Tekniikkakursseja, tms. pt:tä edukkaampaa opastusta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heti alkuun pahoittelen, etten osannu tota haku-toimintoa käyttää niin, että tähän olisin jostain vastauksen löytänyt (yritin, muttei siit mitää tullu ja noi alottelijoil suunnatut ketjut on semsii romaanei, etten sielt ny tähä saanu vastausta poimittuu). Mutta siis, missä voisin pääkaupunkiseudulla johonki järkevään hintaan käydä tsekkauttamassa, kuinka perssiilleen kyykkään jne. jumppailen? Mukava olisi käydä jossain läpi noita perusliikkeitä niin, ettei jatkossakaa tulis käytyy välilevyi pullauttelemassa. Kelle soitan, meilaan, tekstaan?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kaikkihan tietää, että tuo haku on ihan hanurista. Suosittelen, että laitat googleen hakusanat ja pakkotoisto perään.

Itse kysymykseen, niin itselleni tulee ensimmäisenä mieleen crossfit salit. Siellähän kun on valmentajat ja suurin osa heistä osaavat täydelliset tekniikat niin voima- kuin painonosto liikkeisiin. Ainakin Turun suunnalla on näin.

Zone-sarja -42%
Aloittelija

Kysymys kaikille jotka salilla käyntiä on harrastanut ehkä kauemmin kuin 3-4kk (niin kuin minä) niin että mitä minun kannattaisi treenata ja minkälaisella aerobisella treenillä saisi nopeasti läskiä liikkeelle:) kiitos jo etukäteen!

Kysymys kaikille jotka salilla käyntiä on harrastanut ehkä kauemmin kuin 3-4kk (niin kuin minä) niin että mitä minun kannattaisi treenata ja minkälaisella aerobisella treenillä saisi nopeasti läskiä liikkeelle:) kiitos jo etukäteen!

No lukasepa noi sticky-ketjut alkuunsa. Sinne koottu kaikki mitä tarvitset alkuun.

Kaikilta saleilta löytyy pitkään treenanneita karpaaseja ja yleensä kaikki ovat valmiina tarjoamaan apua sitä kysyttäessä. Eli salille vaan ja rohkeasti kysymään. Tällä tavoin itsekkin aloittelin. Eikä sitä pahana pidetä jos aloittelija kyselee salilla, enemmän hilpeyttä aiheuttaa aloittelijoiden tämä "kyllä minä osaan kyylätä oikein"..

Pitääpäs lukasta:)

- - - Updated - - -

En ainakkaan ite ole Torniosta löytänyt yhthän painonnostoseuraa ko tämä on niin kaukana jumalan selän takana että jotku luuleepi että täälä kulethaan poroilla koulussa ja töissä vielä:D

Kaikilta saleilta löytyy pitkään treenanneita karpaaseja ja yleensä kaikki ovat valmiina tarjoamaan apua sitä kysyttäessä. Eli salille vaan ja rohkeasti kysymään. Tällä tavoin itsekkin aloittelin. Eikä sitä pahana pidetä jos aloittelija kyselee salilla, enemmän hilpeyttä aiheuttaa aloittelijoiden tämä "kyllä minä osaan kyylätä oikein"..

Näitä oon ujostellu.

Ja näitä
Ja kai jotkut paikalliset painonnostoseurat jotain punttikouluja järjestelee?
en oo googlailuist huolimatta löytäny.

Pääkaupunkiseudulla on muutamakin painonnostoseura, jonka lisäksi aika monta valmentajaa tai ainakin painonnostoliiton koulutuksen läpikäynyttä valmentajaa. Perusliikkeisiin jos haet opastusta niin luulisi montakin coachia löytyvän. Jos et kuitenkaan löydä niin mailaa vaikka mulle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom