Teräsbetoni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iivili
  • Aloitettu Aloitettu
Koko levy on nyt sitten kuunneltu. Taivas lyö tulta on edelleen hyvä, mutta eipä kantanut vitsi yhtä biisiä pidemmälle. Onneksi en rahojani siihen tuhlannut.

Joo nyt on pari päivää tullu kuunneltua levyä :) Mielestäni ihan loistava pläjäys, vaikka kyllä tähän pari huonoakin kappaletta on mahtunut.
Mutta tosiaan vähän pilkettä silmäkulmaan kun albumia kuuntelette ;) Musiikki ei ole koskaan vakavaa.

:rock:

Lortto sanoi:
Mutta tosiaan vähän pilkettä silmäkulmaan kun albumia kuuntelette ;) Musiikki ei ole koskaan vakavaa.
Taivas lyö tulta saa mulla tätä pilkettä silmäkulmaan edelleenkin, mutta jotenkin tuli jopa myötähäpeän tunne loppulevyn kohdalla.

Corleone sanoi:
Taivas lyö tulta saa mulla tätä pilkettä silmäkulmaan edelleenkin, mutta jotenkin tuli jopa myötähäpeän tunne loppulevyn kohdalla.

Just like my words! :) Jotenkin ihan ok biisi tuo taivas lyö tulta mutta on se kyllä toisaalta niin huvittava!

"Orjatar! Kuule käskyni ja tiedä paikkasi.
Orjatar! Toteuta tahtoni niin saat palkinnon:
Jumalaisen nautinnon!"

Tää se on miehekästä jos mikään. Salimusaa parhaimmillaan/pahimmillaan..? :rock: :D

Ihmetyttää toi Teräsbetoni biisi, siittä se demo versio oli paljon parempi.
Laulaja tässä bändissä on varmasti yksi suomen parhaimpia, mutta en ymmärrä miksi toi laulu osuus tossa biisissä on pitänyt pilata. En tykkää.

Kyllähän tuo uusi levy toimii ihan suht hyvin, osa biiseistä oli vanhoina versioina parempia.

Ja toukokuussa sitten Teräsbetoni kaksi kertaa samalla viikolla, Turmion kätilöiden kanssa Tampereella ja Oulussa Twistareiden lämppäreinä. Rok!

Kyllä täytyy jätkille hattua nostaa, paitsi ettei mulla oo hattua. No, jokatapauksessa hyvä meininki ja toivottavasti pääsee kesällä jyräämään ilman paitaa jollain keikalla.
Levy kokonaisuutena aivan sairaan, suorastaan käsittämättömän hyvä.

teemal sanoi:
"Orjatar! Kuule käskyni ja tiedä paikkasi.
Orjatar! Toteuta tahtoni niin saat palkinnon:
Jumalaisen nautinnon!"

Tää se on miehekästä jos mikään. Salimusaa parhaimmillaan/pahimmillaan..? :rock: :D

Joo täydellistä tyttöystävälle soitettavaa materiaalia :)

Miinukset siitä että radiossa niin ikään soinutta sinkun kakkosbiisiä "Pyhä maa" ei ole pitkäsoitolla ollenkaan. Sille taas olisi voinut keksiä käyttöä venäläisten kaveriensa viihdyttämiseksi... :hyper:

Voi vitsi, mä luulin siis ihan oikeesti että Speedyn ja Sakun artisti maksaa- soppari on viimeinkin kantanut hedelmää :D ...Tänhän on ihan pakko olla vitsi.
Aivan hirveätä tuubaa jos on edes puolitosissaan tehty.

Ahola on saatanan kova vocalisti kun sille päälle sattuu. Uskoisin muutaman vuoden päästä hänen yltävän (lähes) hevijumala-Kotipellon rinnalle laulannassa. Voin vain kuvitella miltä kaveri kuulostaa esim. viiden vuoden päästä kun on saanut äänialaansa kasvatettua harjaannettua monitahoisemmaksi. :5: :thumbs:

Taidanpa olla ainoa johon toi Teräsbetoni puree, enkä häpeä myöntää sitä!!! tai no ehkä vähäsen... Sanotukset nyt on mitä on mutta piisit rokkaa ja J.Ahola vinkuu hienosti. Taannoin heitti aamutelkkarissa bravuurinsa, "tuntemattoman sävellajin korkean a:n" ja ai että kun nousi isolla miehellä niskavillat pystyyn! :worship:

Ja salillahan tuo on ollut ämpärisoittimessa takuutavaraa jo pitemmän aikaa! Suosittelen kokeilemaan myös Dreamtale nimistä laulu- ja soitinyhtyettä, jossa samainen herra huhujen mukaan myös kiljuu, varsinkin Powerplay kappale roksottaa.

Pulla sanoi:
Suosittelen kokeilemaan myös Dreamtale nimistä laulu- ja soitinyhtyettä, jossa samainen herra huhujen mukaan myös kiljuu, varsinkin Powerplay kappale roksottaa.

En tiedä onko tullut jo esillekin, mutta Aholahan lähti Dreamtalesta lätkimään juuri TB:n kiireiden vuoksi. Vähän ehkä omituinen päätös, Dreamtale olisi saattanut pidemmällä tähtäimellä olla hiukan viisaampi ratkaisu.

Eli jos koet olevasi Aholan luokkaa laulajana, niin vierailehan dreamtale.netissä ja laita hakemus sisään.

Rinkku-pappa antaa tälle levylle puhtaat :5: Aivan saatanan hyväntuulista musaa. Täähän on perkele täysin uuden tyyppinen sarkasmin genre Suomessa. Kertsit toimii kuin tappara ympärileikkauksessa. Se on mun mielestä jo neroutta, että inside-vitsistä onnistutaan luomaan "uskonto", joka on näennäisessä viitekehyksessään täysin uskottava. Hieno bändi, hieno asenne. Tällaista sikiää vain Suomesta, minä olen ylpeä siitä :thumbs:

kävin katsomassa poikia tampereen yo-talolla edellis keskiviikkona,hyvin ne veti! \,,/,

(ja toki ilman paitaa,,soittajat siis)

Nykypäivän flunupöksy-hoppareiden on ehkä vaikea käsittää sellaisia arvoja kuin
VELJEYS, KUNNIA ja TOTUUS. Siis ihan oikeesti (nyt on pakko vähä avautua) eilenkin kun olin päivätöiden jälkeen vähä iltatöissä yhellä ovella, ja sinne tallusteli kaks sellasta hoppari-flunupöksyä. Vittu bögät roikku perseestä melkeen maassa, mä katoin että ei varmaan oo kyllä kummallakaan ikää. Pituuta oli kyllä jotain 180, mutta naamassa vauvanläskiä, eikä tietookaan mistään parranalustakaan. No kysyin sitte henkkareita. Ei saakeli jätkät oli 22 ja 23... Mitä vittua? Käyttääkkö noi flunupöksy hopparit estrogeeniä, vai estääkö se niitten puhemusiikki jotenkin kiveksiä kehittymästä.

T-mies sanoi:
Nykypäivän flunupöksy-hoppareiden on ehkä vaikea käsittää sellaisia arvoja kuin
VELJEYS, KUNNIA ja TOTUUS. Siis ihan oikeesti (nyt on pakko vähä avautua) eilenkin kun olin päivätöiden jälkeen vähä iltatöissä yhellä ovella, ja sinne tallusteli kaks sellasta hoppari-flunupöksyä. Vittu bögät roikku perseestä melkeen maassa, mä katoin että ei varmaan oo kyllä kummallakaan ikää. Pituuta oli kyllä jotain 180, mutta naamassa vauvanläskiä, eikä tietookaan mistään parranalustakaan. No kysyin sitte henkkareita. Ei saakeli jätkät oli 22 ja 23... Mitä vittua? Käyttääkkö noi flunupöksy hopparit estrogeeniä, vai estääkö se niitten puhemusiikki jotenkin kiveksiä kehittymästä.

Hahaa! Sellasia ne nykyajan nuoret miehet pakkaavat olemaan.
Minulle tuottaa välillä suuria vaikeuksia erottaa sukupuolia toisistaan. Monta kertaa olen erehtynyt sukupuolesta ja ajatellut: "siinäpä vasta ruma ja lihava tyttö". Kunnes havahdun ja huomaan kaverin pehmeän, ihraisen, päärynäisen ja naisellisen ulkokuoren hämänneen itseäni. :lol2: :urjo:

Back
Ylös Bottom