Terminator3 mielipiteitä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä täytyy sanoa että paras leffa mitä oon koskaan nähny!!! Loppu oli erinomainen ja T-X oli tooosi hyvännäköinen, osasi vielä näytelläkkin ja Iso-Arska oli niin Iso-Arska kuin enään voi olla. You have been terminated! Ei voi muuta sanoa kuin että PARAS! PISTE!

T3

Kuinkas moni on käyny jo pätkän katsomassa?Ite aattelin mennä keskiviikkona,kun pahimmat ryysikset on jo ohi.
Oon kullu,et jotkut on ollu vähän pettyneitä siihen.No se riippuu tietysti mitä siltä odottaa.Oon kuitenki ihan varma ,et se on 8e arvonen.

Itse petyin todella pahasti. Olin ehkä odottanut liikaa edellisten elokuvien synkkää, painostavaa ja öistä tunnelmaa. Se vanha terminatorfiilis oli totaalisen poissa. Vaan eipä sitä tosiaan voi samaa enää odottaakaan kun ohjaaja vaihtuu. Yksi todella näyttävä toimintakohtaus ja yksi hyvä tsoukki. Muuten koko leffa menikin täysin kikatteluksi ja hihittelyksi.

Jos ne kuitenkin saisi Cameronin mahdollista nelosta ohjaamaan... toivossa on hyvä elää.

Itse tykkäsin todella paljon!

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: / 5

Leffa parani loppua kohden, ja muuttui ahdistavammaksi(plussaa). Loppuratkaisu oli hyvä!

Ennakkoluulot olivat suuret kun näin kuvia John Connorin ja naispääosan näyttelijöistä, mutta he hoitivat homman mallikkaasti.

Mielestäni T3:sen T-X oli jo liian tietokonemainen. Kun miettii T1:sen arskaa, oli se paljon ahdistavampi. "Metalli oli metallimaisempaa", en keksi parempaa ilmaisua :)

Liian kovat odotukset johtivat LIEVÄÄN pettymykseen... mut pakkohan se oli kuitenkin nähdä, on meinaan sen tason klassikkoista (T1,T2) kyse.

Perinteisellä asteikolla 0-5 antaisin ehkä melkein kolmosen...

Ainut mikä mietityttää nyt tunti leffasta tulon jälkeen, oli se autojen "kauko-ohjailu"... jotenkin tuntu et se ny meni jo vähän yli! Jos nyt tollasessa leffassa voi jokin yli mennä. Ja jossain kohtauksissa pistettiin paikkoja paskaks ihan vaan siitä ilosta! Onkai sitäkin ihan hauska kattoo, mut rajansa kaikella (oon varmaan tulossa vanhaks ;))!

Henk. koht. tuntuu, että alkuperäinen tunnelma on onnistuttu kadottamaan johonkin... ohjaajan vaihdos varmaan vaikuttaa.

edit: niin... ja loppuratkaisu oli HYVÄ, mut sen ois voinu toteuttaa jotenkin järisyttävämmin.

Ylivoimaisesti paras leffa!
Arska oli taas niin Arskamainen kun on totuttu ellei jopa parempi.
Turhanpäiväistä höpinää oli vähän,hyvä niin.
huumori ja toiminta kohtaukset olivat parhaita mitä olen nähnyt esim..alun takaa-ajo missä pistetään lähes koko kylä remonttikuntoon.
T:xksi olisi tosin voitu valita vähän vakuuttavampi kuin se barbin näkönen hempukka! ..
Ehtiskö se arska vielä tehdä T4:sen ?

Originally posted by Ripe
Yhtä juttua en hokaa.
Mikä seikka mahdollisti Skynetin ja Terminator prototyyppien rakentamisen kun mikroprosessori tuhottiin kakksoessa samoin T-101 käsi? Oliko kyse nyt siitä, että vaikka ne tuhottiin niin silti joku osasi rakentaa prosessorit + muut pelit ja vermeet? Eli historian kulkua ei pystytty mitenkään muuttamaan se vain sitten toteutui eri kautta? (mitä leffassa ei kai mainittu)

T2:ssa Arskalla jäi käsi sinne hammasrattaiden väliin, kun se mylläs T-1000 kanssa. Arska vääns rautakangella ittensä irti siitä, käsi jäi hammasrattaaseen. Se käsi joka nakattiin laavaan oli ekan arskan, siis T1-Arskan käsi :)

Itte petyin kyllä T3:een, vaikken siltä kummosia odottanukkaan. Jos arskan itseironia ois jätetty vähemmälle, niin tohon leffaan ois ehkä osannu suhtautuakin ja syventyä eri tavalla. Jotkut sanoo, että oli synkkä leffa; se olis ollu hyvä juttu ja leffa olis ollu synkkä, jos Arskan leimaaminen täysvadiksi olis jätetty vähemmälle. Toisaalta kyllä nauroin aivan helvetisti Arskalle tossa leffassa. En osaa oikeen sanoa kumpi olis ollu parempi... Musat laski propseja kanssa, kuten edellä mainittiin - Village Peoplesta huolimatta :P *** / *****

Arska oli vielä kovassa vedossa!!!

Toiminta oli todella hienoa katsottavaa, mutta liikaa komediaa eli tunnelma kadotettu! Verratkaapa trailerista huokuvaa fiilistä siihen mitä leffasta irtoaa. Blade DVD:lläni on dokumentti, jossa sanotaan jatko-osien kehityksestä suunnilleen seuraavasti: Jos tulevaisuudessa on Blade Happy Meal McDonaldsissa, niin jotain arvokasta on menetetty elokuvan tunnelmasta... Sama pätee mielestäni myös Terminatoriin. Tunkekoot sitä komediaa True Lies 2:een!!!

Jos T4 tehdään, niin ei ole varaa odottaa enää kymmentä vuotta!

Hauska toimintakomedia ja siinä genressä varsin hyvä. Tod. kaukana T2:n asiallisen synkistä fiiliksistä. Loppu tosin pelasti hieman. John Connorin rooliin ei olmimpaa kaveria olisi luultavasti voinut löytää.

AK-47:blow:T-X

Jep, liikaa vedätettiin efekteillä, ja kässäri oli jätetty aivan kesken peräti. Ja miksi helvetissä Edward Furlongia ei pestattu Connoriksi jälleen, kun poika olis kerran kymmenisen vuotta vanhempi kuin kakkosessa ja kaikin puolin sopiva? Olikohan niin, et se on ollu pahemman kerran deekiksellä?! Tää ns. "Connor" ei ollu ollenkaan ittensä, ja käsis oli täysi epäolennaisuuksia ja naurettavia sattumia.

Mut pakko sitä on rakastaa, ku tolla lailla pannaan paikkoi paskaks :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Furlongia ei kait otettu leffaan päihdeongelman takia :rolleyes:

Eilen kävin T3:n katsomassa ja T2:n lopusta kiemurreltiin mielestäni todella fiksusti eteenpäin. Aikamatkailukiemuroita ei tälläkään kerralla kannata hirmuisesti miettiä, ja huumoripläjäykset edellisistä versioista kevensi hyvin tunnelmaa. Ei muuta kuin odottelemaan T4sta.

Näyttikö kenenkään muun mielestä alkuleffan Arska (siis ennen kledjujen löytymistä) vähän "kumiselta"? Lihakset oli kyllä oikean malliset eli body-double ei ollut käytössä.

Hankala verrata T2:een, koska silloin kun sen näki, se oli vaan jotain niin ennen näkemättömän uskomatonta toiminnan ja efektien saralla. Sen jälkeen on vaan tullu nähtyä aika paljonkin. Tarkoitan sitä, että ainakin minun hämmästyttäminen elokuvan saralla vaatii nykypäivänä h----tin paljon enemmän, verrattuna siihen, mitä se vaati T2:n ilmestyessä.

Eilen kävin kanssa tuon katsomassa melko pienin odotuksin, koska elokuvaa oli haukuttu monelta taholta melko paljon. Odotuksiin nähden elokuva oli positiivinen yllätys kaikin puolin. Nick Stahlin suoritusta pelkäsin erityisesti ennen elokuvaa pohjautuen muistikuviin Bylly elokuvan hahmosta, mutta yllättävän hyvin Stahl paikkasi Furlongin jättämän ison aukon.
Elokuvan tunnelma olivat melko kepeä edellisiin osiin verrattuna. Jotenkin jäi sellainen tunne, että oltiin haluttu säästellä tuota koneiden ja ihmisten välistä taistelua nelososaa varten. Toivottavasti jaksavat tehdä tuon nelososan huolella ja ajan kanssa ilman suurempaa kiirettä, vaikka Arskalla alkaakin olla ikää varsin paljon kymmenen vuoden päästä.

Originally posted by Dopey
Näyttikö kenenkään muun mielestä alkuleffan Arska (siis ennen kledjujen löytymistä) vähän "kumiselta"? Lihakset oli kyllä oikean malliset eli body-double ei ollut käytössä.

Olin huomaavinani jotain saman suuntasta. Ku joku olis mättänyt, kun Arska näytti kuitenki huomattavasti isommalta ku studiolla otetuis fotois ja premiereis ym.

Originally posted by AK-47
Olin huomaavinani jotain saman suuntasta. Ku joku olis mättänyt, kun Arska näytti kuitenki huomattavasti isommalta ku studiolla otetuis fotois ja premiereis ym.

Taisi olla tietokone Arnoldi alussa nimittäin pisti heti silmään..

Originally posted by Dopey

Arskan kroppaa ei muutenkaan pahemmin alun jälkeen näkynyt.. Edellisissä osissa kuitenkin haius vilahteli vähän väliä, nyt nahkapuku pysyi kiltisti päällä. En kyllä jaksaisi uskoa että kehoa olisi tietokoneella paranneltu, mutta eihin sitä tiedä.

Tietääkö joku mikä on bändin ja biisin nimi terminator 2:ssa, siinä kohtaan kun arska astuu baarista ulos nahkavetimet yllä?:offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom