Teinkö liikaa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
33
Hei,

Kävin äsken salilla ja heti pitää postata tänne, sillä tämä oli täysin uutta mitä minulle tapahtui. Tein pitkiä toistoja tänään.

(3x8 penkki (leveä))
4x14 hauiskääntö
4x10 hauis alataljassa
4x10 scottipenkki

Kun olin scottipenkissä tehnyt ensimmäiset 10 toistoa ja odottelin sen 10sek, niin huomasin käteni olevan puoliksi tunnoton. En tiedä niinkään oliko se niinkään tunnoton, mutta käsi tuntui vähän epämääräiseltä ja liikaa paisuneelta yms. Teinkö liikaa hauikselle ja liian pitkään?

Ps. Tein täysillä nuo liikkeet.

Jos teet joka kerta tuollaisen hauistreenin ja enemmän kuin kerran viikkoon niin kyllä se taitaa olla liikaa

Kerran per viikko. Vaihtelen ohjelmia kahden viikon välein. (Ohjelmat: viikko a, viikko b, viikko c (jokaiselle viikolle neljä eri ohjelmaa)). Tätä aikaisemmin tein lyhyitä ja semilyhyitä sarjoja (viikko b ja c). Nyt uutena ohjelmana kokeilen tuota viikon a hauis/rinta treeniä ja käsi meni tuollaiseksi :(

Luulis että vipit ymmärtäis olla alottamatta turhia threadeja?

Ei se VIP mitään kerro. Mitenniin turha? Lääkäri maksaisi 60€, jos siltä kysyisin. Parempi kysyä täällä ja kysyä nopeasti. Käsi tuntuu muutenkin vielä vähän omituiselta...

Olen käynyt salilla jo monia vuosia eikä tällästä ole ikinä tullut.

Ei se VIP mitään kerro. Mitenniin turha? Lääkäri maksaisi 60€, jos siltä kysyisin. Parempi kysyä täällä ja kysyä nopeasti. Käsi tuntuu muutenkin vielä vähän omituiselta...

Olen käynyt salilla jo monia vuosia eikä tällästä ole ikinä tullut.

jos sä olet käynyt salilla jo monia vuosia, niin kyllähän sä pakostakin tiedät mikä on itselle liikaa ja mikä ei. Käden oudoista tuntemuksista tietäminen voi sitten olla eri juttu.

jos sä olet käynyt salilla jo monia vuosia, niin kyllähän sä pakostakin tiedät mikä on itselle liikaa ja mikä ei. Käden oudoista tuntemuksista tietäminen voi sitten olla eri juttu.

Ajattelin, jos jollakin muulla olisi ollut samanlaisia tuntemuksia kädessä ja osaisi selittää paremmin mistä on kyse. Käsi on vieläkin siis vähän omituinen - tai sitten vain kuvittelen.

Ihan normaalia tuo on. Toisinaan joku raaja on hieman puuduksissa. Itsellä joskus kovan treenin jälkeen ei meinaa saada nukuttua kun jäsenet on puuduksissa ja "oudon oloisia".

Jos teet joka kerta tuollaisen hauistreenin ja enemmän kuin kerran viikkoon niin kyllä se taitaa olla liikaa

No ei se nyt liikaa ole jos tommosen setin vetää 2kertaa viikossa. Siihen päällekkin voisi helposti ottaa jonkun kevyen rauhottavan kerranki ja sitte miettiä että onko liikaa.

Edit: Kapselilla ollu pumppi päällä ekaa kertaa elämässään ja nyt miettii peloissaan että mikä vittu se oli

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nice, mutta ei se kovin kivaa ollut :lol2:

Joko otan iisimmin seuraavalla hauis kerralla tai sitten kokeilen ohjelman uudelleen samalla tavalla taas ensi tiistaina.

On mulla ennenkin ollut noita pitkiä sarjoja, mutta ikinä ei ole ollut scottia mukana tossa ohjelmassa. Eli tossa on yksi liike pistetty enemmän hauiksille.

Paskanvitut ollu liikaa treeniä kerralla, eihän toi oikeastaan ollut yhtään mitään. Saattanu mennä hermo vähä puristuksiin tai vastaavaa, jos kädestä on tunto vähä lähteny. Tai sitten se hauis on vaa ollu pumpissa ekaa kertaa elämässäs. Iha hyvi voi tehä useammin kuin kerran viikkoon tollasen setin, ei siitä ole oikeasti mitään haittaa.

Hei,

Kävin äsken salilla ja heti pitää postata tänne, sillä tämä oli täysin uutta mitä minulle tapahtui. Tein pitkiä toistoja tänään.

(3x8 penkki (leveä))
4x14 hauiskääntö
4x10 hauis alataljassa
4x10 scottipenkki

Kun olin scottipenkissä tehnyt ensimmäiset 10 toistoa ja odottelin sen 10sek, niin huomasin käteni olevan puoliksi tunnoton. En tiedä niinkään oliko se niinkään tunnoton, mutta käsi tuntui vähän epämääräiseltä ja liikaa paisuneelta yms. Teinkö liikaa hauikselle ja liian pitkään?

Ps. Tein täysillä nuo liikkeet.

Sulla on ekaa kertaa mennyt lihakset pumppiin. :) Ei tuossa mielestäni liikaa treeniä ole, vaan ennenminkin ihan sopivasti.

hauis on niin pieni lihas, että sille riittää yksi hyvä ja oikein tehty liike. mielestäni maks 2 kertaa viikkoon.

Niin no, eikös se vähän mene niin, että mitä pienempi lihas, sitä useammin ja kovempaa sitä voi treenata.
Vrt. reisiä ei voi ihan samalla intensiteetillä treenata kuin pohkeita.

Sulla on ekaa kertaa mennyt lihakset pumppiin. :) Ei tuossa mielestäni liikaa treeniä ole, vaan ennenminkin ihan sopivasti.

Olen ennenkin siis tehnyt tota samaa ohjelmaa, mutta siintä on vain puuttunut tuo scottipenkki. Tuon hauiksen alataljassakin tein (erittäin)hitailla negatiivisilla :puntti:

hauis on niin pieni lihas, että sille riittää yksi hyvä ja oikein tehty liike. mielestäni maks 2 kertaa viikkoon.

Ja tollaisella tyylillä se hauis tulee pysymäänkin hyvin pienenä.

Vai onko mulla vaan sarkasm-o-meter rikki.

Back
Ylös Bottom