Tekemistä Turussa tänään treffiseuran kanssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Integrandi sanoi:
Eikös täällä ollut se tapa, että jos retostellaan treffikumppanilla niin :kuvia: kansalle...
Hohoo, kuvia on, mutten pistä niitä näytille, kun pelottaa, jos Jaki tulee tiukka paita päällä selkälihaksiensa kanssa ja pokaa mun naisen :lol2:

Eiche sanoi:
Entäs ne ekat treffit, rauhallista kahvilaa suositella (turun) keskustan
alueelta? :love:

Three Beans..? Se on kaunis ja kotoisa kahvila.

Mikäs se kahvila on siinä kauppiaskadulla, kinopalatsista ylös päin kuin hipsii, niin tulee vastaan. Tosi sympaattisen näköinen paikka, vaikka en sisällä ole ollutkaan.

ironchef sanoi:

Onko Bossa se ravintola, jossa soitetaan livemusiikkia? Jos on, niin todella tyylikkään näköinen paikka, mutta tarkoitin itse samalla kohtaa tien toisen puolen olevaa pienen pientä kahvilaa.

Flesh sanoi:
Onko Bossa se ravintola, jossa soitetaan livemusiikkia? Jos on, niin todella tyylikkään näköinen paikka, mutta tarkoitin itse samalla kohtaa tien toisen puolen olevaa pienen pientä kahvilaa.
Golden cafe.

ace-oo- sanoi:
Pitääkin testata molemmat jossain vaiheessa :love:

:lol2:

ja jos nälkä yllättää Golden cafen lähellä Kauppiaskadulla on Baan Thai -parempaa treffiravintolaa ei kai ole, Trattoria Romana on nykyään usein ihan tappiin asti täynnä.
Tämä sillä varauksella,että treffailijat eivät vertaile dieetin edistymistä ja puhu rasvaprosenteista :hyper:

Hehe, tuntuu varmimmalta tavalta kaikottaa treffiseura viemällä se seisovaan pöytään ja yrittää vielä normaaliin tapaan syödä koko rahan edestä. Todella hyvä rafla kyllä tuo Baan Thai :kuola:

Baan Thaissa ihan hyvä ruoka, mutta sisustus ei ehkä kaikkein kaunein silmälle. Kesän helteillä joulukoristeet seinällä ja räjähtänyt ilmastointilaite mustin, sulanein pistokkein ei miellytä silmää. :down:

Trattorio Romano ja antipastot. :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom