Teuvo Loman - Helsinki City boy

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi luoja miten paska biisi, tuli eilen katsottua toi levyraadissa....Todella onneton Gunther kopio... :0: :wall:

Tuollaset pitäis tappaa nyrkillä kotiovelle. Hyvä biisi :david:

vilpurni sanoi:
Täytyy tästä lähteä itsekin hankkimaan levytyssopimusta, kun sen noin helpolla saa.
Teuvohan on homoseksuaali julkkisstylisti, joten onhan tuo levydiili maksanut hänelle ainakin ainakin toistuvaa ontumista ja sihahtavia s-kirjaimia.

Tomi sanoi:
Teuvohan on homoseksuaali julkkisstylisti, joten onhan tuo levydiili maksanut hänelle ainakin ainakin toistuvaa ontumista ja sihahtavia s-kirjaimia.

Taitaapi olla bi-seksuaali...mutta se biisi ja video oli aikas :urjo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
-Marchi- sanoi:
Taisi voittaa... :D

(varma en ole.)

ei se sentään sitä voittanu, luojan kiitos

Max´C: Time 2 get it on - 33
Slowhill: Come Back As a Butterfly -30
Kent: Max 500 -29
Teuvo Loman: Helsinki City Boy -22

alkaa jo ottaa aevoon tuo homoja siellä-homoja täällä(no ei TÄÄLLÄ ainakaan :jahas: )ohjelmat..fab 5:sta tuli suomalainen versio homoviisikko ja joka reality-sarjassa pitää olla ainakin yks homo mukana ettei g/heitä syrjittäisi :curs: ..sais mun puolesta lopettaa kaikki moiset sarjat ja laittaa tilalle vaikka remonttireiskaa,poliisiteeveetä,koeajo.tk:ta tai vaikka Karpon!! :rock:

huumor sanoi:
..sais mun puolesta lopettaa kaikki moiset sarjat ja laittaa tilalle vaikka remonttireiskaa,poliisiteeveetä,koeajo.tk:ta tai vaikka Karpon!! :rock:

...varo vaan, lisäävät vielä kiintiöhomon kaikkiin mainitsemiiisi ohjelmiin kun asia nyt kerran tuli puheeksi. :D :evil:

TwB sanoi:
...varo vaan, lisäävät vielä kiintiöhomon kaikkiin mainitsemiiisi ohjelmiin kun asia nyt kerran tuli puheeksi. :D :evil:
nii...muuten kas ku toi biisuki ei ollu helsinki city gayboy :jahas:

:5: :n paskaa. Karmaiseva esitys, tanssitytöistä en tosin löytänyt, kuin hyviä puolia.

Älkää nyt ihmiset sentään ketään homouden takia tappako (viittaan nyt Sinoliin 17v ja muihin "homontappajiin"). Itseäni ei ainakaan liikuta yhtään mihinkään suuntaan, jos joku on homo. Olen avoliitossa elävä heteromies, mutta jos joku on onnellinen homona, niin so be it. Eikös jonkin vanhan viisauden mukaan se, joka homoja suureen ääneen vihaa, halua itse parrua harmonikkaansa... :D

Musiikillisesti mielestäni totaalisen kaamea biisi tuo Lomanin biisi.

Miten tästä Teuvo Lomanista saatiin tämmöinen "julkkis" ?

Itse en ollut kuulut edes ikinä ennen viime kesän Vip Suurta Seikkailua ja sen jälkeen näin lehdestä,että tänään lehden viikkolitteessä Teuvo Lomanin Seikkailu päiväkirja..

Huh Huh miten Suomessakin pääsee "julkkikseksi".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom