Testaa oletko homo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Sellainen pikku välikysymys tähän, että miksi ihmeessä heteromiehet haluaa (tai näyttäisi että moni haluaisi) saada korkeat pisteet jossain homotestissä? Onko tämä nyt sitä samaa kulunutta homohypetystä mitä aina? Kun se on niin cool ja trendikästä, ja jos ei itse ole niin ainakin tuntee jonkun joka on, ja ainakin pikkuserkun tädin naapurikin oli..? Vai mistä on kyse?

26 %. "Loosen up my straight mate. These days women like a man with some softer edges to grab onto."

Sellainen pikku välikysymys tähän, että miksi ihmeessä heteromiehet haluaa (tai näyttäisi että moni haluaisi) saada korkeat pisteet jossain homotestissä? Onko tämä nyt sitä samaa kulunutta homohypetystä mitä aina? Kun se on niin cool ja trendikästä, ja jos ei itse ole niin ainakin tuntee jonkun joka on, ja ainakin pikkuserkun tädin naapurikin oli..? Vai mistä on kyse?

Vulva poika on 23% gay.

En tiedä mutta vastaan vain omasta puolestani että mua ei kiinnosta korkeat pisteet tässä testissä. Mitä hienoa on heterossa joka leikkii homoa? Niin eikös tällöin kyse oo metroseksuaalista.

Ainakaan tässä ikäluokassa kovinkaan moni tyttö ei tykkää "tosimiehistä".

Omalta osaltani voin kertoa, että kyse oli vain huonosta huumorista. Jätkäporukoissa yleensä tollanen homoläppä on melko yleistä...

Eikä siinä tosiaan ole kyse siitä, että haluaisi painaa "50-vuotiasta läskiä Jounia kukkamekossa" hanuriin.

Mut toi sun tukkas tuossa avatarissa on kyllä 100% gay :D

Reinzell is 20% gay!

You're a walking, talking. red-blooded hetero guy. Just way too straight for these modern times mate!

No näinhän mä oon aina aatellukkin, fantsua, sikamagee testi höpsöt.

OT: Noh, ehkä vastailin sillai, että sain haluamani lopputulokset
Kauheet väännöt sulla tulla aloittelijoiden ketjussa /OT.

Fuxikin oli vaan jotain 16%, se kai kusetti.

"_Liz is 36% gay!
You are a straight-laced girlie girl with just a hint of your butch side sometimes popping out!"

Back
Ylös Bottom