Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mountainer sanoi:kuka tämä yllä olevassa kuvassa oleva nainen on? on meinaan erittäin edustavan näköinen:thumbs:
Megamass sanoi:Ei kyllä uskois että Pitkämäen kokoinen laiheliini nostelee tommosia rautoja, mutta kaipa se tyyli on täysin epäpuhdas runkkupenkki.
neutraali sanoi:no, kisahan meni just niinkuin sanoinki. itse yllätyin, että pitkämäki kiskaisi reilu 86m, odotin max 85metrin suoritusta.
huom. pakkislaisilla se auttaa 40kiloa eli 150 penkkaajat ottaa vähintään 190loops sanoi:Voit koittaa runkkaamalla kuin paljon saat enempi. Itellä ei ainakaan vaikuta 5kg:tä enempää mutten kyllä ihan vielä 160kg:ta nostakkaan.
Megamass sanoi:Ei kyllä uskois että Pitkämäen kokoinen laiheliini nostelee tommosia rautoja, mutta kaipa se tyyli on täysin epäpuhdas runkkupenkki.
neutraali sanoi:no, kisahan meni just niinkuin sanoinki. itse yllätyin, että pitkämäki kiskaisi reilu 86m, odotin max 85metrin suoritusta.
juu, ekalla thorkildsen heitti pikkasen päälle 85 ja sitten toisella pisti muille paskat housuunarnold1987 sanoi:Se turkiltseenin poika vaan sokeerasi aika pahasti heti kauden alkuun. :(
mitä vittua. mitä se mun asenne vaikuttaa tuon miehen tuloksiin, selitä se mulle saatana!!!!!!!!!!!! aina jeesustellaan eikä olla realistisia näissä asioissa.Sepsis sanoi:Suomalaisten asenne näihin hommiin on kyllä mahtava. :jahas:
neutraali sanoi:mitä vittua. mitä se mun asenne vaikuttaa tuon miehen tuloksiin, selitä se mulle saatana!!!!!!!!!!!! aina jeesustellaan eikä olla realistisia näissä asioissa.
Megamass sanoi:Jokainen kyllä tietää mikä on "runkkupenkin" ja normaalin pysäytyspenkin ero.
neutraali sanoi:aina jeesustellaan eikä olla realistisia näissä asioissa.
Ei helvetti, eikö mtv3:lla oo ketään muuta urheiluselostajaa kuin tuo Saukkonen? Sopii niin pirun hyvin selostamaan yleisurheilua...:wall:NaapurinMies sanoi:Mauri takaisin ruutuun!!! Mauri, Mauri!
En katso kyllä yhtään kisaa niin kauan kun selostajat ovat nuo.
Nyt kaikki antamaan palautetta kolmoselle, ME HALUAMME MAURIN! :whip: