Testoboosterit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Nilkit.com
Onko testoboostereista terveydelle haittaa...
ei

Re: Re: Re: Testoboosterit

Originally posted by IronMind
Kohottavatko testoboosterit testotasoja?

Eivät.
Siksi ei mitään haittaakaan...:D

Re: Re: Re: Testoboosterit

Originally posted by IronMind
Kohottavatko testoboosterit testotasoja?

Eivät.

Tribulus lisäsi mulla finnejä ja seksihaluja, et kai sillä jotain vaikutusta on. Tiedän kyllä, et ei se ihmeitä tee. Tribulus on hyvä lisä palautteluun. Paras tribulusvalmiste on MDY:n tribulus. Oon kokeillut lähes kaikkia tribulusvalmisteita ja muut eivät ole toimineet mitenkään.

Eikös joku täällä valittanut jossain vaiheessa saaneensa gynon alut tribusta?

Re: Re: Re: Re: Testoboosterit

Originally posted by tommy77
Tribulus lisäsi mulla finnejä ja seksihaluja, et kai sillä jotain vaikutusta on. Tiedän kyllä, et ei se ihmeitä tee. Tribulus on hyvä lisä palautteluun. Paras tribulusvalmiste on MDY:n tribulus. Oon kokeillut lähes kaikkia tribulusvalmisteita ja muut eivät ole toimineet mitenkään.

Sähän oot kokeillu sitten kaiken kokeillu kun kerran ne rasvanpolttajatkin on kokeiltu.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=15773&highlight=tommy77

"T. terrestris has long been used empirically to propel urinary stones. The diuretic and contractile effects of T. terrestris indicate that it has the potential of propelling urinary stones and merits further pharmacological studies."

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/...ve&db=PubMed&list_uids=12639749&dopt=Abstract

Mutta tuo siis 5 g/pv annoksilla.. kohtuu :lol2: varmaan noiden mielestä kun pojat täällä vetää sitä mitä 3 g korkeintaan päivässä patin kasvattamiseen. Kai tuo silti ihan toimiva voi olla, mutta onko yleensä ne kapselit yms täynnä pelkästään sitä yrttiä vai onko niissä jotain muuta ja mitä?

Jos nyt mun lontoo ei ihan hirveesti onnu niin ainakin diureettina toimii tuo.

Eri juttu sit ZMA jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom