Test+ evo3 TESTI

elikkä, nyt otetaan veriarvot natukalta ja laitan ne tänne ja vuoden lopus uudet kun oon noita nappuloita sinne asti vedellyt ja sitten nähdään mustaa valkoisella!!! niin loppuu väittely noista tribuluksista ainanki mun kohdalla. loppuviikosta on lekuril aika ja sit nähdään normi testoarvot mun kohdalla ja sit alkaa testin popsinta 1.5 kertaisella annostuksella. katsellaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
katsellaan... huomen aamuna otetaan verikokeet ja sen jälkeen noin kuukaus kuuria ja katotaan sen jälkeen missä on arvot sitten... ei jää mun kohdalla ainankaan spekuloitavaa. en muuta syömistä enkä treenaamista mihinkään ton kuurin aikana ja kreatiinia käytän normisti rinnalla. takana on jo tankkaus ja viikko normi kreatiinin käyttöä.

tänään sain testosterooni kokeen tulokset eli lähtötaso testo on/oli 14. n.16-35 vuotiaan testotasot ovat normisti välillä 10-30 tai jotain sellasta... korjatkaa jos olen väärässä.? mutta nyt katsotaan sitten test+ evo3 purkillisen jälkeen että onko tapahtunut testo tasolle mitään? nyt muutama päivä nappuloiden syöntiä takana ja otan tupla annosta suositukseen nähden. kaulaan ja naamaan pari finniä ilmestynyt, ei muuta ihmeellistä havaittu... tuntemuksia en kirjottele vaikka oisi, koska tehdään nyt ihan tiede pohjalta!!!

ite käytän kans tota evo3 ja en sen kummemmin oo huomannu mitää ihmeellistä,ehk pien vaikutus mut jännä nähä nyt kunnon tulokset!

Terveyskeskuksesta saa lähetteen testeihin jos on syytä epäillä testosteronin puutetta tai liikatuotantoa.
Yksityiseltä pääsee testeihin kun vaan marssii sisään ja pyytää päästä testeihin, se toki sitten maksaa luonnollisesti. Muistaakseni jonkun 40-60€ olen kuullut sen maksavan, eli ei loppupeleissä kovin kallista jos on tosissaan aihetta mittauttaa arvoja. Tai jos on paljon ylimääräistä rahaa.

täytyy kyllä sanoa sen verran fiiliksistä vaikka sanoin etten täällä niitä pura, niin että pumppi lihaksessa on välillä aika pelottavan kova kun oon tolla nyt kuuritellu, sattumaa, ehkä... mut tosiaan kun kävin tossa lekurista hakemassa testo tulokset joka oli siis 14 (normi 10-38) niin tilasin samalla urologille ajan koska tuo tulos on hieman alakanttiin ja voi viestiä joko alhaisesta testo tuotannosta taikka orastavasta ylikunnosta? en kyllä oo huomannu mitään ihmeellistä vireystilan nousua tai muuta vastaavaa, mitenköhän yleensä testo tason nousu pitäisi vaikuttaa??? kuuria syön tän purkin loppuun tuplaannoksella ja sitten uusiin testeihin, jos ei tasot ole noussu niin sitten harkitaan jatkosta???

Uskomatonta, että joku vielä maksaa tuollaisia hintoja Leaderin halvoista Universal Nutrition kopioista. Ylihinnoiteltuja vehnäjauhonappuloita. Mutta hei, ei muuta kun raha kiertämään poijjaat.

Uskomatonta, että joku vielä maksaa tuollaisia hintoja Leaderin halvoista Universal Nutrition kopioista. Ylihinnoiteltuja vehnäjauhonappuloita. Mutta hei, ei muuta kun raha kiertämään poijjaat.

Ite katoin just äsken tuon dokkarin "Bigger, Stronger, Faster" ja siinähän ne teki ite kapseleita jostain riisijauhosta tms. Tekeminen maksoi 1,6$ purkki ja kaupassa hinta 60$ purkki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom