Temppuileva niska?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tosi hyvä tuo niskan venytysliike. Tuntuu keskiselässä asti. Sekä myös rinnassa ja olkapäissä, että onhan tässä taas joku kunnon kestojumi päällä.

Tosi hyvä tuo niskan venytysliike. Tuntuu keskiselässä asti. Sekä myös rinnassa ja olkapäissä, että onhan tässä taas joku kunnon kestojumi päällä.
Itseäni kiinnostaa tämä kanssa, eli roikotitko päätä reunan ulkopuolella niin kuin poppis neuvoi vai?

Itseäni kiinnostaa tämä kanssa, eli roikotitko päätä reunan ulkopuolella niin kuin poppis neuvoi vai?
Mun mielestä kun niska on pöydän ulkopuolella niin saa aavistuksen syvemmän venytyksen kun jos lattialla tekee niin lattia stoppaa.

En mää tota saanu mitenkään tehtyä. Tein makuulla ja istuen tyyliin leuka sisään ja alaviistoon ja sitten kädellä työnsin päätä leuasta kohtisuoraan ylöspäin. Istuen tuo asento on melkein kuin joku ajatteleva filosofi.

Mun mielestä kun niska on pöydän ulkopuolella niin saa aavistuksen syvemmän venytyksen kun jos lattialla tekee niin lattia stoppaa.
Mutta eihän niskaa venyttäessä tarvitse taivuttaa rankaa taaksepäin, koska silloin niskan lihakset lyhenevät. En oikein saa kiinni minkä lisäarvon tuo roikotus alapäin tuo, mutta jos se sinulla toimii niin anna mennä. :)

En mää tota saanu mitenkään tehtyä. Tein makuulla ja istuen tyyliin leuka sisään ja alaviistoon ja sitten kädellä työnsin päätä leuasta kohtisuoraan ylöspäin. Istuen tuo asento on melkein kuin joku ajatteleva filosofi.
Just noin itekkin teen, toisella kädellä otan vielä takaraivon takaa kiinni ja vedän niskaa pidemmäksi. Yks hyvä keino rentouttaa tuo yläniskaa on muuten mennä lattialle makaamaan ja joku pesäpallo tms. tuonne ihan yläniskan alueelle ja kevyesti hieroo sitä vasten

Mutta eihän niskaa venyttäessä tarvitse taivuttaa rankaa taaksepäin, koska silloin niskan lihakset lyhenevät. En oikein saa kiinni minkä lisäarvon tuo roikotus alapäin tuo, mutta jos se sinulla toimii niin anna mennä. :)
En tarkoita roikottaa alaspäin, vaan niska on suorassa linjassa selkärangan kanssa. Tämä on paras silloin kun joku vetää sitä niskaa ja samalla voi painaa sitä leukaa sisään, silloin se niska-päälinja on vähän alempana kun pöydän pinta.
Mulla on helppo vetää yksin päätä kun voin vetää hiuksista kiinni pitäen, mitä kaikki tukattomat miehet ei voi tehdä.

Löysin videon
View: https://youtu.be/pndOMlYfZpk
mutta ilman tuota rotaatiota.

Onkos kukaan kokenut parannusta täällä?

Itselleki nyt olisi neuvot tarpeen. Vajaa pari kk sitten kramppas epäkäs pystypunnerruksessa ja siitä se helvetti lähti valloilleen, eli koko selkä ihan totaalisen syväjumiin, ilmeisesti jossain oli jokin jumi tms kun juuri sillä työnnöllä kerkesin tajuamaan et lapa karkaa ja sit olikin jo hanttelit lattialla. Pari viikkoo totaalilepoa ja pari hierontaa sekä venyttelyä. Sitten kevyttä liikuntaa ja pari hierontaa, venyttelyä/rulailua eikä vieläkää normalisoidu. Kasa lääkkeitä ja fyssarin ohjeet, helvetisti venyttelyä. Nyt voi jo puhtaalla omalla tunnolla sanoa et selässä ei ole jumia, PAITSI ne prkleen epäkkäät ja sitä kautta niskaranka. Kallonpohjassa pahimmat ja kaula kiristää syntisesti, tämä tilanne ollut nyt ainaki pari viikkoo.

Fyssari ei haukkunut ryhtiä, totesi vain et epäkkäät jännityksessä mikä nostaa toisen puolen lapaa puoli senttiä ylemmä. Duunis laitoin kengät vaihtoon ja työpöydänki korkeutta olen muutellut mut ei vaikutusta. Enpä tosin päätteel olekaan kuin korkeintaan tunnin kerrallaan. Saikutinki puoltoista viikkoa kun iski flunssa mut eipä sekää helpottanu. Reenaamisesta ei tarvi haaveillakaan kun olon siedettäväks saaminen vaatii päiväs 4 buranaa, saman kasan panacodeja ja relaksantit päälle. Onko kellää vinkkaa hyvää noitatohtori helsingin lähialueelta jonka puoleen tässä kääntyis?

Mulla on välillä pitkiäkin hyviä kausia. Niska ei olisi kipeä jos ei tarvisi tehdä istumatyötä.
Nyrkkeily helpottaa, ja muu sellainen joka avaa rintarankaa.

Ei oo vieläkään semmoista viimeistä ratkaisua löytynyt ongelmiin, tosin parempaan ja parempaan suuntaan mennään koko ajan. Mut hyviä vinkkejä ja ohjeita on tullut, kiitos niistä.

Itsellä tuli parin viikon pakkolepo, kun iski olkapäähän varsin ärhäkkä limapussin tulehdus (ilmeisesti oli pelkkä tulehdus, eikä mitään ole rikki, mut ensi perjantaina on vielä ultra) ja tässä on menty burana-panacod reseptillä viime päivät. Tänään kävin jo vähän satujumppaa tekemässä ja huomenna pitäis töihin mennä ja kokeilla, et kestääkö.

Mut tuohon niskan-kaulan alueen kiristykseen ei ole vielä edes tämä pakkolepo tehonnut.

Oon nyt keskittynyt nukkuma-olosuhteiden parantamiseen. Ostin ihan helvetin kalliin tempur-tyynyn, joka on tarkoitettu mahallaannukkujille. En ole siihen vielä oikein tottunut ja yöunet on jääny aika levottomiksi. Lisäksi ostettiin hieman paksumpi petauspatja, ku ei oo varaa ostaa kunnon patjaa. Mulla on kaiken lisäksi tapana iltaisin lukea ennen nukkumaanmenoa ja se lukuasento ei vissiin ihan optimaalinen ole. Sekin varmaan osaltaan pitää tuota niskajännitystä yllä. Siihen lukuasentoon pitäis kiinnittää enempi huomiota, mut kun se on vuosikymmenien aikana muokkautunut, niin vaikea sitä on muuttaa.

Ja tuo rintarangan availu pitää ottaa ohjelmaan. Oon sitä jonkun verran yrittänyt tehdä, mut enemmän vaatii. Ja seuraavassa hieronnassa pitää ottaa myös tuo ylärinta, jotenkin välillä tuntuu, et sieltäkin tulee jumitusta tuonne kaulan alueelle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom