Teksti mössöä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu

lej

Mitäköhän nappia mä olen painanut, kun teksti meni BF2:n pelaamisen jälkeen sellaiseksi, että siitä saa huonosti selvää. Koskee kaikkia nettisivuja. Windows ikkunoissa tai kuvakkeiden nimissä ei ainakaan tuollaista ilmene.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näytä --> Tekstin koko @ Firefox

IE:ssä menee vastaavanlaisesti.

Muuta en keksi.

Eiche sanoi:
Näytä --> Tekstin koko @ Firefox

IE:ssä menee vastaavanlaisesti.

Muuta en keksi.
Tota pystyy muuttaan kätevämmin painamalla ctrl pohjaan ja vierittämällä hiiren rullaa, jos sellainen on.

Ei, fontin koko on normaali, mutta teksti vaan näyttää epäselvältä.

Työpöydältä oikeanpuoleista tai Ohjauspaneeli --> Näyttö --> Ulkoasu välilehti --> Tehosteet --> Käytä seuraavaa menetelmää näytön fonttien pehmennykseen tjps. Sulla saattaa olla päällä se Clear Type.

Clear type oli yksi syy mitä ajattelin, mutta en muistanut sen nimeä. Mutta ei se ollut sekään se syy.

Mitään kuvankaappausohjelmaa ei mulla ole, mutta tarkemmin katsottuna näyttäisi teksti olevan näyt

Feikkiedit: Sammutin näytön ja uudestaan virrat päälle niin vika lähti. En vaan tiennyt, että littunäytössäkin voi tulla tolla lailla jotain häiriöitä.

lej sanoi:
Mitään kuvankaappausohjelmaa ei mulla ole, mutta tarkemmin katsottuna näyttäisi teksti olevan näyt

No hyvä, että selvisi.

Tuohon et tarvitse edes mitään erityistä kuvankaappausohjelmaa. Painat näppäimistöstä Print Screen, sitten menet vaikka Paintiin ja pistät Ctrl+v. Sitten siitä voi vaikka leikata pienen pätkän tekstiä tjsp.

Kride sanoi:
No hyvä, että selvisi.

Tuohon et tarvitse edes mitään erityistä kuvankaappausohjelmaa. Painat näppäimistöstä Print Screen, sitten menet vaikka Paintiin ja pistät Ctrl+v. Sitten siitä voi vaikka leikata pienen pätkän tekstiä tjsp.
Hyvä tietää. Onpa se vaikeeta. :nolo:

bf2 käyttää sellasta oudompaa ruuduntarkkuutta jotainx960 tms.. se saattaa jäädä päälle siitä pelistä. muuta vaan se tarkkuus takasin siihen missä kuuluu olla ni korjaantuu. itellä kävi tolleen just eilen.

lej sanoi:

Onpas. Ensin painat [PrintScreen]- nappia ( tai [PrtScr] ) ja sitten menet Windowsin Paint -ohjelmaan ja paina Liitä tai Paste. Sitten vaan tallennat sen BMP:ksi tai JPEG:ksi ja uploadaat tänne. Mutta ongelmahan jo ratkesi, tämä tiedoksi.

Cheers.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom