Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellainen pikku välikysymys tähän, että miksi ihmeessä heteromiehet haluaa (tai näyttäisi että moni haluaisi) saada korkeat pisteet jossain homotestissä? Onko tämä nyt sitä samaa kulunutta homohypetystä mitä aina? Kun se on niin cool ja trendikästä, ja jos ei itse ole niin ainakin tuntee jonkun joka on, ja ainakin pikkuserkun tädin naapurikin oli..? Vai mistä on kyse?
Sellainen pikku välikysymys tähän, että miksi ihmeessä heteromiehet haluaa (tai näyttäisi että moni haluaisi) saada korkeat pisteet jossain homotestissä? Onko tämä nyt sitä samaa kulunutta homohypetystä mitä aina? Kun se on niin cool ja trendikästä, ja jos ei itse ole niin ainakin tuntee jonkun joka on, ja ainakin pikkuserkun tädin naapurikin oli..? Vai mistä on kyse?
Omalta osaltani voin kertoa, että kyse oli vain huonosta huumorista. Jätkäporukoissa yleensä tollanen homoläppä on melko yleistä...Sellainen pikku välikysymys tähän, että miksi ihmeessä heteromiehet haluaa (tai näyttäisi että moni haluaisi) saada korkeat pisteet jossain homotestissä? Onko tämä nyt sitä samaa kulunutta homohypetystä mitä aina? Kun se on niin cool ja trendikästä, ja jos ei itse ole niin ainakin tuntee jonkun joka on, ja ainakin pikkuserkun tädin naapurikin oli..? Vai mistä on kyse?
En mä vaan ole. :wtf: Tai sitten oot ollu jossain katkaisuhoidossa.Reinzell is 20% gay!
No näinhän mä oon aina aatellukkin, fantsua, sikamagee testi höpsöt.
Niinpä tietenkin, melkein jo pelästyin. Joo, jotain kähyä, pojat on poikia ja keijot keijoja. :DOT: Noh, ehkä vastailin sillai, että sain haluamani lopputulokset
Kauheet väännöt sulla tulla aloittelijoiden ketjussa /OT.
LMAO.Fuxikin oli vaan jotain 16%, se kai kusetti.

tein uuden ja sain tuloksen 20%. eli parempaan suuntaan ollaan menossa.Fuxikin oli vaan jotain 16%, se kai kusetti.