Teinin kokokehon treeni

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Elikkäs tarvitsisin apuja koko kehon treenaukseen ennen ensi kesää. Haluaisin kasvattaa eritoten rinta- ja vatsalihaksia mutta ensin pitäisi saada poltettua rasvaa pois. Olen mitoissa 175/75. Jos joku vois auttaa niin kertoisi kuinka saada poltettua rasvaa ja kasvatettua lihasta 10 kk aikana! Ps. en harrasta muuta liikuntaa kuin koulumatkat pyörällä 9 km yhteensä per päivä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Muista myös ruokavalion ja levon tärkeys. Haulla löytyy varmasti paljon tietoa niistäkin.

Zone-sarja -42%

Mun mielestä taas aloittelijan (ja/tai teinin :D ) kannattaisi pysyä helepoissa laitteissa. KK ja varsinki SS vaativat vähän tekniikankin hanskaamista ja niissä on joillekin nihkeitä liikkeitä kuten leuanveto. Tietty jos aloittelijalla kulkevat nuo liikkeet niin mikä ettei, KK ja SS ovat hyviä.

Oma malli mahdollisimman helepolle nyyppä-KK:lle olisi

1) Penkki / käsipainopenkki
2) Pystypunnerrus / käsipainopystäri
3) Ylätalja
4) Alasoutu (= eristävät haukkarit pois, soutu rasittaa hauiksia ja selekää)
5) Vatsat
6) Jalkaprässi

Aloitusviestin laatijalle: laajan yksijakoisen hyvä puoli on että koko kropassa lihasmassa lisääntyy tasaisesti ja tulee atleettilookkia. Samalla saadaan laaja rasvanpolttovaikutus - mitä enempi kropassa o lihasta ylipäätänsä ni sitä paremmin kroppa käyttää läskiä. Punttailu onkin hyväksi rasvanpolton kannalta, kun rasitettujen lihasten palautuminen kestää pari vuorokautta ja sen ajan kroppa o kevyesti ylikierroksilla.

Mun mielestä taas aloittelijan (ja/tai teinin :D ) kannattaisi pysyä helepoissa laitteissa. KK ja varsinki SS vaativat vähän tekniikankin hanskaamista ja niissä on joillekin nihkeitä liikkeitä kuten leuanveto. Tietty jos aloittelijalla kulkevat nuo liikkeet niin mikä ettei, KK ja SS ovat hyviä.

3) Ylätalja
5) Vatsat
6) Jalkaprässi

Aloitusviestin laatijalle: laajan yksijakoisen hyvä puoli on että koko kropassa lihasmassa lisääntyy tasaisesti ja tulee atleettilookkia. Samalla saadaan laaja rasvanpolttovaikutus - mitä enempi kropassa o lihasta ylipäätänsä ni sitä paremmin kroppa käyttää läskiä. Punttailu onkin hyväksi rasvanpolton kannalta, kun rasitettujen lihasten palautuminen kestää pari vuorokautta ja sen ajan kroppa o kevyesti ylikierroksilla.
Joo-o sun treenifilosofia on aikalailla päinvastanen mun kanssa. Ite tulee käytettyä laitteitä lähinnä pyyhetelineenä. Vapaalla tangolla tehtävät perusliikkeet oppii kyllä nopeasti, kun tekee suunnilleen samoja liikkeitä kolmesti viikossa. Joku viisaampi voi kertoa tarkemmin kehon kasvuhormoonin erityksestä raskaasta kyykkystä verrattuna vaikka jalkaprässiin. Mut ei siinä tärkeintä, että kaveri innostui treenaamisesta :)

Miksi ei kannata opetella noita tekniikoita heti alusta alkaen? Sama opettelu niissä on vuoden laitevemputtelun jälkeenkin.

3) Ylätalja
5) Vatsat
6) Jalkaprässi

Kerro lisää.

Minun haiseva mielipide on että nuo taljat esimerkiksi on maailman helpointa justiin tehä aloittelijana ihan pieleen. Yleensä näkee aloittelijoilla taljoissa jumalatonta rykimistä.

Tuolla ohjelmalla tekee kyllä karhunpalveluksen itselleen. G6 ja SS ohjelmilla oppii ottamaan ihan erilailla tehoja kans itsestään irti.Sitten kun on tekniikat PERUSLIIKKEISSÄ hallussa ja mentaalisesti valmiimpi oikeasti koviin sarjoihin niin kannattaa alkaa miettimään muita nitkutuksia ja kitkutuksia.

Lisähuomautus: ala- ja ylätalja ovat hyviä liikkeitä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom