Teinidieetti:apuja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Welho
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by miesxxx
Kromi on hyvä viemään mielihaluja pois. Sitä pitää vaan ottaa alussa 5-6 nappia päivässä jos et halua heti siirtyä Stack 2:n
Ittellä ei ois pokkaa enää suositella ainakaan pikolinaattia kenellekään ( linkki)

Re: kouluun omat ruuat

Originally posted by Prof
Kouluun melkein kannattaa viedä omat ruuat jos budjettiä riittää...
IMHO toi menee jo aika pro-touhuksi, mutta mikäs siinä jos on tavoitteet/vaatimukset korkealla.

tällä hetkellä vien kouluun
-Purkki raejuustoa tai makaroonia
-Vähän rasvaista paistijauhelihaa tai naudan ulkofilettä tai kanaa joku pari sataa grammaa..
-a-jogurtti mustikka
tai sitten vääntäny jonkun ateriankorvikkeen jauhoista...
Mikä sulla on pääidea tossa omien ruokien viemisessä? Kouluruoka ei maistu vai ettei tulis hiilareita (mut sulla kuitenkin on makarooni tossa optiona)?

Oisko kuitenkin ideaa welhon tyyliin vetää sitä koulusafkaa oikein huolella alas ja hifistellä vaikka sitten aamu-/väli- ja iltapalojen ja drinksujen kanssa?

Kuka tunnustaa käyvänsä Espoossa Tapiolan S-marketissa tyhjentämässä ehrmannit hyllystä? :curs:
Joka toinen kerta kun menen sinne niin hylly on tyhjä! Ja ihan niin kuin se ei riittäisi niin ovat nostaneet tosiaan hintaakin. Tehdäänkö joukkovalitus? Jos koko pakkis on mukana niin niiden on pakko laskea hintoja koska kukaan muu ei ehrmanneja kuluta. :rolleyes:

Re: Re: kouluun omat ruuat

Originally posted by foobari
Mikä sulla on pääidea tossa omien ruokien viemisessä? Kouluruoka ei maistu vai ettei tulis hiilareita (mut sulla kuitenkin on makarooni tossa optiona)?

Ainakin mun edellisessä koulussa oli kaikki ruuat upotettu rasvaan ja suurinpiirtein liotettu siellä. Lähes kaikesta, mitä söi, tippui ihan tippumalla rasvaa.
Itse tosin kärsin sen ruuan, enkä kuskannut mukana kuin eväät välipaloiksi (2x/päivä), mutta ei siitä kovin herkulliset muistot jäänyt.

Eli jos tuolla on rasvan käytössä sama mentaliteetti, niin en ihmettele, jos joku ruokansa haluaa kuskata...

(lisättäköön, etten ole rasvakammoinen, otan rypsiöljyni niin kuin pitääkin, mutta noissa kouluruuissa sitä oli liikaa.)

Re: Re: kouluun omat ruuat

Originally posted by foobari
IMHO toi menee jo aika pro-touhuksi, mutta mikäs siinä jos on tavoitteet/vaatimukset korkealla.

Oisko kuitenkin ideaa welhon tyyliin vetää sitä koulusafkaa oikein huolella alas ja hifistellä vaikka sitten aamu-/väli- ja iltapalojen ja drinksujen kanssa?

Nojaa... jos näkisit meidän koulun ruuat... ihan puhtaasti pelkkää hiilaria ja rasvaa... ja viellä kamalaa. Samalla pientä teini iän kapinointia kouluruokaa vastaan .. No ei nyt kai .. syön vaan mielummin omaa ruokaa + menee koulun ruuasta maha solmuun...

no noi ruuat menee vaan silleen että mitä olen sattunut ostamaan.. ja miten on aikaa... jos on aikaa niin teen ne makaroonit (pakko saada hiilaria että jaksaa painaa) ja jos ei ole niin otan raejuustoa purkin ja sit haen ruokalasta perunaa tai mitä nyt on tarjolla..

ja ruokaa on sitäpaitsi kiva tehdä ite :rolleyes:

enkä mä ainakaan jaksaisi vääntää koulussa 8 tuntia teoriaa ilman kunnon ruokaa... ja jos viellä on koulussa jotain kesäistä kurpitsa keittoa ni... :urjo:

Originally posted by astro
Kuka tunnustaa käyvänsä Espoossa Tapiolan S-marketissa tyhjentämässä ehrmannit hyllystä? :curs:

Tuleehan sielläkin joskus käytyä. Yleensä kierretään kaverin kanssa kerran viikossa pakulla kaikki pääkaupunkiseudun Alepat ja S-Marketit. Trukilla takaovesta sisään, ehrmannilavat mukaan ja seuraavaan osoitteeseen..

Re: kouluun omat ruuat

Kouluun melkein kannattaa viedä omat ruuat jos budjettiä riittää...

tällä hetkellä vien kouluun
-Purkki raejuustoa tai makaroonia
-Vähän rasvaista paistijauhelihaa tai naudan ulkofilettä tai kanaa joku pari sataa grammaa..
-a-jogurtti mustikka

No mun kohdalla on kyllä ehkä aika ongelma... välitunti kun on sen 15 min. niin paljon helpompi on mun mielestä ostaa se hera85 pussi ja juoda pari drinkkiä koulun aikana kuin rahdata säkillinen ruokaa mukana. Jos ois töissä niin tilanne ois eri koska siellä nyt olis luultavasti jonkinlainen jääkaappi, mihin vois ruot mättää. Eikä ne koulun ruoat niin pahoja voi olla... näkkileipää on ainakin riittävästi ja maitoa. Hera85 tulee havemmaksi Hulluna maanantaina aikakin...

meillä ainakin 30-45 min ruokailu ... ja mitään säkillistä ruokaa kun kaksi sellaista keskikokoista tupperwaara astiaa... ?

Mä oon kyllä tehnyt tuota "omat eväät mukaan"- rumbaa jo niin kauvan, kun olin urheilulukiossa, et purkki raejuustoa ja hedelmä menee reppuun ihan automaattisesti. Tosin kun aloitin seuraavat opiskelut, niin oli eri koulu ja eri tyypit....katsoivat vähän pitkään, et tuotako vaatii pitää itsensä kunnossa?!...ja taas raejuustoa...kommenttia tuli alkuvaiheessa ihan mukavasti :)..Nykyisellään porukka tietää niin hyvin mun traditiot, et se on jo ihan itsestäänselvyys.:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No se on nyt sitten sellanen homma että torstaina alkaa dieetti ja siitäkin eteenpäin jatkan tällaisen tyyppisellä ruokavaliolla! Entiseen ei ole paluuta.

Tuli taas aika perus vastaanotto kun mainitsin sunnuntaina äitienpäiväkutsuilla mummolassa että alan laihduttaan:

"Miks sä enää laihdutat?"
"Kuule poika, et sä saa enää laihduttaa"
"Et sä saa vaarantaa terveyttäs"

Ja koko ajan tuntu et taustalla sois surumarssi... Noh mehän emme tällaisesta ikävästä ininästä välitä vaan painamme etiäppäin! Katotaan miten kotiväen naama venähtää kun kävelen ovesta sisään ehrmann lava kourissa :lol2: .

miesxxx: Mulla ei oo ollu ikinä mitään vaikeuksia kontrolloida mielihaluja. Pikemminkin mulla menee siihen et ennenku huomaa niin on vanhasta tavasta joku wiineri matkalla ruokatorvea alas. Sittenkun huomaa kaiken niin onkin jo ähky olo päällä eikä voi kuin tou sanoa. Enkä usko että alan efeä puputtamaan kun ei mulla mitään kisoja ole kunhan muuten vaan kiristelen.

Prof: En nyt ihan omien ruokien kouluun viemiseen asti mene, kouluruokahan on ilmasta ja meillä ah niin makoisaa :D . Sitäpaitsi mua pidetään jo ihan tarpeeksi hulluna muutenkin jos alan vielä omaa muonaa kuskaamaan niin lätkäistään kouraan paluulippu Lapinlahteen ennenkuin ehtii proteiinia sanoa. :lol2:

Argh ehkä en jaksa odottaa torstaihin... Kiristelyhimo iski! :kippis1:

Originally posted by Jortsu
Olivat nostaneet sen 0,55€:n, paskiaiset :itku:
Näin muuten on!! :curs: paskiaiset.
Originally posted by astro
Kuka tunnustaa käyvänsä Espoossa Tapiolan S-marketissa tyhjentämässä ehrmannit hyllystä?
Mä ostan kerran viikossa n 16kpl, ei ne nyt siihen lopu, mutta usein on tosiaan tyhjät ollut. Tosin nyt ei saa enää noin paljon samalla rahalla, täytynee siirtyä heraan..
:(

Tuli vaan mieleen tosta ruokien kouluun viemisestä että säilyykös esim raejuusto miten pitkään ihan vaan repussa? Jos sen sen noin puol kasi lätkäsee reppuun ja heittää naamaan noin klo 10 ja 14 niin monkiikö se ihan itte sieltä suuhun? Ite oon tykänny ennemmin jauhot kantaa mukana ja vaan sheikkeriin vettä ja kurkusta alas. :kippis1:

Originally posted by Welho
Sitäpaitsi mua pidetään jo ihan tarpeeksi hulluna muutenkin jos alan vielä omaa muonaa kuskaamaan niin lätkäistään kouraan paluulippu Lapinlahteen ennenkuin ehtii proteiinia sanoa. :lol2:

Hauska kirjoitustyyli sulla :lol2: :kippis1:

Itse olen melkein samassa tilanteessa, mitatkin ovat täysin samat, eli 180/78 ja kireä(tm) on tavoitteena. Omaan diettiini kuuluu aamupalana kaurapuuroa oliviiöljyllä höystettynä sekä purkki raejuustoa, koulussa kouluruoka, kotiin tultuani välipalana hedelmä + proteiinidrinkki, illalla salaattia, jossa raejuustoa, tonnikalaa ja kinkkua, sekin oliiviöljyllä höystettynä(lue paaaaljon proteiinia) Ilalla sitten vielä toinen proteiinidrinkki ennen nukkumaanmenoa. Niin ja ikää oli 17v täällä päin. Tollasella ajattelin pärjätä, tosin yhden päivän viikossa pyhitän sille etten noudata täysin dieettiäni, mutten kuitenkaan mässäile mitään karkkia, limsaa, muuta makeaa, vaan ihan normaalia ruokaa, erilaista tosin. Rasvaa olisi hyvä sullakin olla dieetissä, sillä jostain luin, että elimistö alkaa säästelemään rasvan käyttöä jossei sitä ruokavaliossa syö tarpeeksi, tietysti hyvässä muodossa, kuten oliiviöljy. Kysy aidoilta truebodareilta lisää, itse olen pakkotoiston sakin joukossa vasta-alkaja :)

meillä ainakin 30-45 min ruokailu ... ja mitään säkillistä ruokaa kun kaksi sellaista keskikokoista tupperwaara astiaa... ?

Joo tarkoitin kyllä välitunteja, normaali ruokailu just toi 30-45 min.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom