Teuvo Loman - Helsinki City boy

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
MR.D sanoi:
Huh Huh miten Suomessakin pääsee "julkkikseksi".

Riittää kun panet jotain ns. julkkista ja sitten voitkin alkaa suunnitella laulajan/mallin/näyttelijän uraa ja esitellä kotisi seiskassa. Tai vastaavasti kuin "salarakkaan", jotka lähtevät yhdessä kiertueelle! WTF!!!! :curs: :wall:

MR.D sanoi:
Itse en ollut kuulut edes ikinä ennen viime kesän Vip Suurta Seikkailua ja sen jälkeen näin lehdestä,että tänään lehden viikkolitteessä Teuvo Lomanin Seikkailu päiväkirja..

Huh Huh miten Suomessakin pääsee "julkkikseksi".
Eikös tämä sama hemmo käynyt ihka ensimmäisissä miesten fitnesskisoissa pyörähtämässä joskus muinoin? Ainakin se oli menossa sinne, bodauksessa oli siitä joku juttukin ennen niitä kisoja, mikäli oikein muistan.

Teuvo on Jumala, saakeli mikä mielenräjäyttäjä biisi. Uusi tähti jälleen syttynyt Suomen musiikkitaivaalle. Mitkä saundit, mitkä sanat, mahavaa, taiteellista, syvällistä lyriikkaa.
I´m fu**ing lovin´ it...

Voi helvetti mikä biisi ja voi vittu tota tyyppiä.

Teuvo Loman: "Seiska teki mun elämästä onnellisen..." jep jep
"Helsinki city boy on juuri mua varten räätälöity kappale koska mä oon niin liikunnallinen"
Järkeä löytyy päästä ku elämää Marsista!

Ron Moss sanoi:
Riittää kun panet jotain ns. julkkista ja sitten voitkin alkaa suunnitella laulajan/mallin/näyttelijän uraa ja esitellä kotisi seiskassa. Tai vastaavasti kuin "salarakkaan", jotka lähtevät yhdessä kiertueelle! WTF!!!! :curs: :wall:
Näin heterona täytyy siis panna jotain Miss Suomea/Lenitaa. Se varmaan riittää mutta onkohan helppoa iskeä/suorittaa?

Ron Moss sanoi:
no mutta tuonhan tekis mielellään vaikkei julkkikseksi pääsiskään ;)

huumor sanoi:
no mutta tuonhan tekis mielellään vaikkei julkkikseksi pääsiskään ;)

No ei muuta kuin Teuvon lihaan kiinni.
Näenkin jo uuden seiskan lööpin: "Teuvo esittelee uuden nuoren bodarirakkaansa!" :rolleyes:

MBC78 sanoi:
Älkää nyt ihmiset sentään ketään homouden takia tappako (viittaan nyt Sinoliin 17v ja muihin "homontappajiin"). Itseäni ei ainakaan liikuta yhtään mihinkään suuntaan, jos joku on homo. Olen avoliitossa elävä heteromies, mutta jos joku on onnellinen homona, niin so be it. Eikös jonkin vanhan viisauden mukaan se, joka homoja suureen ääneen vihaa, halua itse parrua harmonikkaansa... :D

Musiikillisesti mielestäni totaalisen kaamea biisi tuo Lomanin biisi.

Hei missä vaiheessa sanon jotain Teuvon homoudesta? Tai missä yhteydessä olen mukana näissä homontappajissa?

Edit: niin ja oikein ikäkin piti tuoda esille

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
siis toi esittäjä ja biisi on niin pellejä ja 100 x :david: ettei mitään muuta voi tehdä kuin nauraa :lol2: :lol2: kun biisihän svengaa kuin pieni hirvi :D :rock: täysin :urjo:

No näitähän laatukappaleita tulee aina silloin tällöin. Kaikki turhat "julkut" laulaa. Siitä on tullu jo luonnollinen jatke julkisuushakuisuudelle jossa ei tyylipisteitä jaella ja laadulla mässäillä.
Tärkeintä on pysyä lööpeissä niinkin "asiapitoisissa" julkaisuissa kuin 7eihyvvääpaevaa. Itselle tollanne julkisuushuoraus tekee vaan voimakkaan myötähäpeän tunteen. Ei ole helppoa kun pitää määritellä itseään ihmisenä pelkästään saamansa julkisuusarvon mukaan.
Arvostelisin kappaletta ja esittäjää siinä tilanteessa jos ne olisivat ammattimaisia. Tässä tilanteessa esityksen arvosteleminen olisi lähinnä verrattavissa sammuneen ihmisen munakarvojen ajeluun. Vitun epäreilua.

Pakkohan video oli hakea. Paskin biisi ja video mitä on varmaan ikinä tehty. 5s jälkeen jo alkoi vituttamaan aivan törkeesti. Mikä ihmisiä vaivaa, kun tämmöistä "musiikkia" pitää tehdä ja/tai suurempi kysymys on kuka tämmösestä paskasta maksaa?!

Woi vittu mitä paskaa sitä ihmisten ilmoille pääseekin, pahinta on tietty se, että kaveri on vielä ihan tosissaan ton biisin kanssa :urjo:

Sinoli sanoi:
Hei missä vaiheessa sanon jotain Teuvon homoudesta? Tai missä yhteydessä olen mukana näissä homontappajissa?

Edit: niin ja oikein ikäkin piti tuoda esille
No jos joku pitää sun mielestä tappaa huonon biisin takia (ei homouden takia) kotiovelle, niin hohhoijaa anyway... :jahas:

Sinoli sanoi:
Tuollaset pitäis tappaa nyrkillä kotiovelle.

MBC78 sanoi:
Älkää nyt ihmiset sentään ketään homouden takia tappako (viittaan nyt Sinoliin 17v ja muihin "homontappajiin"). Itseäni ei ainakaan liikuta yhtään mihinkään suuntaan, jos joku on homo. Olen avoliitossa elävä heteromies, mutta jos joku on onnellinen homona, niin so be it. Eikös jonkin vanhan viisauden mukaan se, joka homoja suureen ääneen vihaa, halua itse parrua harmonikkaansa...

Musiikillisesti mielestäni totaalisen kaamea biisi tuo Lomanin biisi.

Mä alle kirjoitan MBC78:n tekstin kuin omani. Tossa kattelin ton videon niin kyllähän tuo melko karmeeta kuultavaa oli, mies ei todellakaan osaa yhtään laulaa. Mut ei osaa moni muukaan, antaa heidän silti tehdä musiikkiaan jos se tuntuu heistä hyvälle. Antaa heidän myöskin olla omia itsejään, kuten tämän Lomanin Tepin homppeli tai mikä bi-seksuaali ikinä onkaan. Eikös se oo kaikkein tärkeintä et se mitä tekee tuntuu itsestä hyvälle? Jos Teuvosta ei tuntuis hyvälle heilua tuolla lähes alastomien poitsujen kanssa niin tuskin se siellä olis. Pitää todella olla sinut itsensä kanssa että ryhtyy tuollaiseen, tai ylipäätään julkihomouteen noin reilusti. Toki Loman on varmaan käärinyt mukavat rahatkin tosta, saa tietää. En mä mikään homouden puolestapuhuja ole, mut ajattelin vain esittää oman näkemykseni.. Biisi oli kamala, mut siitäkään huolimatta en Teuvoa tappais nyrkillä kotiovelle.

Sinoli sanoi:
Hei missä vaiheessa sanon jotain Teuvon homoudesta? Tai missä yhteydessä olen mukana näissä homontappajissa

Miten voi olla nuorella iällä niin huono muisti ettei muista mitä muutamaa riviä ylempänä on kirjottanu.. Tuo on valitettava ominaisuus, mikäli laskee suustaan asioita joita ei tarkoita, eikä todella hetken kuluttua muista sanoneensa. No joo, :offtopic:

soulsick sanoi:
Hei kamoon, sehän oli hyvä biisi. Ja video kruunasi kaiken. Hyväkroppaisia kundeja pikkuhousuissa.Slurps....
...NOT :rolleyes:

Suorastaan upeita, TREENATTUJA, tiukkoja -mitä ikinä- vartaloita. Ah. :urjo:

Kaukana siitä... "Tahdon ottaa susta selvää..." Käsi housuissa, öö... Niin mistä? ;)

buahahaha uskomatonta, kerrassaan uskomatonta.

hupaisa sommitelma :lol2:

Veikkauksia pystyyn, että ketkä pakkiksen äijistä on tanssimassa tuolla videolla..? ;)

Huono biisi ja vielä huonompi video, eikait siihen muuta voi sanoa. Henkilönä mulle on ihan sama kuka Teuvo Loman on, kun en ole missään tekemisissä tyypin kanssa ja toivottavasti ei tarvi koskaan ollakkaan.

Voi hyvä jumala, pikkubroidi oli sitten kyseisen biisin jostain hommannut ja "popitti" sitä niin kovaa kuin vain läppärin kaiuttimista lähti.
Tämä siis eilen yöllä.

Aamulla heräsin siihen, että sama biisi tuli oven takaa joskus klo 7. Se oli roudannu läppärinsä siihen ja jättänyt huutamaan.

Niinjoo, hirveetä shaissea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom