Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taivas lyö tulta saa mulla tätä pilkettä silmäkulmaan edelleenkin, mutta jotenkin tuli jopa myötähäpeän tunne loppulevyn kohdalla.Lortto sanoi:Mutta tosiaan vähän pilkettä silmäkulmaan kun albumia kuuntelette ;) Musiikki ei ole koskaan vakavaa.
Corleone sanoi:Taivas lyö tulta saa mulla tätä pilkettä silmäkulmaan edelleenkin, mutta jotenkin tuli jopa myötähäpeän tunne loppulevyn kohdalla.
Jotenkin ihan ok biisi tuo taivas lyö tulta mutta on se kyllä toisaalta niin huvittava!teemal sanoi:"Orjatar! Kuule käskyni ja tiedä paikkasi.
Orjatar! Toteuta tahtoni niin saat palkinnon:
Jumalaisen nautinnon!"
Tää se on miehekästä jos mikään. Salimusaa parhaimmillaan/pahimmillaan..?:D

Pulla sanoi:Suosittelen kokeilemaan myös Dreamtale nimistä laulu- ja soitinyhtyettä, jossa samainen herra huhujen mukaan myös kiljuu, varsinkin Powerplay kappale roksottaa.
T-mies sanoi:Nykypäivän flunupöksy-hoppareiden on ehkä vaikea käsittää sellaisia arvoja kuin
VELJEYS, KUNNIA ja TOTUUS. Siis ihan oikeesti (nyt on pakko vähä avautua) eilenkin kun olin päivätöiden jälkeen vähä iltatöissä yhellä ovella, ja sinne tallusteli kaks sellasta hoppari-flunupöksyä. Vittu bögät roikku perseestä melkeen maassa, mä katoin että ei varmaan oo kyllä kummallakaan ikää. Pituuta oli kyllä jotain 180, mutta naamassa vauvanläskiä, eikä tietookaan mistään parranalustakaan. No kysyin sitte henkkareita. Ei saakeli jätkät oli 22 ja 23... Mitä vittua? Käyttääkkö noi flunupöksy hopparit estrogeeniä, vai estääkö se niitten puhemusiikki jotenkin kiveksiä kehittymästä.