Testaa kumpi puoli aivolohkoista toimii enemmän

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eLm0h
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen oli pieniä ongelmia saada aluksi suunta muuttumaan. Aamulla kun heräsin nainen muuttii suuntaa ihan milloin halusin :whip:

:rolleyes: Aivopuoliskot saaneet lepoa kait?

Älyttömän ärsyttäviä juttuja tuollaset.
Kyllähän se emäntä tanssahteli sinne suuntaan mihin halus (i wish)
mut kyllä joutu aluks hieman keskittymään.

vastapäivään kunnes keskitty kunnolla ja katto pelkästään oikealla silmällä. sit pyöri myötäpäivään ja ei muutu enää millään niin kauan kun tuijottelee.

Ensin jo luulin et sen saa vaihtumaan, mut ei se vaan tahdo joka kerralla onnistua vaikka miten vilkuilee. Ja välillä vaihtuu taas vaikka tuijoittaa ihan samaan kohtaan. Humpuukia! :D

Helposti saa vaihdettua suuntaa kun vähän aikaa tapittelee. Kannattaa kokeilla kurkkia ala- tai yläviistoista niin pitäisi suunnan vaihtua.

Minulla ei varmaan ole vasenta aivolohkoa kun ei vaihda millään tuota suuntaa. Pyörii vain myötäpäivään.löytyi tämmöinen oulun yliopiston tekemää tutkimusta asiasta.

Joo, mullakin vissiin oikea dominoi aika vahvasti, kun ei vaihdu sitten millään.

Alko oikein päätä särkemään kun tuijottelin tota jonkun aikaa :eek:

Välillä sain jopa tarkoituksella suunnan muutettua.

Nyt kun mä sitä tuijottelen niin eihän se meinaa pyöriä täyttä kierrosta ollenkaan. Heiluttaa vaan jalkaansa vasemmalta oikeelle ja oikeelta vasemmalle.

AIna ku luen noit tekstei mitä aivopuoliskot "tekee" ni pyörii vasta päivää ja jos katon kuvaa nii pyörii myötäpäivää

Huh.. eka oli hankala saada millään vinkeillä tyttöä kääntymään mutta noilla alareunaan katsomisilla se onnistuu nyt vaikka joka käännöksessä :)

Ps. Kauempaa katsominen saattaa auttaa myös.

Pelkkää päätä katsomalla se on vaikeampaa. Jaloista oppii nopeasti.

No huh. Ensin pyöri myötäpäivään, ja koitin saada suunnan muuttumaan tuijottamalla vasempaan alakulmaan. Ei vaihtanut, paitsi heti silloin, kun tosiaan vaan tuijotin sitä alakulmaa ja sekunnin murto-osaksi lopetin naisen kyttäämisen samalla. Ja silloin suunta olikin vaihtunut, kun katsahdin naista uudestaan.

Ja nyt se vaihtuu koko ajan, kun katsahdan sekunnin sadasosaksi joko oikealle tai vasemmalla ja palautan katseen takaisin naiseen.

:curs: MÄ EN SAA SITÄ PYÖRIMÄÄN MYÖTÄPÄIVÄÄN MILLÄÄN...
NYT SELITTÄKÄÄ MISTÄ TOSSA ON KYSYMYS, MUUTEN TÄÄLLÄ PERHERIITA VALMIS....
Vaimon mielestä pyörii vaain myötäpäivään ja mun mielstä vaan vastapäivään...lol

Back
Ylös Bottom