Terveysremppaa laihiksella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja QQQQ
  • Aloitettu Aloitettu
Onko muilla vastustuskyky heikentynyt miinuskaloreilla?

Tässä aika paljon pudotellut painoa pitkän ajan kuluessa (eli maltilla) ja taudit vaivanneet selkeästi enemmän massaakkaampiin vuosiin verrattuna. Pudotus on tapahtunut hiilareita karsien. Rehuja yms. on tullut popsittua niin, että korvat ja etuhampaat ovat alkaneet kasvaa... Vitamiineja ja öljyjä on siis tullut vedettyä runsaasti, ja myös proteiinia. Silti ollut vähän puhti pois ja taudit vaivanneet.

Yksi kysymysmerkki on kuitenkin omalla kohdallani tuo raudan saanti, eli josko se sitten olisi jäänyt liian vähälle, kun liha on painottunut tuonne vaalealle puolelle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksi kysymysmerkki on kuitenkin omalla kohdallani tuo raudan saanti, eli josko se sitten olisi jäänyt liian vähälle, kun liha on painottunut tuonne vaalealle puolelle.

Osta rautatabletteja. 30x100mg paketti maksaa apteekissa alle kuusi euroa, mutta noita 100mg tabletteja suositellaan lähinnä naisille, joilla on kuukautiset tai vaihdevuodet. Aikuisen miehen suositeltava päiväannos on 15mg, joten 1/8 tai 1/4 päivässä pitäisi riittää, riippuen siitä paljonko saat rautaa muualta.

Mullakin on vähän sellainen olo kuin flunssa ois tulossa. Viimeks olin kipeänä vasta kaks kuukautta sitten. Olen dieetillä kolmatta viikkoa. Syy-yhteyttä voin vain arvailla.

Itse olen onnistunut välttämään parikin kertaa orastavan flunssan vetämällä tupla-annoksen näitä. Olen tosin samaan aikaan rouskinu extra-annokset C-vitamiinia, juonut finrexiniä ja levännyt kunnolla. En siis tietystikään voi sanoa että tervehtyminen suoranaisesti johtuisi tuosta vihreä tee-uutteesta mutta tuskinpa siitä haittaakaan on.

Toivon mukaan tämä resepti pitää terveyden huipussaan vielä jatkossakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom