Terminator3 mielipiteitä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Kipi I
Mä kuulin et arskan muskeleita ois korjattu tietskarilla?? Pitääköhän kutinsa??:david:

Näin jossain kuvia arskasta jossa oli perheenkanssa rannalla,
Ja näytti kyllä niissä aika kuihtuneelta ja rupsahtaneelta,
Mutta kai se on mahdollista että vanha stara jotenki pumpataan täyteen jotain :D
Vitsi,vitsi, mut niissä kuvissa oli aika roikkuvaa lihasta ja läskiä.
Varmasti on vähä tietokoneellakin fixailtu ukkelia.

Arvailuja

lihavassa kunnossa

Minä näin myös kuvia Arskasta missä oli tosi tuhtissa kunnossa ja olis vaa muutaman kuukauden treenilla ja dietillä saatu elokuva kuntoon??! Ehkä mahdollista jos hyvä pohja,

Back to topic...
Pari päivää takaperin kävin kattomassa ja hyvä oli. Pikkasen jää jälkeen kakkosesta. Naispahistermu oli hyvä lisä :thumbs:

Mun mielestä aivan kelpo kamaa, ei nyt T2:n veroista, mutta toimii silti. Huomattavasti esim Hulkkia parempi. Ei toimisi kotona katseltuna, sisältö aika huono, selkeä leffateatterikatsottava. Musiikkipuoli ehkä isoin miinus (=ei ole). Huomaa Cameronin puuttumisen, plus Cameron olisi varmaan tehnyt leffasta synkemmän.

T4 Arskan kanssa vai ilman!!???

Voi olla Arskaa ei nähdä T4:sessa:itku: :itku: - Sanoo artikkeli TheArnoldFans.com:issa

Ja mitenpä se ehtisi jos se pääsee kuvernööriksi..

thearnoldfans.com

"T3: Rise of the Machines" film producers Andy Vajna and Mario Kassar have been discussing a possible "T4". AB King informs TheArnoldFans that the producers were seen on Access Hollywood on Friday night. The show mentioned what may happen in the proposed final battle.

Andy Vajna said "Right now we won't cross that bridge because we are still basking in the success of how well T3 has done." Kassar said "If we do a T4, we'd hope Arnold can stop being Governor for a week so he can shoot his scenes" then Vajna finished with "Even if we can get Arnold in for a small role, that will be great if and when we decide to make T4."

When asked about Arnie running for California Governor, Kassar said "It's the same old Arnold... he has a vision and he goes after it 100%." Vajna also stated "Because of the success of T3, it makes it easier for Arnold to run so he probably feels more confident coming off of something successful and can say he (Arnold) will going into another field (governor) and be very successful again." Vajna also finished with "It makes sense why Arnold is running...he was a businessman turn bodybuilder and then a bodybuilder turn actor, so now he'll be a actor turn governor."

Moritz Bormann, CEO of the Munich-based Internationalmedia, said "If we come up with a good story, there will be a fourth Terminator -- with or without Arnold... or Schwarzenegger could make his appearances in flashback scenes."

Scooper 'Ants' alerted ComingSoon.net that the two film producers had this to say:

"T4 is in the works. The screenplay will be ready in 8 or 9 months. Once we have that, we will proceed with the production," said Kassar. What new things can we look forward to? "The question that has never been answered in all the Terminator films is time travel. You can come from the future to change the present. But we never see how they go back to the future, which is a subject that can be explored. I think you already know where T4 is going from the ending of T3."

Minun käsittääkseni Arska ei voinut siksi treenata kovaa, kun oli jossain onnettomuudessa katkaissut kylkiluunsa. Tosin mistäpä sitä tietää mikä huhu on totta ja mikä ei.

Mitä? Eikö kukaan muu huomannut tuota pientä ja sangen ärsyttävää virhettä eli Arskan ilmiintyessä ensimmäisen kerran hänellä oli jotkin epämääräiset bokserinretaleet päällä, jotka katosivat seuraavaan kohtaukseen mennessä? Olen tarkastuttanut asian muutamalla tuttavallani (tosin kaikki naisia, joille lienee luontaisempaa tuijottaa ko. herran pyrstöä hieman tarkemmin), enkä heidän mukaansa ole nähnyt näkyjä.

Muutoin pidin leffasta.

Arskan ikä?

Jossain lehessä oli että Arska on 56 vuotta. Mun mielestä eiks se ollu 17 v ku voittii MM eka kerran vuonna 1974?? Eli noin 47 vuotias. Kuka tietää!!?

Re: Arskan ikä?

Originally posted by cemoto
Jossain lehessä oli että Arska on 56 vuotta. Mun mielestä eiks se ollu 17 v ku voittii MM eka kerran vuonna 1974?? Eli noin 47 vuotias. Kuka tietää!!?

Name: Arnold Alois Schwarzenegger
Born: July 30, 1947, Thal, Austria.
Nicknames: The Oak, The Austrian Oak, The Olympian, The King, Champ, Arnie, Schwarzie, Arnold Strong
Off Season Weight: Around 260 lbs.
Competition Weight: Around 235 lbs.
Height: 6'2"
Arms: 22"
Chest: 57"
Waist: 34"
Thighs: 28.5"
Calves: 20"
Mr. Olympia - 1970-1975, 1980

Edit: MM mitä ??, 17-vuotiaana. vastasinkohan trolliin ?

Voih, T3 oli oikeastaan Arskan viimeinen oljenkorsi palauttaa fanijien luottamus, mutta kyseinen leffa ei minua vakuuttanut missään mielessä. Olen Arskan fani, mutta totuuden nimessä on sanottava, ettei hänellä ole kuin 1 loistava leffa, 1 erittäin hyvä ja 3 hyvää leffaa, t3 sijoittuu sinne keskikastiin. Arnold olisi itsekkin pystynyt tekemään paremman kässärin t3:seen ja sitten se juoni...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hmm.. kyllä toi oli parempi, kuin mitä osasin odottaa mutta ei mikää :kuola: kuitenkaan...

Katsoin nyt DVD:ltä ykkösen ja kakkosen, teatterissa kolmosen. Alamäki jatkuu, ei voi muuta sanoa. Ensimmäinen kevyesti paras, kakkonen menee jotenkin, kolmonen jo täyttä päätöntä rymistelyä (toki joskus paikoillaan, mutta ei aina).

1: ***** (kunnon tappomeininki)
2: *** (tyhmä pentu, onelinerit, pakkocool)
3. ** (täyttä tusinatavaraa)

Tämä tytsi kyllä tykkäsi T3:sta, tosin ylenpalttinen kaahailu ja autojenromutus hieman pitkästytti, mutta muuten ihan hyvää viihdettä :) Huumoria ei mielestäni ollut ainakaan yhtään liikaa, ja se alun naistenilta-strippibaarikohtaus sai meikäläisen melkein tipahtamaan tuolilta :lol2:

Nelosta odotellessa :thumbs:

Schwarzenegger = Jumala.

Nyt ku alkutotuudet on sanottu, voin sanoa että itse pidin T3:sta aivan loistavana. Pidin siitä, että leffassa oli nimenomaan osattu nauraa itselleen ja Arnoldille. Kysymyksessä nyt kuitenkin on 56-vuotias ex-I'mcomingallthetime-bodari, joka esittää tulevaisuudesta tullutta tappajarobottia...HALOO???

Jos koko leffa olis vedetty läpi täysin vakavalla naamalla, nii tuskin olis ollut kovin hyvä. Olis tullut vaan vaivautunut olo. Kyllä annan lefallae4,5/5 ja mielestäni paras terminaattor.

Ja kyllä oli Arska muuten aika hyvässä lihassa. Hetkeäkään en ole kyllä uskonut, että niillä rantakuvilla olis jotain tekemistä Arnoldin kanssa.

"She's a healthy female of breeding age. I can't understand your problem."

Originally posted by Pain

Ja kyllä oli Arska muuten aika hyvässä lihassa. Hetkeäkään en ole kyllä uskonut, että niillä rantakuvilla olis jotain tekemistä Arnoldin kanssa.
Toisaalta vatsamakkarat ja omaa elämäänsä elävän löllyvän hanurin olisi voinut editoida pois. :)

Originally posted by Ripe
Yhtä juttua en hokaa.
Mikä seikka mahdollisti Skynetin ja Terminator prototyyppien rakentamisen kun mikroprosessori tuhottiin kakksoessa samoin T-101 käsi? Oliko kyse nyt siitä, että vaikka ne tuhottiin niin silti joku osasi rakentaa prosessorit + muut pelit ja vermeet? Eli historian kulkua ei pystytty mitenkään muuttamaan se vain sitten toteutui eri kautta? (mitä leffassa ei kai mainittu)

Loogisempaa nimenomaan on että se prosari ja käsi tuhottiin. Mielestäni on aika paradoksaalista että tulevaisuudesta tulleen teknologian avulla kehitetään teknologia joka tulevaisuudessa ottaa vallan ja lähettää menneisyyteen teknologiaa jonka avulla kehitetään teknologia joka tulevaisuudessa ottaa vallan...get it, miten tulevaisuuden kone voi lähettää menneisyyteen teknologiaa joka mahdollistaa koneen olemassaolon tulevaisuudessa.

Huijausta!!!!

Huomasiko kukaan muu, että T3:en traileri viilaa kansaa totaalisesti linssiin. Ainakin minä odotin kunnon sotaa ja mättöä juuri trailerin takia ja koko leffa meni osittain ohi "kunnon toiminnan" alkamista odotellessa. Ilman traileria olisin varmasti pitänyt leffasta enemmän.

Vituttaa että trailerista on puolet sellaista matskua mitä ei leffassa näy ollenkaan :confused:

Mulle T3 oli pieni pettymys!!! Ehkä ennakkotrailerit ja -teaserit antoivat paremman kuvan leffasta. Pieni pettymys jo siinä suhteessa että Cameron ei ohjannut ja Hamilton ei ollut mukana.

Kun varasin liput terminator kolmoseen, odotukset olivat todella korkealla. Mutta elokuvan jälkeen olin todella pettynyt. Omasta mielestä action kohtauksia oli ihan liikaa, missään välissä ei ehditty hengähtää. T-x oli omasta mielestä, vähän ylivoimainen. Tarkoitan, että hän pystyi käyttämään kaikkia koneita hyväkseen ja häneen ei tehonnut kunnolla mikään, mitä Arska yritti.
Arskalla ei ole enää mitään mahdollisuuksia pahiksia vastaan.
Kaiken lisäksi John Connorin näyttelijä oli aika huono.
Terminator kolmosessa sählätään vähän liikaa, jos James Cameron olisi ohjannut tämän elokuvan. Olisi loppu tulos ollut jotain ihan muuta.

Originally posted by Hemulinpiski
Terminator kolmosessa sählätään vähän liikaa, jos James Cameron olisi ohjannut tämän elokuvan. Olisi loppu tulos ollut jotain ihan muuta.

Ohhoh. Enpä olekaan ennen nähnyt noin käsittämätöntä lausejärjestystä.

:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom