Tero Pitkämäki

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
On kyllä taas ollut nousukautta tää keihäs. Tiettyinä ajanjaksoina 85m kaaret olleet tosi hyviä kisatuloksia suomessa. Nythän tuolla heitti jo useampi suomalainen nuissa eliittikisoissa yli 80m ja pitkämäki peräti päälle 90. Huuh.

Totta turiset pullasorsa! Tähän mennessä tällä kaudella jo viis miestä heittäny yli 80m. Ja osa vielä nuoria tulevaisuuden lupauksia!! Kohta saadaan Ari Manniosta kuudes mies 80 metrin kerhoon, luulisin.

ne ns "lupaukset" rikkoo ittensä niinku aina tai muuten vain tulee joku ihme romahdus. niin tuttua suomalaisessa yleisurheilussa, lupauksia on kaapit pullollaan, mutta sitte kun pitäs ruveta lunastaan niitä odotuksia niin ulkolaiset pyyhkii ohi oikealta ja vasemmalta, valitettavasti. joo ja tiedän että olen positiivinen taas, joten ei tarvi toitottaa seuraavaa 2sivua siitä asiasta:)

Nii, Tero heittää aina noissa piirinmestaruus skaboissa yli ysikymppisiä, mutta jos on kunnon arvokisat niin sitte onnettomia 70 metrisiä ja syytetään vaikkapa huonoa mondoa tms.:lol2:

No ei, tää oli huono vitsi.

ne ns "lupaukset" rikkoo ittensä niinku aina tai muuten vain tulee joku ihme romahdus. niin tuttua suomalaisessa yleisurheilussa, lupauksia on kaapit pullollaan, mutta sitte kun pitäs ruveta lunastaan niitä odotuksia niin ulkolaiset pyyhkii ohi oikealta ja vasemmalta, valitettavasti. joo ja tiedän että olen positiivinen taas, joten ei tarvi toitottaa seuraavaa 2sivua siitä asiasta:)
Niinhä se on yleensä ollut, ehkäpä entisajan virheistä olisi opittu? Toisaalta tohon 80metrin rajalle saakka heittäjiä tulee aina olemaan kauhea läjä, mutta sitten vaatimukset treenin ja fysiikan osalta alkaa nousta jo niin korkealle, että osalla ei rahkeet riitä ja paikat hajoo. Se on kyllä kumma, että vaikka suomessa on ylivoimaisesti paras heittäjäkanta perinteiden ja harrastajien osalta niin silti arvokisamenestys ei ole ollut päätä huimaava...

Isänpoikaprässääjän kommentti on turha ja vittumainen vaikka vitsi olikin :)
(toi asia on mun mielestä loppuun käsitelty)
edit: Bodaaja, ok asia selvä. Mä vaan pelkään että tää homma lähtee taas käsistä, kuten suomalaisten arvokisamenestystä käsitellessä usein tapahtuu :D

Niinhä se on yleensä ollut, ehkäpä entisajan virheistä olisi opittu? Toisaalta tohon 80metrin rajalle saakka heittäjiä tulee aina olemaan kauhea läjä, mutta sitten vaatimukset treenin ja fysiikan osalta alkaa nousta jo niin korkealle, että osalla ei rahkeet riitä ja paikat hajoo. Se on kyllä kumma, että vaikka suomessa on ylivoimaisesti paras heittäjäkanta perinteiden ja harrastajien osalta niin silti arvokisamenestys ei ole ollut päätä huimaava...

Isänpoikaprässääjän kommentti on turha ja vittumainen vaikka vitsi olikin :)
(toi asia on mun mielestä loppuun käsitelty)

Njoo, mutta olihan se harmi kun ne MM kisat meni ihan peballeen, eikä toi mun viesti ollu mitää vittuilua.

uskon kyllä että tänä kesänä Tero onnistuu myös EM-skaboissa. Kyllähän se viime vuonnaki heitti tosi hyvin kovissa gp-kisoissa, tuli vaan se yks epäonnistuminen huonoon paikkaan.

uskon kyllä että tänä kesänä Tero onnistuu myös EM-skaboissa. Kyllähän se viime vuonnaki heitti tosi hyvin kovissa gp-kisoissa, tuli vaan se yks epäonnistuminen huonoon paikkaan.

Samaa mieltä, useimpien on vain maksettava oppirahansa. Kovia tuloksentekijöitä on aina enemmän kuin voittajia.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä me nyt ollaan yhdessä päätetty että selostajien parhaimmistoa ovat juuri nämä "old school"-miehet : Myllymäki, Bubi ja Vode Liukkonen :worship:
Perkele kun noita legendaarisimpia hehkutuksia saisi jostain dvd:lle. Siinä menisi ilta mukavasti töllön ääressä, kun ei noita nykyisiä jaksa ollenkaan katsoa.

Lainaan itse itseäni :)
Maanantaina Neloselta yleisurheilua alkaen 21:00. GP-kisat Ateenasta. Selostajina Juhani Henriksson ja MAURI MYLLYMÄKI !!! Mauria haastateltiin Nelosen urheiluaamussa ja se kertoi että oli tullut niin paljon palautetta (mm. minulta) että oli pakko perua lopettamispäätös ja jatkaa.
:worship: Kiitos Mauri! Kiitos Nelonen ! :worship:

Maanantaina Neloselta yleisurheilua alkaen 21:00. GP-kisat Ateenasta. Selostajina Juhani Henriksson ja MAURI MYLLYMÄKI !!! Mauria haastateltiin Nelosen urheiluaamussa ja se kertoi että oli tullut niin paljon palautetta (mm. minulta) että oli pakko perua lopettamispäätös ja jatkaa.

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Jes, Maukka on palannut.

Tuota 160kg penkkiä en usko ennen kuin näen!

Edit: googletin esim. tuommoista.:

Tero Pitkämäki
Syntynyt 9. 12. 1982 Ilmajoella. Pituus 195 senttiä ja paino 92 kiloa. Ennätys 91,53 Kuortaneella 2005. Pitkämäen muita ennätyksiä numeroina: Penkkipunnerrus 145 kiloa.

Edit: googletin esim. tuommoista.:

Tero Pitkämäki
Syntynyt 9. 12. 1982 Ilmajoella. Pituus 195 senttiä ja paino 92 kiloa. Ennätys 91,53 Kuortaneella 2005. Pitkämäen muita ennätyksiä numeroina: Penkkipunnerrus 145 kiloa.

Eiköhän se ole jo sanottu, että noi on vanhoja tuloksia. Eiköhän ole myös selvää, että nosto on sellanen "ei kovinkaan puhdas". Vieläkö tästäkin pitää puhua?

Oi helvetti... mahtavaa :hyper:

No voi lollero Kipi. Eikö tää ny oo jo loppuun käsitelty. Ottaahan Thorkildseni videolla 180kg penkistä niin miksei Tero vois ottaa 160kg??? Eihän toi 160kg ole edes niin kovin ihmeellinen penkkitulos...
:wanha:

No voi lollero Kipi. Eikö tää ny oo jo loppuun käsitelty. Ottaahan Thorkildseni videolla 180kg penkistä niin miksei Tero vois ottaa 160kg??? Eihän toi 160kg ole edes niin kovin ihmeellinen penkkitulos...
:wanha:

No ei ole juu. Mutta huvittavaa tossa on se, että jätkis ottaa videolla rinnalle nelosen polvista 145 kilolla( moniko pakkislainen pystyy samaan? ) ja jengi ihmettelee vain ja ainostaan sen 160 penkkiä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom