Testoriginal treeniohjelmat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nagetti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei,

Onko kellään kokemusta noista Testotimon treeniohjelmista? Saako rahalle vastinetta tolla 70e/kaikki treeniohjelmat tarjouksella?
Lähinnä nuo dietti ja lihaksen/massan kasvatusohjelmat kiinnostavat.

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Testotimon ohjelmiin kantaa ottamatta, itse en bodausohjelmasta maksaisi mitään kun niitä on netti pullollaan ja helppo keksiä itse, ja treeniohjelma itsessään on yksi vähiten tärkeitä asioita kehityksen kannalta.
Jos noissa tulee hyvät ruokavaliot mukana etkä jaksa itse pohtia asioita niin voi olla ok.

Testotimon ohjelmiin kantaa ottamatta, itse en bodausohjelmasta maksaisi mitään kun niitä on netti pullollaan ja helppo keksiä itse, ja treeniohjelma itsessään on yksi vähiten tärkeitä asioita kehityksen kannalta.
Jos noissa tulee hyvät ruokavaliot mukana etkä jaksa itse pohtia asioita niin voi olla ok.
Eikä se syöminenkään kovin vaikeaa ole, onhan ihminen lajina tähänkin asti selvinnyt. Nää valmiit paketit on varmaan lähinnä niitä varten jotka ei tiedä mistä aloittaa ja haluaa vaan selkeät ohjeet paperilla että mitä pitää tehdä, mutta jos on tarpeeksi intoa niin sama tieto kyllä löytyy ilmaiseksikin.

Jos valmis ohjelma on se (viimeinen) kynnys aloittaa liikuntaharrastus niin 70e on sinänsä mitätön summa siihen nähden miten ison hyödyn siitä tekemisestä voi loppuiäkseen saada.

Eikä se syöminenkään kovin vaikeaa ole, onhan ihminen lajina tähänkin asti selvinnyt. Nää valmiit paketit on varmaan lähinnä niitä varten jotka ei tiedä mistä aloittaa ja haluaa vaan selkeät ohjeet paperilla että mitä pitää tehdä, mutta jos on tarpeeksi intoa niin sama tieto kyllä löytyy ilmaiseksikin.

Jos valmis ohjelma on se (viimeinen) kynnys aloittaa liikuntaharrastus niin 70e on sinänsä mitätön summa siihen nähden miten ison hyödyn siitä tekemisestä voi loppuiäkseen saada.
Jos siihen syömiseen ei halua ihmistä ja haluaa päästä halvemmalla. Kuitenki enempikin kuin riittävällä tasolla niin suosittelisin carbon tai avatarin makrovalmennusta. Valkkaa sitten sieltä vaan mitä haluaa kropalleen tehdä.

Aika pitkään pärjää varmasti tuolla ja "maalaisjärjellä".

Edit. Jos ottaa perus lista-ruokavalmennuksen, jossa painon mukaan tulee makrot ja kalorit niin.ehdottomasti ei sellaista. Nuo tekoälyapit sentään muokkaavat sinun aineenvaihdunnan mukaan sitten viikkojen kuluessa ne määrät ja varmasti ei ainakaan vahinkoa aiheuteta.

En maksaisi minäkään ohjelmista. Eivät ne ole sen kummempia mitä tältäkin foorumilta löytyy ilmaiseksi. Nykyään saa netistä kaiken tiedon. Peeteet ymmärrän jos ei ole motivaatiota aloittaa treeniä ilman ohjausta.

Back
Ylös Bottom