Tervehdys!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ismo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli morjes vaan uudelta jäseneltä. Onko kellään kokemusta jo aikaisemmin tällä palstalla olleesta penkkiohjelmasta, joka löytyy tuolta => (www.joeskopec.com/five.html)???

Oon sitä nyt 5 viikkoo tahkonnu ja jotain kehitystäkin on tullu.
Onko kukaan kokeillu??? onko toiminu?

Veikkaisin, että loppupelissä napsahtaa ylikunto eli lihaksisto on aivan sippi eli tulokset laskee eli alat menettää uskoa treenaukseen eli heität kamat kassiin eli luikit kotiin eli et palaa salille vuosiin...

Mutta jos totta puhutaan niin aloittelijalle toi on liian raskas tehdä kax kertaa viikossa penkkiä...mutta enhän mä tiiä oletkos aloittelija...mutta itse ainakin pitäsin tota aika suolasena niinku kaveri aikasemmin mainihtikin...

Joo rajultahan se näyttää ja nyt rupee oleen tosi tiukkaa. Pikkusen täytyy helpottaa sitä tavotetta. Kun alotin niin nousi 100kg ja viimeks tuli satkulla helppo kolmonen. Eli näyttäs kuitenkin siltä että 15 kg on maksimi noussu 5,5 viikossa.

Hyvinhän tuo on maksimi noussut, mutta loppu tossa ohjelmassa tuntuu munkin mielestä liian rankalta. Voihan sitä hieman loppua helpottaa niin ei lihaksisto ota sitä sippiä...huilaa välissä pari päivää enemmän ja antaa lihaksiston ton ohjelman päätteex sitten levätä kunnolla...

Kyllähän tollasia taulukkoja väsää helpolla, mutta miten ne sitten käytännössä toimii, kun kaikki ihmiset ovat kuitenkin erilaisia. :rolleyes: Kovalta näytti ja taukojakaan ei ollut eli kyllä sitä ainakin neljän viikon välein voisi väliviikon pitää ja jättää treenaamatta, jos muuten kestää kaksi treeniä viikossa...

Pelkkää nousua koko ajan.Ei ei,jos ilman lääkekuuria treenaa,ainakin omalla kohdalla mahdoton yhtälö.Tuon mukaan nykyinen 142.5 olisi tuon jälkeen 150x5, ei ikinä.

Originally posted by Olbe
Pelkkää nousua koko ajan.Ei ei,jos ilman lääkekuuria treenaa,ainakin omalla kohdalla mahdoton yhtälö.Tuon mukaan nykyinen 142.5 olisi tuon jälkeen 150x5, ei ikinä.

Toi menetelmä mun mielestä vois toimia siten, että ruudukkoon maksimi ei laita ihan omaa maksimia vaan vaikka 10 kiloo alle. Ei tuu ihan niin rankkaa loppua...tosin ei se sitä ylikuntoo lopussa mihinkään muuta...8 viikkoon on hieman lyhyt aika suorittaa tuo ohjelma läpi...

Originally posted by BarrellPack
Toi menetelmä mun mielestä vois toimia siten, että ruudukkoon maksimi ei laita ihan omaa maksimia vaan vaikka 10 kiloo alle. Ei tuu ihan niin rankkaa loppua...tosin ei se sitä ylikuntoo lopussa mihinkään muuta...8 viikkoon on hieman lyhyt aika suorittaa tuo ohjelma läpi...

IMHO 16 viikkoakin on liian lyhyt ilman kuuria.

Ihan protsku, krea, hyvä safka periaatteella tota oon tehny.
Muuta treeniä tosin vaan kevyesti. Lihakset ei tuu kipeeks juurikaan. Mä tähtään siihen että 5X100 tulis lopussa.
Kyl ton jälkeen hieman pitää huilata. Oon ite treenannu pari vuotta salilla ja sitä ennen ajanu motocrossia. Pohjakunto suht hyvä. Cooper 3200m.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nii mun mielestä ei oo mitenkää paha edes alottelijalle treenata penaa 2*viikossa ja etenkin kun keskittyy tuohon penkkipunnerrukseen ja treenaa muita lihasryhmiä korkeintaan ylläpitotreeneillä ni ei tuo mahdoton liene. Tottakai on selvää ettei kertaalleen läpivedettyään voi samantien alottaa uudelleen samaa ohjelmaa ja uusilla suuremmilla kiloilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom