Testosteronin lisääjät huuhaata?

Searchillä katselin tribuluksesta ja yleensäki tällaisista aineista, jotka luppavat "testosteroinin huikeaa nousua ja lihasmassan huikeaa kasvua" ja tulokset olivat suurimmaksi osaksi aineita vastaan, mutta muutamia kannattaviakin mielipiteitä löytyi.

Itse on oikein kyseisiin pillereihin luota, eivätkö ne ole muutenkin melkein dopingia kun puuttuvat hormonien tuotantoon?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tapio suominen sanoi:
Searchillä katselin tribuluksesta ja yleensäki tällaisista aineista, jotka luppavat "testosteroinin huikeaa nousua ja lihasmassan huikeaa kasvua" ja tulokset olivat suurimmaksi osaksi aineita vastaan, mutta muutamia kannattaviakin mielipiteitä löytyi.

Itse on oikein kyseisiin pillereihin luota, eivätkö ne ole muutenkin melkein dopingia kun puuttuvat hormonien tuotantoon?

eivät ole douppia todellakaan...mutta eivät kyllä tehoa laisinkaan. Tribulus ollut omassa testikäytössä 2kk eikä mitään tulosta reilullakaan yliannostuksella. ihan moskaa. :piis:

Mulla oli joskus s-testo jotain välillä 0-7nmol/l. Verikokeet näytti arvoa 7nmol/l (jos joku ei tiedä niin viitearvot 7-34nmol/l) ja silloin oli jo olo kohentunut helvetisti eli todella alhaalla kävivät. Vetelin Ripulia naamariin sellasta vajaata 10grammaa/päivä ja kyllä sen todellakin huomasi. Mitään tehoa siitä tuskin saa silloin kun tasot ovat normaalit, mutta sillon kun ne ovat syystä tai toisesta matalalla niin kyllä Tribuluksesta hetkellistä apua saa. Yleinen olo paranee, libido paranee jne. eli ihan tyypillisiä testojen noususta aiheutuvia huomioita enkä ole ainoa joka vastaavan seikan on huomannut ja korostan nyt vielä, että jokainen kenen tiedän vastaavissa tilanteissa Tribulusta käyttäneen puhuvat täysin samaa.

Otetaas tää ylös taas,joo noita tuloksia ois kiva kuulla miten käy kun testot on valmiiksi alhaalla,mulla oli 4 mutta enää ei hyödytä tota kokeilla kun on jo muuta ottanut..

tapio suominen sanoi:

Eikös ne periaatteessa ole, kun sellaisissa lukee ei dopingtestattaville/kilpaurheilijoille. Ainakin joissain tai vastaavanlaisissa

ihanahelena sanoi:
Eikös ne periaatteessa ole, kun sellaisissa lukee ei dopingtestattaville/kilpaurheilijoille. Ainakin joissain tai vastaavanlaisissa
yleensähän tää juttu vaan on asiakkaiden houkuttelun takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom