olla, et toi on just sitä jumputusta joka uppoaa oikeasti joillekin yläaste/ hädin tuskin amisikäisille. Siinä samassa missä joku Tauski... No, onni omalla kohdallani ettei oo pikkusisarukset pyörimässä samassa asunnossa.. :)

Se on jotenkin niin messissä tässä suuressa homobuumissa, että koko ajan saa jotain homostelusta olla kuulemassa. Ei se varmaan tuostakaan biisistä tykkäisi, ellei seiskasta olisi lukenut Teuvosta. :lol2:
Ja kyllä tuo on jo lukioon asti päässyt, että luulisi sen älyn jo vähitellen kolistelevan siellä päänupissa...

No, pari kuukautta niin pääsee armeijaan olemaan rauhassa. :D

golgamech sanoi:
Se on jotenkin niin messissä tässä suuressa homobuumissa, että koko ajan saa jotain homostelusta olla kuulemassa.
Ja kyllä tuo on jo lukioon asti päässyt, että luulisi sen älyn jo vähitellen kolistelevan siellä päänupissa...

Jees.. Mä kun varsin korostin tota yläaste/AMISikäistä.. Mut samaa populaahan ne nuoret akateemisetkin tuntuu olevan.. :)

golgamech sanoi:
No, pari kuukautta niin pääsee armeijaan olemaan rauhassa. :D

Erittäin hyvä asenne intin suhteen.. Motivoivana seikkana se, ettei tarvi kuunnella pikkubroidin Tepi Lomaneja. ;)

Biisi/video ovat oikein hauskoja ja reippaita, poikaporukassa diggailemme oikein kovasti. Teuvo on hyvä tyyppi.

XXL sanoi:
Näin heterona täytyy siis panna jotain Miss Suomea/Lenitaa. Se varmaan riittää mutta onkohan helppoa iskeä/suorittaa?

Jos hoitaa jälkimmäisen ja on vielä alle 30v (mikäli siis tarkoitettiin L. Airistoa) niin riittää varmaan...

Suhteellisen irstaan näköinen mies, täytyy myöntää. Mikäs siinä jos mies on onnellinen noin, niin tehköön musaa. Ei se radiosoitossa ole ainakaan mua vielä häirinnyt. Ei taidä City:n soittolistoille päätyäkkään :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MerZi sanoi:
Miten voi olla nuorella iällä niin huono muisti ettei muista mitä muutamaa riviä ylempänä on kirjottanu.. Tuo on valitettava ominaisuus, mikäli laskee suustaan asioita joita ei tarkoita, eikä todella hetken kuluttua muista sanoneensa. No joo, :offtopic:

Pakko vielä tähän puuttua... muistin kyllä ensimmäisen viestini ja tietääkseni en ole homoista siinä mitään sanonut. Ehkä olen :david: ja en tiedä mitä tarkoitan. Onneksi sinä tiedät.
MBC78, merkkaisikohan tuo "tappaminen" korostetusti että en pidä Teuvon biisistä? Jos asia pitää uudelleen sanoa, niin : Biisi oli mielestäni ihan paska ja videostakaan ei ole juuri mitään hyvää sanottavaa. Teuvoa ei tarvitse tappaa, mutta joku voisi sanoa Herra Lomanille: "ei näin..."

Sinoli sanoi:
Pakko vielä tähän puuttua... muistin kyllä ensimmäisen viestini ja tietääkseni en ole homoista siinä mitään sanonut. Ehkä olen :david: ja en tiedä mitä tarkoitan. Onneksi sinä tiedät.

Sinoli, enhän mä toki tiedä mitä sä oot kirjoittaessasi ajatellut, enkä kyllä jaksa muutenkaan tästä enää vääntää. Siinä vaiheessa jos joku aamu nään uutisissa että Tepi Loman on tapettu kotiovelleen, mä kyllä epäilen sua ensimmäisenä! ;) Annetaan nyt jo tämän olla. Mua ärsyttää muutenkin tämmöinen turha vääntäminen, (jota tulee silti itsekin silloin tällöin harrastettua :nolo: ) on niin helppo tarttua johonkin pieneen seikkaan toisen postauksesta ja väännellä ja käännellä asiat aivan muuksi mitä kirjoittaja on sillä tarkoittanut. Kirjoittamalla on luonnollisesti vaikeampi ilmaista sitä mitä ajattelee, eri ihmiset tulkitsevat lukemaansa eri tavalla ja siitä se lähtee. Joo, mut :offtopic:

Teuvo on ihQ :haart:

( :urjo: )

MerZi sanoi:
Sinoli, enhän mä toki tiedä mitä sä oot kirjoittaessasi ajatellut, enkä kyllä jaksa muutenkaan tästä enää vääntää. Siinä vaiheessa jos joku aamu nään uutisissa että Tepi Loman on tapettu kotiovelleen, mä kyllä epäilen sua ensimmäisenä! ;) Annetaan nyt jo tämän olla. Mua ärsyttää muutenkin tämmöinen turha vääntäminen, (jota tulee silti itsekin silloin tällöin harrastettua :nolo: ) on niin helppo tarttua johonkin pieneen seikkaan toisen postauksesta ja väännellä ja käännellä asiat aivan muuksi mitä kirjoittaja on sillä tarkoittanut. Kirjoittamalla on luonnollisesti vaikeampi ilmaista sitä mitä ajattelee, eri ihmiset tulkitsevat lukemaansa eri tavalla ja siitä se lähtee. Joo, mut :offtopic:

Teuvo on ihQ :haart:

( :urjo: )

Joo eiköhän tää oo jo väännetty :D kaikkien pointit tuli varmaankin selville.
Epäilen vahvasti että Teuba EI tule koskaan tekemään kokonaista albumia (onneksi).

Sinoli sanoi:
Joo eiköhän tää oo jo väännetty :D kaikkien pointit tuli varmaankin selville.

On, seuraavaks väännetään kättä. ;)

Sinoli sanoi:
Epäilen vahvasti että Teuba EI tule koskaan tekemään kokonaista albumia (onneksi).

Saa nähdä, kaveri sanoi lukeneensa jostain et se lähtee kiertueelle?! Tiedä häntä. Ei voi muuta kuin jäädä odottamaan "innolla" tulevaa materiaalia... :jahas:

Kannattaa perjantaina katsoa Ylen Top 40,jos se vaikka olisi voittanut yleisön valitseman videon(miten tän nyt muotoilisi?).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom